• Hey, eerst even het verhaaltje zodat je het snapt:
    Ik was 3 weken terug een dag ziek, en vandaag zei de leraar: "Vergeet morgen je werkstuk niet!" Ik: "Welk werkstuk?" Hij:"Dat heb ik je 3 weken geleden vertelt!" Ik: "Hoe moest ik dat nou weten ik was ziek! En niemand vertelt het mij!" Hij: "Jou onderwerp was Psygologen!" Ik: "Krijg ik alstublieft uitstel?" Hij: "Nee!" Ik: "Hoe moet ik nou een werkstuk maken in 1 dag?" Hij: "Dat zoek je zelf maar uit!"
    Dus weet je iets over psygologen? Of weet je een site met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel informatie over Psygologen? STUUR HET AUB!!! Ik heb het echt heel hard nodig! Help!!! En heeft iemand nog tips?
    Ik zal alle vragen nog even op een rijtje zetten:
    Kun je me wat meer vertellen over psygologen?
    Weet je een website over psygologen kun je me die sturen?
    Nog tips voor het snel maken van een werkstuk?
    Hoe zou jij reageren als je leraar je dit zou flikken?

    thnx
    xxx me!

    Springbreak schreef:
    (...)
    Nou dan doe ik toch lekker lullig? Like I care, ik heb der al uitgelegd wat een psycholoog is dus ik heb ook geholpen hoor --' Maar ik ga al, tss.

    Doei, veel plezier met je eigen belangrijkere shit oplossen. Kan je wel leuk zeggen dat je hier chagrijnig van wordt, maar ik word behoorlijk chagrijnig van jou.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Argentinia schreef:
    wat zijn psygologen?

    die rare mensjes die je op en stoel late praten en alles opschrijven en je maar rare vragen stellen :S

    Miauw schreef:
    (...)
    Doei, veel plezier met je eigen belangrijkere shit oplossen. Kan je wel leuk zeggen dat je hier chagrijnig van wordt, maar ik word behoorlijk chagrijnig van jou.

    Dag, en ja ik ook van jou hoor. Don't worry. (: Ik heb haar gewoon geholpen hoor door hara te vertellen wat een psycholoog is en jij zegt dat ik niets doe, nou laat me niet lachen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dag, en ja ik ook van jou hoor. Don't worry. (: Ik heb haar gewoon geholpen hoor door hara te vertellen wat een psycholoog is en jij zegt dat ik niets doe, nou laat me niet lachen.

    Wat jij zegt dat had ze zelf vast ook wel kunnen bedenken. Maar whatever.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dag, en ja ik ook van jou hoor. Don't worry. (: Ik heb haar gewoon geholpen hoor door hara te vertellen wat een psycholoog is en jij zegt dat ik niets doe, nou laat me niet lachen.

    ehm ik wist eigenlijk wel wat n psycholoog is maareh dat diepe onderzoek daar kom ik niet ver mee :X

    Naar je mentor gaan. Je kan zoiets niet in 1 dag maken en er een goed punt voor krijgen.


    ars moriendi

    Ga naar www.scholieren.nl en typ psychologen in.


    You are beautiful, you are love.

    Mercury schreef:
    Naar je mentor gaan. Je kan zoiets niet in 1 dag maken en er een goed punt voor krijgen.

    ehm ik zit nog op de basis :X

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ehm ik zit nog op de basis :X

    Oooooh!
    In dat geval, gewoon even je moeder naar hem laten bellen of anders morgen tegen hem zeggen dat je het gewoon niet kon maken (wat heel begrijpelijk is) omdat je er gewoon geen tijd voor had ;) Daar kan jij niks aan doen, dus hij/zij zal je vast geen straf geven =3


    ars moriendi

    Miauw schreef:
    (...)
    Wat jij zegt dat had ze zelf vast ook wel kunnen bedenken. Maar whatever.

    Nou ik heb het toch geprobeerd? Ik heb haar gewoon wat uitleg gegeven dus. Ik heb mijn best gedaan.
    En on-topic: kijk op scholieren.com en lees werkstukken erover zet die informatie in je eigen woorden en laat stukken weg en verander dingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mercury schreef:
    (...)
    Oooooh!
    In dat geval, gewoon even je moeder naar hem laten bellen of anders morgen tegen hem zeggen dat je het gewoon niet kon maken (wat heel begrijpelijk is) omdat je er gewoon geen tijd voor had ;) Daar kan jij niks aan doen, dus hij/zij zal je vast geen straf geven =3

    das nou t probleem me moeder heeft gebeld krijgt ze als andwoord: dan had ze het maar aan een vriendin moeten vragen!

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    die rare mensjes die je op en stoel late praten en alles opschrijven en je maar rare vragen stellen :S


    oh hahah.


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    oh hahah.

    dat is alle informatie die ik erover weet :S

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    dat is alle informatie die ik erover weet :S


    Ja ik nu ook.


    Smiling but close to tears.

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    das nou t probleem me moeder heeft gebeld krijgt ze als andwoord: dan had ze het maar aan een vriendin moeten vragen!

    Dan gewoon naar school gaan, je niet druk maken, en zeggen dat je het neit afkreeg.

    En als je dat niet wil:

    Die computer van je afsluiten en er als de * aan beginnen.


    ars moriendi