• Ik heb dus een probleem, zoals bijna iedereen hier. Mijn beste vriend had een lief. Omdat ze altijd bij ons kwam zitten en hij met haar bezig was praatte ik gewoon met mijn andere vrienden en trok ik me er niks van aan.
    Stil aan werd het Pasen en vertrok ik naar Griekenland. De hele tijd kreeg ik berichtjes van hem of alles goed met me ging en of ik me amuseerde.
    Een van die nachten kreeg ik een droom over dat hij en ik samen waren. En toen ik de volgende dag wakker werd en ik aan hem dacht kwamen de kriebels! Maar dat was nog geen probleem, nog geen dag later kreeg ik van hem een sms dat hij iets moest vertellen, en toen zei hij dat het uit was met zijn lief.
    Dus mijn hart sprong weer op.
    Toen ik terug naar school kwam vroeg hij me mee naar het schoolbal waar al onze vrienden bijstonden... en zo van die dingen zijn er nog veel gebeurd, ik kreeg complimentjes, hij aaide me dikwijls over mijn hoofd en knuffelde mij enzo van die dingen. En mijn kriebels bleven maar groeien.

    Nu is het probleem: die jongen is niet een van de lelijksten en hij weet dat zelf denk ik ook wel een beetje. Dus hij flirt met andere meisjes. Maar bij mij lijkt hij het wel te menen. Maar net als het dan zo goed gaat flirt hij weer met die anderen.

    Het doet echt pijn als ik hem met iemand anders zie. Dan wordt ik stikjaloers,

    dus nu was mijn vraag: zou ik voor deze jongen gaan of hem gewoon proberen te vergeten en als ik dat probeer hoe kan ik dat dan het beste doen?

    Help mij alsjeblieft iemand!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik zou er voor gaan als ik jou was! Maar misschien moet je toch eerst een beetje dieper nadenken over het feit of je je vriendschap wilt risceren :Y)


    All was well.

    Je kan het altijd gewoon proberen en kijken hoe ver jullie komen. Je kan het ook laten, maar daar krijg je misschien spijt van.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    go for it! als hij dan nog met andere meisjes flirt kan je nog zien wat je doet (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Acapella schreef:
    Je kan het altijd gewoon proberen en kijken hoe ver jullie komen. Je kan het ook laten, maar daar krijg je misschien spijt van.(krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seel schreef:
    go for it! als hij dan nog met andere meisjes flirt kan je nog zien wat je doet (:


    None but ourselves can free our minds.

    Seel schreef:
    go for it! als hij dan nog met andere meisjes flirt kan je nog zien wat je doet (:


    Believe.

    JBM schreef:
    Ik zou er voor gaan als ik jou was! Maar misschien moet je toch eerst een beetje dieper nadenken over het feit of je je vriendschap wilt risceren :Y)


    All this dampness is damp.

    JBM schreef:
    Ik zou er voor gaan als ik jou was! Maar misschien moet je toch eerst een beetje dieper nadenken over het feit of je je vriendschap wilt risceren :Y)


    Ik heb ook al aan onze vriendschap gedacht, maar het is moeilijk om zo'n gevoelens te negeren hé. Het ergste is dat ik niet eens weet of hij wel echt iets voor me voelt. Het is gewoon zo raar! )':

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 11:41 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Als je zeker weet dat je verliefd bent zal ik het een kans wagen.
    En dan aan hem vragen of hij niet/minder met andere meisjes wilt flirten.
    Als hij dat teveel gevraagd vind=dumpen


    Write down what you can not say

    JBM schreef:
    Ik zou er voor gaan als ik jou was! Maar misschien moet je toch eerst een beetje dieper nadenken over het feit of je je vriendschap wilt risceren :Y)


    Smiling but close to tears.