• Ik heb mezelf een ding belooft.Nooit te gaan drinken.Ik wil namelijk een goeie judoka worden en daarom wil ik niet gaan drinken.Iedereen tegen wie ik dat vertel lacht me uit,gelooft me niet of verklaard me voor gek.Dat is echt reuze irritant.Want ik weet van mezelf dat zolang ik in de sport verder wil ik nooi ga drinken of roken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mooi dat je niet gaat roken :]
    Altijd blij wanneer mensen dat zeggen _O_
    Ik ga trouwens ook nooit roken, alles behalve dat,
    je mag me slaan als ik ga roken (:
    & drinken weet ik niet, zie ik wel x]
    Maar wel goed van je, dat je dat jezelf belooft :3


    wth.

    Hoezo is dat raar? Het moet kunnen om een leven te leiden zonder dat soort middelen:Y)
    Ik mag geen alcohol vanwege mijn lever, dus mij zal je ook nooit zien drinken. Roken vind ik ontzettend vies, dus daar blijf ik ook vanaf:)


    To live would be an awfully big adventure

    Ivan schreef:
    Hoezo is dat raar. Kan best.


    None but ourselves can free our minds.

    Hé dat heb ik ook ;) Ik wil echt ook nooit gaan roken en drinken :D
    Gewoon het is slecht voor je en dronken mensen (hele erge dronken mensen ) Stinken zijn vies en ziek :S En eng :S
    En roken is ook gewoon smerig en slecht voor je ;)
    En het is goed dat je zo'n coewl doel heb uit gekozen.. Ik zat op judo , super lang en het is echt leuk ;)

    Ik denk niet dat nooit drinken zo moeilijk zal zijn als je het ook nooit gedaan hebt dus succes :) ik mag zelf niet veel drinken omdat ik iets aan mijn hart had dat terug kan komen. Maar ik was ook niet van plan veel te drinken want ik ben nu 15 en vind alcohol nog steeds behoorlijk vies :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Als ik tot mijn 18e niet (rook of) drink, betalen mijn ouders mn rijbewijs. Veel volwassenen zeggen dat ik het niet zal halen, maar ik ga ervoor.

    Mn vriendinnen weten dat ik "niet mag", dus die zullen me het volgend jaar (ben nu 15) niet aanbieden.

    Ik wens je suc6, als het het echt wil, dan kan je het!!!

    verstandig


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik zit er trouwens ook aan te denken niet te gaan drinken. Ik mag het nu niet ivm mijn rijbewijs, maar ik ben haast 18 en heb nog nooit een glas gehad. En ik zie niet in waarom dat na het halen van mijn rijbewijs zou moeten veranderen. Van dat af gezien, zou ik wel een keer mijn grens willen weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Krylya schreef:
    Ik heb allebei al gedaan, maar daar ben ik niet trots op. Toen ik dronken was deed ik dingen waar ik nu spijt van heb, en roken, tja. Daar ben ik verslaafd aan. Wil ik liever niet, natuurlijk.

    Maar ja, er zijn dingen gebeurd & door de stress daarvan ben ik gaan roken, drinken, enzovoort.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Good for you! Ook al heb ik het allebei al eens gedaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga ook nooit drinken of roken. Alleen maar slecht voor je.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik rook en drink niet

    Ben het met je eens, ik heb ook met mezelf afgesproken nooit te gaan drinken(weet alleen niet of ik het vol houd, want stiekem ben ik best nieuwsgierig naar hoe het zou zijn. Maar, nee, ik kan me inhouden.) :) En voor roken geld eigenlijk hetzelfde verhaal. :D


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Italy schreef:
    Roken nooit, maar drinken daar ga ik niet van af blijven.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik rook niet - ben het ook niet van plan - en drink heel soms wat, maar ik vind het super knap van je dat je dat gaat doen, vooral als je je er ook aan kan houden ^^.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 23:05 ]


    Get back motherfuckerz'