• Op onze school hangen dus van die posters met teksten als : 'Anorexia,Be Clever Eat Forever' & 'Kabouter Spillebeen is dood hij had te veel paddo's gerookt ' xD ik vind die posters dus like cool en sommige zinnen zijn echt geweldig maar goed wat vind jij nou coole zinnen op sommige posters in jouw school ? xD


    We can only learn to love by loving.

    nou ik zit op zo'n focking boerenschool bij ons hangen alleen postrs van tractoren :S

    mr dah lijkt me best cool


    love is dead and dead is love

    Iets van 'I want you to vote' ofzo, echt saaie school >< verder hangen er allemaal papieren met gedichten op n_n.
    Lijkt op een kleuterschool ><


    -

    Uhm, bij ons hing er een poster van Djumo, maar die was verscheurd. Bij ons kunnen ze geen posters ophangen, want daar zijn ze nog een beetje te klein en onvolwassen voor. Ik zou ook niet weten wat ze erop moesten zetten.


    blame the bully.

    Neaa niet in school.
    die van die kabouter is leuk x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik kom naar jou school -.-

    bij ons hangen er geen posters met hippe zinnen erop.

    Ik kon de eerste 2 uur niet komen, want ik had een té belangrijke droom!

    xLoesje.

    bij ons hebben we allemaal verschillende lokalen waar soms posters en briefjes van Loesje hangen!^^ Die zijn dan meestal wel hip!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Neaa niet in school.
    die van die kabouter is leuk x'D


    vondk nou ook xD

    @Broken
    loesjes hangen ook bij ons door de hele school xD

    @Mcspider
    Gesellig N_n


    We can only learn to love by loving.

    nou, myn school is saai en hangt er stomme poster over het natuur en over oude bomma's die elk weekend 5 kilometer gaan lopen en op hun blablabla jaar hun nog steeds fit voelen , pf!


    Some people make the world special just by being in it

    Bij ons hangen 2 lijsten met van die Loesje dingen erin..
    En nog wat over studeren ofzo, en onbelangerijk gelul.. =.='


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij ons hangt ene Tokio Hotel poster O.o
    En nu hbbn ze een brilletje getekent op gustav
    + snor! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Bij ons opschool draaien ze door als je iets van een papiertje alleen al OPHANGT.

    er mag volgns mij alleen KUNST hangen -.-

    schilderijen troep enseu. -.-

    Bij ons hangen er dingetjes waarop staat hoe je uit het gebouw moet komen met brand x]


    Your make-up is terrible

    Nini <3
    Dat hebben wij niet, maar weetje, ik ga het wel even op een poster schrijven en dan ophangen, dat mag dan wel weer bij ons op school. Ook al krijg je dan al snel, een Jennifer lopez met okselhaar en een snor maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij ons opschool draaien ze door als je iets van een papiertje alleen al OPHANGT.

    er mag volgns mij alleen KUNST hangen -.-

    schilderijen troep enseu. -.-


    das triest x_x
    onse school hangt vol posters xD en de muren staan volgekliederd met tekeningen in sommige lokalen xD en ff denken er hangen ook veel dingen die de lui van tekenen hebben gemaakt xd


    We can only learn to love by loving.

    Nini <3
    Dat hebben wij niet, maar weetje, ik ga het wel even op een poster schrijven en dan ophangen, dat mag dan wel weer bij ons op school. Ook al krijg je dan al snel, een Jennifer lopez met okselhaar en een snor maar oke.


    Aivs <33

    ^^ O_o nee das goor ik ging hrry potter x bekliederen mr die verdiende het n_n


    We can only learn to love by loving.