• Alle rollen zijn gekozen!


    Ik zoek een paar personages voor mijn Twilight-fanfic. Hij is nog niet geactiveerd (want ik heb dus rollen nodig), maar dat wil ik wel zo snel mogelijk doen, dus ik hoop dat er snel gereageerd wordt!

    Het gaat over Rozemarijn, die vanuit Nederland naar Forks verhuist. Rozemarijn is vijftien jaar oud.

    De personages die ik zoek zijn:

    - Rozemarijns BFF uit Nederland,
    - Goede vriendin uit Nederland,
    - Goede vriend uit Nederland (ze zijn NIET verliefd),
    - Twee of drie nieuwe vriend(inn)en die ze krijgt in Forks,
    - Een gezworen vijand (om het zo maar even te noemen :P) die ze krijgt in Forks.

    Wat ik over ze wil weten:
    Uiterlijk, karakter, plaatje, leeftijd (liefst rond de vijftien), bij de vrienden uit Nederland hoe ze elkaar ontmoet hebben, eventueel extra info.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:20 ]


    I am your worst nightmare and I will haunt you forever.

    waar gaat het verhaal precies over? heb je misschien een intro stukje?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 15:41 ]

    NIeuwe Vriend Forks

    Naam; Dylan Alex Noway
    Leeftijd; 16
    Foto; Klikk.
    Foto; Rafenzwart haar, helder blauwe/grijze ogen die altijd stralen. 1.86 lang, dun en tog wel gespierd. Hij heeft een helle lichten huid en een snikebite.
    Karakter; Dylan is een Spontaanen, vrolijke jongen die overal het positiefe van in kan zien. Hij heeft een gezonde dosis Humor, -mischien iets te veel- en lacht bijna altijd.
    Wel kan hij soms wat snel boos zijn.
    Hij is heel beschermend naar vrienden en familie toe.
    Extra Info; valt op jongens. Kom oficeel uit New York maar is naar Forks meeverhuist met zijn moeder toen zijn ouders gingen schijden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 15:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nieuwe vriendin uit Forks (: .

    Naam: Naomi Broadway
    Uiterlijk: Naomi heeft lang, krullend rood haar tot ongeveer net onder haar borstkas. Ze heeft neutrale, bruine ogen die eigenlijk op zich niet veel speciaal zijn. Haar huid is licht getint, waardoor velen denken dat ze uit La Push komt. Ze heeft normale rondingen voor haar leeftijd, hoewel ze nogal aan de magere kant aanleunt.
    Karakter: Naomi is zeer verlegen. De mensen die ze kent, kent ze doordat haar vriendinnen die personen aan haar voorgesteld hebben. Ze wilt voor iedereen het beste en vindt daarom respect ook zeer belangrijk. Verder heeft ze last van faalangst en is ze nogal pessimistisch, maar die pessimisme gebruikt ze om droge (en grappige? ) grapjes te maken.
    Plaatje: foto!
    Leeftijd: 14,5
    Extra info: haar moeders ouders komen uit La Push, maar ze zijn verhuisd naar Forks omdat Naomi's grootouders daar werk vonden

    Anyways, je laat het me wel weten wanneer het eerste deel online staat?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    vijand in Forks

    Naam: Gretchen Ross
    Uiterlijk: Gretchen heeft blond gekrul haar wat meestal los hangt, ze heeft donkerbruine ogen waar ze nooit make-up rondom doet. ze heeft een blanke egale huid. ze heeft nog geen mooie vrouwelijke vormen.
    Karakter: Gretchen is iemand die veel vrienden heeft ondanks haar brutale gedrag, ze is erg bot tegen over mensen die ze niet mag en ze laat ook altijd aan mensen weten of ze je mag of niet. ze heeft een grote mond en schaamt zich niet gauw, ze is geen meisje-meisje maar meer een wat stoerder meisje. ze doet graag aan voetbal en is helemaal niet bang om vies te worden, ook daagt ze graag mensen uit om een potje te vechten omdat ze toch wel wint. ze is niet gauw bang voor iets of iemand en ze laat ook altijd weten dat ze aanwezig is. jongens vinden Gretchen vaak leuk omdat ze zich zelf helemaal is en zich niet schaamt voor iets.
    Plaatje: Gretchen Ross
    Leeftijd: veertien
    Extra info: Gretchen haar familie is groot, haar ouders zijn de meeste dagen niet thuis omdat ze te druk zijn met werken. daarom is Gretchen vaak bij een oppas, vele oppassen heeft ze al weg gekregen met haar vervelende gedrag maar dit keer kan ze het goed met de jongen vinden. omdat haar ouders er nooit voor Gretchen zijn geweest is ze erg brutaal geworden.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2010 - 17:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol:Nieuwe goede vriendin in Forks
    Naam: Aya Salcido
    leeftijd: 16?
    Uiterlijk: Zie foto
    plaatje:Aya
    Karakter:Aya is een opmerkelijk maar zwijgzaam meisje. Ze hoeft niet te spreken of iets speciaals te doen om opgemerkt te worden. Ze heeft een speciaal Iets dat mensen aantrekt. Als Aya iets zegt brengt het mensen meestal in verwarring. Ze heeft een geheel andere kijk op de wereld dan ieder ander. Verder is Aya niet erg open. Slechts enkele weten wat er werkelijk in haar omgaat.
    extra info: Aya woont bij haar grootmoeder, Lulu, in een oude villa. Ze trekt veel op met Embry call. Verder kan ze geweldig acteren, maar ze wil dat niet laten blijken. Embry zegt dat ze er iets mee moet doen.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    vijand
    hele Naam: Nicky
    Leeftijd: 16
    Karakter:
    Nicky kan erg hyper zijn. Ze is erg bitchy tegen anderen (Als ze ze niet mag) en word snel boos. Ze is erg brutaal maar kan soms ook heel gesloten zijn. Ook is ze best wel onzeker maar dat probeert ze niet te laten merken aan anderen. Ze accepteerd anderen niet erg snel in haar "vriendengroep" maar als ze ze eenmaal kent accepteerd ze ze wel.
    Foto uiterlijk:klik
    goed genoeg?
    ik hoop het_O_

