• VOLVOLVOL!

    dit verhaal gaat over hoe bijzondere meisjes zich weten te redden op zweinstein, meisjes met een bijzonder verleden. meisjes met bijzondere tovenaars als ouders, en meisjes die bijzonder verliefd zijn op de jongens van zweinstein..

    dit wordt geen standaard verhaal

    rollen;
    - verlegen huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Draco Malfidus
    Cameroon
    - brutale Zwadderaar met een bijzondere slechte familie
    Kawaii
    - opgewekte ravenklauwer met een bijzonder talent om in problemen te raken
    Riddikulus
    - stille huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Carlo Kannewasser
    harley
    - gemene zwadderaar met een bijzonder oog voor de slechte kant
    ImNotOkay
    - aardige gryffoendor meisje met een bijzonder oog voor de wemels
    Mercury
    - vriendelijke ravenklauwer met een bijzondere gelijkenis aan Severus snape griekenland


    wat je in moet vullen om de rol te krijgen:
    rol:
    voor+achternaam:
    leeftijd :
    karakter [uitgebreid]:
    foto + beschrijving:
    naam + foto van familie:
    lievelings spreuk [aanpassen op je personage]:
    lievelings vak [aanpassen op je personage]:
    lievelings leraar [aanpassen op je personage]:
    extra informatie:


    ik kies natuurlijk de beste!
    edit: meerdere rollen per persoon is toegestaan, ik heb misschien niet alle rollen gebruikt omdat er iets niet goed aan was. probeer het gerust opnieuw ;'3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    omdat er niemand gaat reageren op mijn topic, plaats ik het hier maar ;3

    the houses of hogwarts
    special stories
    special witches
    like a wizard

    :8 ik had gereageerd.
    Of ben ik niemand:X
    Achajaa


    It's never the right time to say goodbye.

    Rol: verlegen huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Draco Malfidus
    Voor + achternaam: Naomi Broadway
    Leeftijd: 14,5.
    Karakter: Naomi is zo één van die meisjes die je nooit 100% zal snappen als je niet de moeite doet om haar te leren kennen. Natuurlijk doet ze wel vriendelijk tegen iedereen en doet ze haar best om iedereen even veel te geven, maar ze is erg verlegen, wat haar tot veel dingen tegenhoudt. Haar vriendinnen en familie betekenen enorm veel voor haar. Verder laat ze nogal op haar kop zitten en is ze nogal gevoelig. Ze heeft ook last van faalangst. Eens je ze kent, kan ze niet anders dan haar droge humor om je uittesten. Ze is dan ook nog wel eens pessimistisch, maar na een keer goed uithuilen bij haar vriendinnen, gaat het wel weer.
    Foto + beschrijving: Naomi is iets groter dan die andere meisjes van haar leeftijd, waardoor velen haar ook ouder schatten. Ze heeft bruine krullen tot aan haar schouders en een porceleinkleurige huid. Verder heeft ze een normale taille, hoewel ze het zo leuk vindt dat ze zo mager uitvalt soms.
    Naam + foto van familie: Anthony Broadway, haar oudere broer en beste vriend van 17; Anne Broadway, haar lieftallige moeder. Haar vader, Jack, stierf toen ze pas 14 werd.
    Lievelingsspreuk: Wingardium Liviosa, omdat ze het leuk vindt om dingen te doen vliegen
    Lievelingsvak: Gedaanteverwisseling
    Lievelings leraar: professor Lopus
    Extra informatie: na de dood van haar vader, kreeg ze een kater genaamd Napoleon van haar broer.

    Anyways, lemme know wanneer het eerste deel er is ^^ .

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:16 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    Rol: verlegen huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Draco Malfidus
    Voor + achternaam: Naomi Broadway
    Leeftijd: 14,5.
    Karakter: Naomi is zo één van die meisjes die je nooit 100% zal snappen als je niet de moeite doet om haar te leren kennen. Natuurlijk doet ze wel vriendelijk tegen iedereen en doet ze haar best om iedereen even veel te geven, maar ze is erg verlegen, wat haar tot veel dingen tegenhoudt. Haar vriendinnen en familie betekenen enorm veel voor haar. Verder laat ze nogal op haar kop zitten en is ze nogal gevoelig. Ze heeft ook last van faalangst. Eens je ze kent, kan ze niet anders dan haar droge humor om je uittesten. Ze is dan ook nog wel eens pessimistisch, maar na een keer goed uithuilen bij haar vriendinnen, gaat het wel weer.
    Foto + beschrijving: Naomi is iets groter dan die andere meisjes van haar leeftijd, waardoor velen haar ook ouder schatten. Ze heeft bruine krullen tot aan haar schouders en een porceleinkleurige huid. Verder heeft ze een normale taille, hoewel ze het zo leuk vindt dat ze zo mager uitvalt soms.
    Naam + foto van familie: Anthony Broadway, haar oudere broer en beste vriend van 17; Anne Broadway, haar lieftallige moeder. Haar vader, Jack, stierf toen ze pas 14 werd.
    Lievelingsspreuk: Wingardium Liviosa, omdat ze het leuk vindt om dingen te doen vliegen
    Lievelingsvak: Gedaanteverwisseling
    Lievelings leraar: professor Lopus
    Extra informatie: na de dood van haar vader, kreeg ze een kater genaamd Napoleon van haar broer.

    Anyways, lemme know wanneer het eerste deel er is ^^ .


    je hebt 'm goed ingevuld, maar die rol is al bezet. je mag van mij best een andere rol hoor :Y)
    + ja ik laat het weten!;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lyrics schreef:
    (...)

    je hebt 'm goed ingevuld, maar die rol is al bezet. je mag van mij best een andere rol hoor :Y)
    + ja ik laat het weten!;3

    Stille huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Carlo Kannewasser is ook goed :3.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    (...)
    Stille huffelpuffer met een bijzonder oogje voor Carlo Kannewasser is ook goed :3.


    oké, je hebt dan die rol -verassend:3-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    aardige gryffoendor meisje met een bijzonder oog voor de wemels


    Mag ik die..??^^


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    Ingevult :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    LufsBamNSam schreef:
    aardige gryffoendor meisje met een bijzonder oog voor de wemels


    Mag ik die..??^^


    vul maar in, ik kijk wel :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb alvast besloten, dat de titel....
    *tromgeroffel*
    the houses of hogwarts is geworden :9~
    niet mee eens? PECH ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Na dan vul ik mijne ook niet meer verder in als ie zo makkelijk vergeven word. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Na dan vul ik mijne ook niet meer verder in als ie zo makkelijk vergeven word. --'


    oh sorry :$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Springbreak schreef:
    Na dan vul ik mijne ook niet meer verder in als ie zo makkelijk vergeven word. --'


    als je wil mag je een andere invullen, als je dat wil!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Okee ingevult!


    ars moriendi

    Lyrics schreef:
    (...)

    als je wil mag je een andere invullen, als je dat wil!

    Nee, ik vind alleen Carlo maar leuk dus dat is de enige rol waarvoor ik ging. Ik lees ook nooit HP verhalen maarja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Nee, ik vind alleen Carlo maar leuk dus dat is de enige rol waarvoor ik ging. Ik lees ook nooit HP verhalen maarja.


    oh oké, nou sorry dan! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking