• Yeah, ik speel in de schoolmusical.
    Dat is al een tijdje bekend, en over ongeveer twee weken zijn dus de shows.
    En nu wil ik dus mensen gaan uitnodigen, hihi.
    Je bent uitgenodigd als jij dat zelf wilt.

    In ieder geval, de Musical heet Legally Blondes. (Ja, inderdaad, van die film/musical) Hij wordt gespeeld in mijn school (Purmerend), op 4, 5, 6 en 7 Juli om 20:00 's avonds.
    Ik kan de dag dat je komt zelf niet je aankomst regelen, ook geen onderdak voor als je wilt blijven, en ik kan je ook niet op de bus zetten of iets dergelijks.

    In ieder geval, voel je uitgenodigd. Ik hoor het wel als er iemand zin heeft om langs te komen =3

    =D


    Life is hard and then we die

    Purmerend ligt in Nederland, toch? Dan zal dat voor mij niet lukken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yeh, ik kom zeker. Ik denk de 5de of de 6de.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yeh, ik kom zeker. Ik denk de 5de of de 6de.
    Neem je Sebas mee =3?


    Life is hard and then we die

    Cloudburst schreef:
    Purmerend ligt in Nederland, toch? Dan zal dat voor mij niet lukken.
    Jammer :( Maar wel leuk dat je het hebt overwogen, hihi.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Neem je Sebas mee =3?



    Ehr, welke dagen zijn het? =3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ehr, welke dagen zijn het? =3
    Zondag, maandag, dinsdag, woensdag :P


    Life is hard and then we die

    Shit, dan ben ik op vakantie! ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    sorry, purmerend is voor mij heel ver weg :3
    anders was ik zeker gekomen :3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zondag, maandag, dinsdag, woensdag :P


    Eeeeeeuh
    Nou, missschien dat ik hem maandag meenemen, maar ik weet het niet zeker. Zondag is mijn pa namelijk jarig. En maandag heb ik niet zoveel les dachtik. Maar dat weet ik niet zeker.


    Your make-up is terrible

    Purmerend is een heel eind rijden (puh)


    .

    Tot hoe laat
    Waar gaat het over
    & kost het geld? :')

    Tot hoe laat: volgens mij tot 22:00, maar het kan uitlopen, we gaan het volgende week testen =3
    Waar gaat het over:
    Legally Blonde gaat over een rijk meisje, Elle Woods, dat houdt van winkelen in Beverly Hills, creditcards en snelle sportwagens. Ze houdt tevens van roze kleding en heeft ook een trendy chihuahuahondje genaamd Bruizer. Ondanks haar "beperkte intelligentie" (het stereotype blonde rijke meisje) gaat zij naar de Harvard Law School, want haar vriend heeft haar gedumpt omdat hij een slim meisje wil.
    De dingen op school gaan niet zo gemakkelijk als Elle wou doen geloven: ze moet een moeilijke gerechtelijke zaak nemen die veel kracht van haar eist en haar ex-vriend heeft alweer een verloofde, die verloofde mag Elle totaal niet.
    Uiteindelijk vindt Elle, nadat haar vriendje onterecht het vertrouwen in haar opzegde, de ware liefde genaamd Emmett, een Harvard Law-Professor. Hij moedigt Elle aan om te blijven als zij op het punt staat weer terug te gaan naar Californië, waarop Elle toch besluit te blijven.
    Ondertussen is de professor, die Elle probeerde te verleiden, ontslagen en moet Elle de zaak als aankomende advocate overnemen. Hierbij ontdekt zij een opmerkelijk feit waardoor ze de zaak weet te winnen.
    Twee jaar later studeert Elle af aan de Harvard-universiteit, is verloofd met Emmett, De beste vriendin van Elle tijdens haar jaren op Harvard krijgt een baby, en haar ex-vriend heeft niemand meer omdat zijn verloofde hem heeft gedumpt.

    Kost het geld: €3,50 per kaartje, maar dat ben ik wel bereid voor jou en je ouders te betalen Krullie.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2010 - 22:27 ]


    Life is hard and then we die

    Wie ben jij in de musical :3


    SLOAN.

    Guitarsolo schreef:
    Wie ben jij in de musical :3
    Enid.


    Life is hard and then we die

    Mockingjay schreef:
    Purmerend is een heel eind rijden (puh)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.