• Ik heb mezelf een ding belooft.Nooit te gaan drinken.Ik wil namelijk een goeie judoka worden en daarom wil ik niet gaan drinken.Iedereen tegen wie ik dat vertel lacht me uit,gelooft me niet of verklaard me voor gek.Dat is echt reuze irritant.Want ik weet van mezelf dat zolang ik in de sport verder wil ik nooi ga drinken of roken.

"Ignite, my love. Ignite."

Ik wil ook nooit drinken, maar dat omdat ik het vies vind.

Life is hard and then we die

Dat kan ik nu niet zeggen..

All this dampness is damp.

eigenlijk he.. is dat best een goede instelling xD
    misschien zou ik ook maar eens zo moeten gaan denken, alleen beoefen ik geen sport, om dan te kunnen zeggen, ik drink niet voor mijn sport..

Never forget the things that make you smile

Ik vind het goed van je dat je dat wilt doen
    helaas voor mij is het al te laat wat drinken betreft :$
    roken doe ik niet

Dead but delicious

Ik vind dat niet raar, maar juist goed van je (:

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Reassurance schreef:
    Ik vind dat niet raar, maar juist goed van je (:

dankje

"Ignite, my love. Ignite."

Dat vind ik een hele goede instelling._O_

*insert philosophical cringe expression here*

Ik heb al gedronken, en schaamtelijk dronken geweest. Ik ben niet trots op die momente en zou ze het liefs gewoon kunnen wissen. En roken ja, daar zit ik nu mee. Laten we zeggen, ik zie het als uitlaat klep. (cat)
    Maar ik moet wel zeggen dat het knap is dat je zo'n doel voor ogen houd. ;D

[ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 17:02 ]

We'll never be as young as we are tonight

De mensen die jouw uitlaggen zijn zelf gek. Ik drink ook nooit( ik heb in totaal misschien anderhalve glas gehad). En mensen noemen mij ook gek.
    Ik vind het juist goed van je.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik vind het best heldhaftig om naar te streven. Want er zijn veel mensen om je heen die wel zullen gaan roken of drinken, dus er staat dan waarschijnlijk veel druk op je.
    Persoonlijk vind ik het erg bewonderenswaardig (:

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Italy schreef:
    Roken nooit, maar drinken daar ga ik niet van af blijven.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Knap van je (:

Roken ga ik niet doen.
    Drinken doe ik wel.

Vampire Heart.

Ik ga nooit roken, maar ik ga wel gewoon drinken x'D naja, soms dan x'D haha _O_

Ivan schreef:
    (...)
    Je bent best jong geloof ik om verslaafd te zijn aan roken. 13 ofzo. Tenzij ik je verwar met een andere user.

Ja, je hebt gelijk. Ik zit er best wel mee, maar ja, er zijn dingen gebeurd vroeger waardoor ik dat als enige uitweg zag.

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Ik rook niet en heb het nog nooit gedaan.
    Ik rook al genoeg mee met m'n ouders, blegh. :x

En drinken, ben nog nooit dronken geweest - maar het is niet zo dat ik helemaal niet drink ofzo. Hier en daar een drankje kan geen kwaad - al vind ik zelf :']

And he's the only person who ever left me breathless.