• Ik heb mezelf een ding belooft.Nooit te gaan drinken.Ik wil namelijk een goeie judoka worden en daarom wil ik niet gaan drinken.Iedereen tegen wie ik dat vertel lacht me uit,gelooft me niet of verklaard me voor gek.Dat is echt reuze irritant.Want ik weet van mezelf dat zolang ik in de sport verder wil ik nooi ga drinken of roken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is toch juist heel verstandig om niet te roken en te drinken =)
    Ik rook zelf ook niet, ben ook niet van plan te beginen.
    En ik drink alleen op feesten of als ik uitga, als gezelligheidsdrinken. dat zijn ook nooit meer glazen dan 2 of 3 xD
    Als jij dat wilt! Vind ik Sterk! Er zijn heel weinig [vooral jongeren] die dat kunnen volhouden.
    Als je er geen behoefte aan hebt, waarom zou je dan ooit beginnen xD


    Write down what you can not say

    Ik rook en ik drink veel... maar geen alcoholische dranken. De laatste keer was op 5 februari (mijn B-day) en toen heb ik 3 halve liters kriek in 3 uur uitgedronken. Normaal gezien drink ik niet of amper. Je bent heel slim om zo'n dingen gewoon niet te doen. Ga voor je droom (:


    MUSIC && FASHION

    Ik doe het allebei, en al heel lang. Dus dat gaat voor mij niet meer op (:

    Maar als jij dat wil, dan moet je dat volhouden. Ik vind het echt een super goed streven van je, dat je niet gaat drinken voor de sport. Dat is de goede instelling (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg