• Ik ging gisteren iemand zo hard uitlachen. In haar wie wat waat op hyves stond: Yes ik ben geslaagt!
    Ik moest zo hard lachen, ze schreef geslaagd met een t! Geweldig ik had de neiging om te vragen wat ze dan voor Nederlands had maar dat heb ik maar niet gedaan. Hahaha, ik maar denken dat scholen kinderen leren spellen (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    (...)


    wth.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha oké maar toch blijf ik het grappig vinden want meestal gaat zoiets vanzelf een woord typen. Tenminste bij mij. Haha.

    Bij mij niet.
    Want, ik was daarnet een schema aan het maken van een vak voor een examen, en ik typte "Hij vermomd" ipv "Hij vermomt", kwam er een rood streepje onder en had ik maar niet door dat het een T moest zijn. [/dom]


    Some people make the world special just by being in it

    Je moet maar eens voor de grap de mensen tellen op Q die d/t fouten maken. Dan heb je volgens mij aan vier handen niet genoeg.

    Het gebeurd vandaag, zij fluisterd in zijn oor, het is gisteren gebeurt en ga zo maar door.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha best lullig maar ook wel grappig!
    Haha eigenlijk heel erg grappig xD
    Dat had je d'r eigenlijk wel moeten vragen.. Kijken wat ze dan zei..


    <3.


    Fat chance.

    Ivan schreef:
    Je moet maar eens voor de grap de mensen tellen op Q die d/t fouten maken. Dan heb je volgens mij aan vier handen niet genoeg.

    Het gebeurd vandaag, zij fluisterd in zijn oor, het is gisteren gebeurt en ga zo maar door.

    Inderdaad dus, je maakt die fouten zonder dat je het door hebt. Ik toch. Bij mij zul je vast al heel wat d/t fouten gezien hebben.

    (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Jij blij dat je geen bèta bent.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ivan schreef:
    Je moet maar eens voor de grap de mensen tellen op Q die d/t fouten maken. Dan heb je volgens mij aan vier handen niet genoeg.

    Het gebeurd vandaag, zij fluisterd in zijn oor, het is gisteren gebeurt en ga zo maar door.
    _O_


    Life is hard and then we die

    Ivan schreef:
    Je moet maar eens voor de grap de mensen tellen op Q die d/t fouten maken. Dan heb je volgens mij aan vier handen niet genoeg.

    Het gebeurd vandaag, zij fluisterd in zijn oor, het is gisteren gebeurt en ga zo maar door.

    Ja dat is zo die maak ik ook nog wel ja. Maar ik vind een d en een t omwisselen vaak wel dom. (krul) Maar soms heb je in je haast het niet door of lees je eroverheen maar bij zoiets heb ik wel zoiets van: ja?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Paraguay schreef:
    Jij blij dat je geen bèta bent.(krul)


    dat lijkt me dus écht héél kut. lol


    Smiling but close to tears.

    Paraguay schreef:
    Jij blij dat je geen bèta bent.(krul)

    Ik zou dat niet kunnen, bèta zijn. Al dat gelees. : |

    (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Haha gefaaaald :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Argentinia & Alysse
    HEEEE, bèta zijn is echt wel leuk hoor!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eigenlijk is dat grappig en niet grappig tegelijk.
    Ik maak ook best veel spellingsfouten volgens mij. Hoewel ik laatst er maar 1 punt aftrek voor kreeg bij Nederlands samenvatten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Paraguay schreef:
    @Argentinia & Alysse
    HEEEE, bèta zijn is echt wel leuk hoor!(krul)

    Ik kan het me niet voorstellen. :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan schreef:
    Je moet maar eens voor de grap de mensen tellen op Q die d/t fouten maken. Dan heb je volgens mij aan vier handen niet genoeg.

    Het gebeurd vandaag, zij fluisterd in zijn oor, het is gisteren gebeurt en ga zo maar door.

    Inderdaad, ik zit me hier soms echt kapodt te irriteren :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.