• VOLVOLVOL!

    dit verhaal gaat over hoe bijzondere meisjes zich weten te redden op zweinstein, meisjes met een bijzonder verleden. meisjes met bijzondere tovenaars als ouders, en meisjes die bijzonder verliefd zijn op de jongens van zweinstein..

    dit wordt geen standaard verhaal

    rollen;
    - verlegen huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Draco Malfidus
    Cameroon
    - brutale Zwadderaar met een bijzondere slechte familie
    Kawaii
    - opgewekte ravenklauwer met een bijzonder talent om in problemen te raken
    Riddikulus
    - stille huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Carlo Kannewasser
    harley
    - gemene zwadderaar met een bijzonder oog voor de slechte kant
    ImNotOkay
    - aardige gryffoendor meisje met een bijzonder oog voor de wemels
    Mercury
    - vriendelijke ravenklauwer met een bijzondere gelijkenis aan Severus snape griekenland


    wat je in moet vullen om de rol te krijgen:
    rol:
    voor+achternaam:
    leeftijd :
    karakter [uitgebreid]:
    foto + beschrijving:
    naam + foto van familie:
    lievelings spreuk [aanpassen op je personage]:
    lievelings vak [aanpassen op je personage]:
    lievelings leraar [aanpassen op je personage]:
    extra informatie:


    ik kies natuurlijk de beste!
    edit: meerdere rollen per persoon is toegestaan, ik heb misschien niet alle rollen gebruikt omdat er iets niet goed aan was. probeer het gerust opnieuw ;'3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    ik heb alvast besloten, dat de titel....
    *tromgeroffel*
    the houses of hogwarts is geworden :9~
    niet mee eens? PECH ;3

    I like the title.


    It's never the right time to say goodbye.

    rol: slim gryffoendor meisje met een bijzonder verleden
    voor+achternaam:Bammey Crystal
    leeftijd : 16
    karakter [uitgebreid]: vriendelijk tegen bijna iedereen, heeft een hekel aan Draco Malfidus, nieuwsgierig, speels, verlegen en soms onzeker. Mensen vinden haar eerst maar raar, maar als ze haar beter leren kennen kunnen ze het goed met haar vinden. Kan goed en snel leren als ze daar zin in heeft en haar best doet. Houdt erg veel van tekenen. Wil het liefst iedereen helpen als het kan, als het niet kan probeert ze het alsnog. Heeft hoogtevrees, maar houd toch van vliegen. Houd heel veel van dieren.
    foto + beschrijving: Bammey heeft donkerbruin/zwart haar tot ongeveer de schouders. Blauw/groen/grijze ogen (verschilt per outfit). Ze draagt geen kleding die in de mode is maar draagt gewoon dingen die ze fijn vind zitten (zoals een wijd t-shirt en een spijkerbroek, af en toe een rokje en een hemdje((als het warm is bijvoorbeeld))). (geen foto sorry..is dat erg?))
    naam + foto van familie: Crystal, maar de hele familie is vermoord door Voldemort...^^"
    lievelings spreuk [aanpassen op je personage]:Wingardium Leviosa
    lievelings vak [aanpassen op je personage]: Verzorging van Fabeldieren
    lievelings leraar [aanpassen op je personage]:Hagrid
    extra informatie:Heeft een schattig katje(kitten) dat Silver heet. (http://i280.photobucket.com/albums/kk182/Bammey/DSC03239.jpg)

    En stiekem vind ze Harry leuk en probeert om indruk op hem te maken maar is steeds bang om af te gaan.


    Zo goed??^^

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:22 ]


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    edit: meerdere rollen per persoon toegestaan :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aaah geweldig! :D Ik ben blij dat je de rol leuk vindt! :D Laat je het me weten als de eerste er is? ^^


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Aaah geweldig! :D Ik ben blij dat je de rol leuk vindt! :D Laat je het me weten als de eerste er is? ^^


    tuurlyk :Y)
    wil iedereen even het laten weten als ik diegene moet waarschuwen, want dan stuur ik je een berichtje


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb mijne iets aangepast...is het zo wel goed??^^"


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    Mag ik alsjeblieft de rol?

    LufsBamNSam schreef:
    ik heb mijne iets aangepast...is het zo wel goed??^^"


    eigenlijk zou ik er wel een foto bij willen hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol: gemene zwadderaar met een bijzonder oog voor de slechte kant

    voor+achternaam: Nike [Niké] Alicia Black

    leeftijd : 15

    karakter [uitgebreid]: Nike is alleen opgevoed door haar moeder aangezien haar vader geen lang leven geschonken was. Ze is verbitterd door de schaamte die haar familie heeft door de acties van haar vader en oom. Nike heeft een sterkende relatie met haar tante. Bellatrix doet haar best haar nichtje aan de slechte kant te drijven en het lijkt haar te lukken.

    Ze is geleid door schaamte en woede die ze voelt voor haar vader , ze wordt een volgster van Voldemort tegen beter weten in. Ze is wantrouwig en achterdochtig , ze is altijd op haar hoede , bang dat er iemand haar neer wil halen. De bittere en gemene opmerkingen die ze maakt zijn ook eerder een verdediging

    Niké kan het best goed vinden met haar afdeling , alleen de naam Draco Malfoy kan ze niet uitstaan. Ook al beweert iedereen van haar familie dat de Malfoy's loyaal zijn , zweert Niké bij het tegenovergestelde. Ze vindt Draco zwak en kinderlijk. De enige waarmee ze het echt kan vinden is Blaise Zabini.

    foto + beschrijving: Dark Niky Nike heeft haar blonde gewillige haar geërft van haar moeder , de koppigheid van haar vader. Haar ellenlange benen zijn een handelsmerk van de familie Dean.

