• Alle rollen zijn gekozen!


    Ik zoek een paar personages voor mijn Twilight-fanfic. Hij is nog niet geactiveerd (want ik heb dus rollen nodig), maar dat wil ik wel zo snel mogelijk doen, dus ik hoop dat er snel gereageerd wordt!

    Het gaat over Rozemarijn, die vanuit Nederland naar Forks verhuist. Rozemarijn is vijftien jaar oud.

    De personages die ik zoek zijn:

    - Rozemarijns BFF uit Nederland,
    - Goede vriendin uit Nederland,
    - Goede vriend uit Nederland (ze zijn NIET verliefd),
    - Twee of drie nieuwe vriend(inn)en die ze krijgt in Forks,
    - Een gezworen vijand (om het zo maar even te noemen :P) die ze krijgt in Forks.

    Wat ik over ze wil weten:
    Uiterlijk, karakter, plaatje, leeftijd (liefst rond de vijftien), bij de vrienden uit Nederland hoe ze elkaar ontmoet hebben, eventueel extra info.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:20 ]


    I am your worst nightmare and I will haunt you forever.

    rol: een vriendin die in La push woont
    naam: Michelle Lifeless
    Leeftijd: 15
    uiterlijk:beetje getint en donkere haren, slank,
    foto:michelle
    karakter: michelle is best opvliegerig dat heeft ze van haar vader, ze is ook best sterk ze moest van haar vader op kickboxen waarom, ze moest zichzelf leren beschermen zei haar vader. Ze vecht veel in kampioenschappen en is ook kampioen dat is ze al een aantal jaar op een rij. Michelle is ook best rijk omdat ze al die wedstrijden heeft gewonnen maar blijft heel gewoon ookal zijn sommige bang voor haar maar daar trekt ze zich niks van aan haar vriendinnen weten dat ze hun geen kwaad doet zelf niet als ze heel boos is, maar als je een vreemde bent of ze mag je niet en je maakt haar boos moet je echt oppassen. Ze word ook een shape shifter dus word ze nog sterker dan ze nu al is. Ze gaat veel met Embry quil en Jake om. ookal is ze ietsje ouder als hun

    wil je melden als ik rol heb
    xx

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 22:49 ]


    Be yourself, before you forget who that is.

    Hey, daar ben ik weer. Ik heb de rol van de 'gezworen vijand' nu ook gekozen; dat wordt Ashley McAdam, van MacDonalds.
    Morgen komt er weer een nieuw hoofdstuk, ik heb daar nu geen tijd meer voor.
    De andere rollen staan nog open, vooral de rol van 'goede vriend uit Nederland'. Die heeft nog niemand bedacht :(


    I am your worst nightmare and I will haunt you forever.

    Vriend uit Nederland.
    Naam: Kenneth DenDikken
    Leeftijd: 14
    uiterlijk: Bruin haar,Blauwe ogen, Mager gebouwd, 1 m 78.
    plaatje:http://www.freewebs.com/rosesarewhitenet/derek.jpg
    karakter: Hij heeft het typische kwaai jongen karakter. Hij haalt af en toe wel iets uit dat niet bepaald legaal is en zijn grootste pasie is dan ook grafitie.
    hoe ze elkaar hebben leren kennen:Kenneth was buiten, in de stad grafitie aan het spuiten en hij zag Rozemarijn voorbij wandelen, die heus wel door had dat dát illigaal was. Eerst leek hij haar maar niets als vriend, maar als ze hem leerde kennen bleek het een best leuke jongen te zijn.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 18:12 ]


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    De laatste rollen zijn gekozen;
    - Floortje Landsma, van Ooh.
    - Vicky Kanini, van BlackieMagic.
    - Kenneth den Dikken, van LizaayToxic.
    Het nieuwe hoofdstuk is geactiveerd ;)


    I am your worst nightmare and I will haunt you forever.