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 18:54 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Rol:goede vriendin nederland
    Naam:Vicky Kanini
    Fotohttp://gtstnieuwskrant.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/02/25/vicky.png
    Karakterstoer, aardig, goed in breakdance voor de rest is vicky erg behulpzaam en houd van haar vriendinnen en mist ze al heel snel


    -

    Rol vriendin in Forks
    Naam: Celin Uderwood
    leeftijd: net 15 geworden
    Uiterlijk:Lang bruin haar en grijze ogen
    karakter: Celin is lief en betrouwbaar ze zou nooit tegen iemand liegen en wil altijd klaar staan. Zo nu en dan kan ze kwaad worden, maar meestal is het na een dag over
    extra info: ze ziet er erg jong uit en word gauw gezien als een 11 jarige.

    Rol: de 'gezworen vijand
    Naam Ashley McAdam
    Leeftijd: 15 jaar
    Uiterlijk: klik
    Karakter: Sportief, slim, mooi, knap, snel jaloers, bitchy, arrogant, speels, alles wat een jongen wil hebben (:
    Extra: Ze heeft veel vrienden, maar dat zijn meer aanhangers. Dat weet ze ook wel, maar ze houdt van de macht die ze op mensen uitoefent. Ze heeft nog een broer [AJ] en die vinden haar 'vriendinnen' nogal sexy. Ze woont haar hele leven al in Forks, dat is haar moeders geboorteplaats. Haar vader is er vandoor gegaan met één of andere viswijf. Als Ashley iets wil, krijgt ze het ook. Ze kan onwijs goed zingen. Ze wil ook zangeres worden. Bladiebladiebla

    ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Melding!
    Ik heb net de story online gezet, met de proloog, ik ga straks het eerste hoofdstuk online zetten.
    Ik wil even zeggen dat ik de personages die zijn geplaatst al erg leuk vind, dus het zal niet makkelijk worden om te kiezen!
    Dit is de link van de story:
    http://www.quizlet.nl/stories/23158/unexpected/

    PS: Hoe moet je een link plaatsen, zonder dat er een link staat? Dat er dus iets staat als 'klik' of zo?


    I am your worst nightmare and I will haunt you forever.

    Nightmaren schreef:
    Melding!
    Ik heb net de story online gezet, met de proloog, ik ga straks het eerste hoofdstuk online zetten.
    Ik wil even zeggen dat ik de personages die zijn geplaatst al erg leuk vind, dus het zal niet makkelijk worden om te kiezen!
    Dit is de link van de story:
    http://www.quizlet.nl/stories/23158/unexpected/

    PS: Hoe moet je een link plaatsen, zonder dat er een link staat? Dat er dus iets staat als 'klik' of zo?

    Tekst !

    Vind je beter uitgelegd op: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=38783


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    De rollen van de vrienden in Forks gaan naar:
    - Baboon
    - Harley
    - GossipSas

    De andere rollen staan nog open.

    Ik ga nu op vakantie, dus tot over drie weken ^-^


    I am your worst nightmare and I will haunt you forever.

    Rol; gezwore vijand

    Naam: Jennifer Harris

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk: http://www.psdeluxe.com/images/stories/tutorials/autumn_portrait/4step.jpg


    over het personage: Jennifer is een populaire bitch. Ze is stinkend rijk en krijgt alles van haar mammie en haar pappie. Ze komt naar school met pappies limo en haar dure prada kledij. Ze heeft een bloedhekel aan meisjes die kans maken om populairder te worden dan haar en nerdjes. Ze heeft met bijna elke jongen op school geslapen. Ze zwijgt voor niets of niemand. Bij sommige mensen staat ze ook wel bekend als "Prada Pop" Haar beste vriendin is Lauranna Smith. Maar Lauranna is een kopie van Jennifer. Jennifer kan niet tegen haar verlies en doet er alles aan om iedereen te kleineren die haar dwars zit. Haar zwakke punt is dat ze te snel iemand vertrouwd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bff uit nederland

    Naam: Floortje Landsma
    Leeftijd: 14
    Karakter: Slim, lief , betrouwbaar
    Uiterlijk: Bruin lang haar, 170 cm lang, dun, blauw/groene ogen
    Foto: Klik
    Hoe ze elkaar ontmoeten: Floortje Kwam in de brugklas bij Rozemarijn in de klas, en toen werden ze vrienden.
    Extra info: Floortje is heel lief en erg onschuldig, ze is dol op fotograferen en schilderen ze is erg creatief en houd met heel haar hart van al haar vrienden. veder is ze niet zo heel erg rijk en woont ze samen met haar vader en moeder in de woning boven de bloemenwinkel van haar ouders.

    BFF uit nederland
    Naam: Lora Treison
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Bruin haar, 176, dun,bruine ogen.
    Foto: Dit is zij
    Karakter: Ze heeft haar eigen styl. Ze is betrouwbaar, staat voor haar vrineden klaar, en kan erg onzeker zijn of mensen haar wel mogen. Ze houd van muziek.
    Ontmoet: Lora en Rozemarijn kwamen elkaar tegen in een winkel. Ze vroegen elkaar om hulp omdat ze er neit bij konden.


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them