    Niké heeft een groot litteken die de kromming van haar ruggengraat volgt , een stom ongeluk van toen ze nog klein was. Haar ogen zijn betoverend , alsof ze je kunnen doen smeken om genade en tegelijkertijd kunnen doen verlangen naar haar.

    naam + foto van familie: Regulus Black is de enige Black , naast zijn broer die het kwade niet wou accepteren. Mede door toedoen van zijn vriendin sinds jeugd , en lazter ook vrouwAna Dean verwerpt hij zijn familie en blijft aan de goede kant , tenminste totdat het pure kwaad hem zijn verdiende straf had gegeven

    lievelings spreuk [aanpassen op je personage]: Nike probeert graag de spreuk Crucio uit op insecten in het verboden bos & van de legale spreuken verkiest ze Confundo , een lichtere versie van Curcio die het slachtoffer alleen verwart. En Bombarda Maxima staat ook op haar favoriete lijstje. Niets zo leuk al dingen doen ontploffen.

    lievelings vak [aanpassen op je personage]: Toverdranken , ze houdt ervan om dingen te brouwen die je niet kunt bereiken met alleen je toverstaf.

    lievelings leraar [aanpassen op je personage]: Severus Snape , omdat Niké op de hoogte is van zijn duistere teken en vervlogen trouwheid aan de heer van het duister

    extra informatie:Nike is vastberaden om haar familie eer terug te herstellen. Harry Potter heeft al vaak toenadering gezocht vanwege haar bloedband met Sirius. Maar Nike weigert te spreken over haar familie. Haar vakanties spendeerde ze laatst geleden bij Narcissa en Bellatrix. Nike wil zich wijden aan het kwade en de Duistere heer en kan niet wachten.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 17:24 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ontzettend bedankt voor de rol!
    <3

    Kawaii schreef:
    rol: gemene zwadderaar met een bijzonder oog voor de slechte kant

    voor+achternaam: N ike (Niké) Alicia Black

    leeftijd : 15

    karakter [uitgebreid]: Nike is alleen opgevoed door haar moeder aangezien haar vader geen lang leven geschonken was. Ze is verbitterd door de schaamte die haar familie heeft door de acties van haar vader en oom. Nike heeft een sterkende relatie met haar tante. Bellatrix doet haar best haar nichtje aan de slechte kant te drijven en het lijkt haar te lukken.

    Ze is geleid door schaamte en woede die ze voelt voor haar vader , ze wordt een volgster van Voldemort tegen beter weten in. Ze is wantrouwig en achterdochtig , ze is altijd op haar hoede , bang dat er iemand haar neer wil halen. De bittere en gemene opmerkingen die ze maakt zijn ook eerder een verdediging

    foto + beschrijving: Dark Niky

    naam + foto van familie: Regulus Black & Ana Dean

    lievelings spreuk [aanpassen op je personage]: Nike probeert graag de spreuk Crucio uit op insecten in het verboden bos & van de legale spreuken verkiest ze Confundo , een lichtere versie van Curcio die het slachtoffer alleen verwart. En Bombarda Maxima staat ook op haar favoriete lijstje. Niets zo leuk al dingen doen ontploffen.

    lievelings vak [aanpassen op je personage]: Toverdranken

    lievelings leraar [aanpassen op je personage]: Severus Snape

    extra informatie:Nike is vastberaden om haar familie eer terug te herstellen. Harry Potter heeft al vaak toenadering gezocht vanwege haar bloedband met Sirius. Maar Nike weigert te spreken over haar familie. Haar vakanties spendeerde ze laatst geleden bij Narcissa en Bellatrix. Nike wil zich wijden aan het kwade en de Duistere heer en kan niet wachten.


    ik maak je zwadderaar met een bijzondere slechte familie


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    (...)

    ik maak je zwadderaar met een bijzondere slechte familie


    hha ik was nog aan het twijfelen tussen de rollen (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Mijn rol is bijna volledig (naar mijn smaak dan toch)
    Zou je me willen melden wanneer je begint?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    brutale Zwadderaar met een bijzondere vader als tovenaar
    voor+achternaam: Dalia June Vilijn
    leeftijd : 16
    karakter [uitgebreid]: Dalia is arrogant. En echt jongens gek. De meeste mensen zijn bang voor haar. Maar van binnen is Dalia verdietig. En ondanks dat ze zoveel angst uit straat. En vele jongens haar adoreren is ze ongelukkig.
    foto + beschrijving: Dalia draagt het meeste een spijkerbroek[skinny of een baggy jeans] met een top en een vest. Of ze loopt rond in een trainingsbroek met een vest en natuurlijk een topje.
    naam + foto van familie: Marten Vilijn/ Voldemort
    lievelings spreuk [aanpassen op je personage]: Crusio. Sectum Sempra
    lievelings vak [aanpassen op je personage]: De pauze. Dalia is er vaak niet, en spijbelt vaak. Maar men is te bang om haar te schorsen
    lievelings leraar [aanpassen op je personage]: Serverus Sneep, Omdat hij bang voor haar is.
    extra informatie: Dalia is de dochter van de enige echte Marten Villijn. Aka Voldemort.
    Ook is ze ondanks haar afdeling de beste vriendin van Scarlett Sarah Nightshake.


    It's never the right time to say goodbye.

    Riddikulus schreef:
    Mijn rol is bijna volledig (naar mijn smaak dan toch)
    Zou je me willen melden wanneer je begint?


    ik vind jou rol het beste, je hebt 'm echt heel goed ingevuld :Y)
    enne tuurlijk wil ik dat!


    Big girls cry when their hearts are breaking