• Hey, eerst even het verhaaltje zodat je het snapt:
    Ik was 3 weken terug een dag ziek, en vandaag zei de leraar: "Vergeet morgen je werkstuk niet!" Ik: "Welk werkstuk?" Hij:"Dat heb ik je 3 weken geleden vertelt!" Ik: "Hoe moest ik dat nou weten ik was ziek! En niemand vertelt het mij!" Hij: "Jou onderwerp was Psygologen!" Ik: "Krijg ik alstublieft uitstel?" Hij: "Nee!" Ik: "Hoe moet ik nou een werkstuk maken in 1 dag?" Hij: "Dat zoek je zelf maar uit!"
    Dus weet je iets over psygologen? Of weet je een site met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel informatie over Psygologen? STUUR HET AUB!!! Ik heb het echt heel hard nodig! Help!!! En heeft iemand nog tips?
    Ik zal alle vragen nog even op een rijtje zetten:
    Kun je me wat meer vertellen over psygologen?
    Weet je een website over psygologen kun je me die sturen?
    Nog tips voor het snel maken van een werkstuk?
    Hoe zou jij reageren als je leraar je dit zou flikken?

    thnx
    xxx me!

    Je kan ook op google intypen; Psycholoog
    en dan komt er iets achter te staan, bijv een stad. want ik heb er nu een aangeklikt van Rotterdam, en daar wordt gezegd wat het is, en waar ze allemaal mee kan helpen
    klik
    geen idee of je er iets aan hebt..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat zijn we vandaag allemaal braaf behulpzaam, -deelt cakejes uit- :3 Succes met je werkstuk!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik weet niks daar over, maar ik zou je moeder nar school laten bellen hoor ;x


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rickjuh schreef:
    Wat zijn we vandaag allemaal braaf behulpzaam, -deelt cakejes uit- :3 Succes met je werkstuk!

    jaa ik ga mn werkstuk over cakejes doen!!!

    Als mijn leraar dit zou flikken dan zou ik het gewoon niet inleveren en zegen dat ik het niet af heb kunnen redden door het tijd gebrek :D (A) maar bij mij op school krijg je dan wel uit stel misschien een weekje maar je krijgt uitstel anders gaan we als leerlingen klagen. Dat mag heerlijk gewoon :D (A) xx


    Love sheds light one the darkest of times

    Springbreak schreef:
    (...)
    ....., dat zeg ik toch ook niet!? Ik zeg alleen maar dat ik zoiets wel kan ik zeg niet dat zij het moet kunnen ofzo. Misschien ben ik ook wel gewoon absurd slim ofzo aangezien iedereen mij aanvalt terwijl ik alleen maar zeg dat mij het wel lukt ><

    Het gaat om de manier waarop je het zegt, die kwam namelijk niet zo leuk over. Zij zit hier helemaal te stressen omdat ze binnen 1 dag een werkstuk moet maken, en dan ga jij zoiets zeggen. Help dr liever als jij het zo goed kan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Het gaat om de manier waarop je het zegt, die kwam namelijk niet zo leuk over. Zij zit hier helemaal te stressen omdat ze binnen 1 dag een werkstuk moet maken, en dan ga jij zoiets zeggen. Help dr liever als jij het zo goed kan.

    Ik zei alleen maar dat ik iets wel kon, oké? En ik ga nu even een kut opmerking maken: maar ik ga niet helpen hoe fijn het voor haar ook is. Ik moet belangerijkere dingen doen en ik heb de laatste tijd al 0,00% rust en vrije tijd dus ik ben blij dat ik eindelijk eens wat minder huiswerk heb. Dus daar ga ik mijn kostbare tijd niet aan verspillen als ze hulp nodig heeft kan ik best een hoofdstukje schrijven maar eigenlijk heb ik daar geen zin in.
    Hier word ik gewoon chagrijnig van.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 15:59 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DefectGirl schreef:
    Als mijn leraar dit zou flikken dan zou ik het gewoon niet inleveren en zegen dat ik het niet af heb kunnen redden door het tijd gebrek :D (A) maar bij mij op school krijg je dan wel uit stel misschien een weekje maar je krijgt uitstel anders gaan we als leerlingen klagen. Dat mag heerlijk gewoon :D (A) xx

    ehm is er nog plek op jou school voor mij??? :S

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ik zei alleen maar dat ik iets wel kon, oké? En ik ga nu even een kut opmerking maken: maar ik ga niet helpen hoe fijn het voor haar ook is. Ik moet belangerijkere dingen doen en ik heb de laatste tijd al 0,00% rust en vrije tijd dus ik ben blij dat ik eindelijk eens wat minder huiswerk heb. Dus daar ga ik mijn kostbare tijd niet aan verspillen als ze hulp nodig heeft kan ik best een hoofdstukje schrijven maar eigenlijk heb ik daar geen zin in.

    Jongeh, als je niks nuttigs hebt te zeggen, reageer dan gewoon niet? Kijk hoe lullig je doet, verplaats je ook eens in een ander. Ik zit tot over mijn nek in mijn huiswerk en probeer haar toch ook een tip te geven?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Springbreak schreef:
    (...)
    ....., dat zeg ik toch ook niet!? Ik zeg alleen maar dat ik zoiets wel kan ik zeg niet dat zij het moet kunnen ofzo. Misschien ben ik ook wel gewoon absurd slim ofzo aangezien iedereen mij aanvalt terwijl ik alleen maar zeg dat mij het wel lukt ><

    1. Ik val je niet aan, dat zou ik namelijk nooit doen. Ik ben niet voor niets bemiddelaar, ik houd mensen graag te vriend.
    2. Je zegt dat het jou wel lukt, en daarmee zeg je misschien niet direct dat zij dat ook zou moeten kunnen, maar zij kan dit wel zo opvatten. Je bent slim, daar twijfel ik echt niet aan, dus ik neem aan dat je dat wel begrijpt, toch?
    3. Ik heb een werkstuk ook in een uur af, dus je bent in ieder geval niet de enige, haha :P


    Life is hard and then we die

    Allereerst is het handig om te weten dat het psycholoog is. Met Googelen kan je ver komen. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    Allereerst is het handig om te weten dat het psycholoog is. Met Googelen kan je ver komen. (krul)

    dat hoop ik maar, want de onderwerpen die mijn vriendinnen hebben gekregen daat weet ik alles vanaf en ik krijg juist het onderwerp waar ik hooguit één zin op papier krijg!!!

    PUKKELxDING schreef:
    (...)
    1. Ik val je niet aan, dat zou ik namelijk nooit doen. Ik ben niet voor niets bemiddelaar, ik houd mensen graag te vriend.
    2. Je zegt dat het jou wel lukt, en daarmee zeg je misschien niet direct dat zij dat ook zou moeten kunnen, maar zij kan dit wel zo opvatten. Je bent slim, daar twijfel ik echt niet aan, dus ik neem aan dat je dat wel begrijpt, toch?
    3. Ik heb een werkstuk ook in een uur af, dus je bent in ieder geval niet de enige, haha :P

    Haha nou gelukkig maar (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Miauw schreef:
    (...)
    Jongeh, als je niks nuttigs hebt te zeggen, reageer dan gewoon niet? Kijk hoe lullig je doet, verplaats je ook eens in een ander. Ik zit tot over mijn nek in mijn huiswerk en probeer haar toch ook een tip te geven?

    Nou dan doe ik toch lekker lullig? Like I care, ik heb der al uitgelegd wat een psycholoog is dus ik heb ook geholpen hoor --' Maar ik ga al, tss.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat zijn psygologen?


    Smiling but close to tears.