• Ik richtte mijn hoofd op naar William. Bang was ik niet, dat wist ik heel zeker. Want waarom zou ik nu opeens bang moeten zijn? Minuten, uren, dagen, weken, maanden had ik met hem doorgebracht, dus deze verandering zou ik wel overleven. Na een tijdje naar hem gestaard te hebben, kwam er bij mij opeens het geniale idee op om iets tegen hem te gaan zeggen. Want hij zat daar waarschijnlijk in doodsangst te wachten op mijn reactie. Ik kon het lezen in zijn ogen. Angst, nieuwsgierigheid, afschuw voor hemzelf, haat voor het gene dat hij is.

    Kan ik de emoties beter omschrijven? Of weet jij betere emoties? Hulp is van harte welkom!


    Never give up on things that make you smile.

    this mooi geschreven hoor! zelf zou ik het niet beter kunnen!

    haha, serieus?


    Never give up on things that make you smile.

    het is goed!
    alleen als ik iets op moet merken,zou ik zelf die andere zin veranderen...


    Want hij zat daar waarschijnlijk in doodsangst te wachten op mijn reactie. Ik kon het lezen in zijn ogen. Angst, nieuwsgierigheid, afschuw voor hemzelf, haat voor het gene dat hij is.

    die laatste opsomming,ik weet niet...


    why is always london so far away when you need it?

    MapleMatthew schreef:
    het is goed!
    alleen als ik iets op moet merken,zou ik zelf die andere zin veranderen...
    (...)
    die laatste opsomming,ik weet niet...

    Hoe zou jij het willen zeggen?


    Never give up on things that make you smile.

    Niks meer aan doen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Wand hij zat daar waarschijnlijk in doodsangst te wachten op mijn reactie.Het was in zijn ogen af te lezen,De angst,Nieuwschierigheid,de Afschuw voor zichzelf en de Haat over het gene wat hij is.

    zoiets denk ik


    why is always london so far away when you need it?

    Het is Emotie probleem. :$
    Haha en ik zal even voor je kijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OKAYCACEFACE schreef:
    Niks meer aan doen.


    All this dampness is damp.

    Angst, nieuwsgierigheid, afschuw voor hemzelf, haat voor het gene dat hij is.

    Het is afschuw voor zichzelf en hetgene moet aan elkaar ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik keek op naar William. Bang was ik niet, dat wist ik heel zeker, want waarom zou ik nu opeens bang moeten zijn? Minuten, uren, dagen, weken, maanden had ik met hem doorgebracht, dus deze verandering zou ik wel overleven. Na een tijdje naar hem gestaard te hebben, kwam er bij mij het idee op om iets tegen hem te zeggen, want hij zat daar waarschijnlijk in doodsangst te wachten op mijn reactie. Ik kon het lezen in zijn ogen. Al zijn emoties kon ik duidelijk zien; Angst, nieuwsgierigheid, afschuw voor zichzelf, haat voor hetgene dat hij was.


    -is dat is tegenwoordige tijd en je stuk is in verleden tijd dus moet het was zijn-
    Ik heb het verder ook nog wat aangepast kijk maar wat je ervan vind.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 15:06 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)

    -is dat is tegenwoordige tijd en je stuk is in verleden tijd dus moet het was zijn-
    Ik heb het verder ook nog wat aangepast kijk maar wat je ervan vind.

    Haha, oke. Ik vond het alleen klinken alsof hij dood is, zeg maar.


    Never give up on things that make you smile.

    Alistair schreef:
    (...)
    Haha, oke. Ik vond het alleen klinken alsof hij dood is, zeg maar.

    Haha ja dat heb ik ook altijd maar het is mij verteld dat het anders niet klopt xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik (H) het.
    niets aan veranderen.


    Food.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha ja dat heb ik ook altijd maar het is mij verteld dat het anders niet klopt xd

    Oh, dan verander ik het maar. (:


    Never give up on things that make you smile.