• Ik heb mezelf een ding belooft.Nooit te gaan drinken.Ik wil namelijk een goeie judoka worden en daarom wil ik niet gaan drinken.Iedereen tegen wie ik dat vertel lacht me uit,gelooft me niet of verklaard me voor gek.Dat is echt reuze irritant.Want ik weet van mezelf dat zolang ik in de sport verder wil ik nooi ga drinken of roken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal sowieso nooit gaan roken. Ik heb hele gevoelige longen en een gevoelige keel, dus ik zou het sowieso niet langer dan een maand volhouden. Drinken weet ik niet.


    Destroy what destroys you.

    Roken nooit, maar drinken daar ga ik niet van af blijven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb allebei al gedaan, maar daar ben ik niet trots op. Toen ik dronken was deed ik dingen waar ik nu spijt van heb, en roken, tja. Daar ben ik verslaafd aan. Wil ik liever niet, natuurlijk.

    Maar ja, er zijn dingen gebeurd & door de stress daarvan ben ik gaan roken, drinken, enzovoort.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:15 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Judo is leeeeuk. :9~
    Ik doe het al 8 jaar en ben bruine band. :3
    Ik snap dat het irritant is, maar ik heb geen idee wat je ertegen kunt doen.


    hoi, jij bent leuk.

    Hoezo is dat raar. Kan best.


    No growth of the heart is ever a waste

    Drinken is nou eenmaal een gewoonte van veel mensen en het is lekker.
    Ik ga er zeker niet mee stoppen :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Krylya schreef:
    Ik heb allebei al gedaan, maar daar ben ik niet trots op. Toen ik dronken was deed ik dingen waar ik nu spijt van heb, en roken, tja. Daar ben ik verslaafd aan. Wil ik liever niet, natuurlijk.

    Maar ja, er zijn dingen gebeurd & door de stress daarvan ben ik gaan roken, drinken, enzovoort.

    Je bent best jong geloof ik om verslaafd te zijn aan roken. 13 ofzo. Tenzij ik je verwar met een andere user.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat vind ik heel goed van je, ik zou dat niet kunnen :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Italy schreef:
    Roken nooit, maar drinken daar ga ik niet van af blijven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    roken at zul je mij NOOIT zien doen (heb ik meseluf ook beloofd) en dronke worden dat niet doen heb ik meselluf ook beloofd maar één drankje later op n feestje kan geen kwaad
    en de mense die jou voor gek verklaren zijn jalloers dat hun geen zelfbeheersing hebben ;)

    Roken en drinken nooit.


    we've only said goodbye with words

    Geen roken, geen drinken, ik ben zelfs nog maagd. :^)
    Misschien moet ik naar een klooster xd
    Maar ik vind het in ieder geval héél goed van je. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmm.. In mijn geval is het zo dat ik geen alcohol mág vanwege mijn medicijnen. Spijtig genoeg voor mijn lieve lever doe ik het toch.


    Scream for mercy!

    Ik drink af en toe maar rook wel gewoon :9~ Haha ik vind het goed van je dat je dat niet wil doen.


    -

    Italy schreef:
    Roken nooit, maar drinken daar ga ik niet van af blijven.


    Only losers can act the way you do