• Hey, eerst even het verhaaltje zodat je het snapt:
    Ik was 3 weken terug een dag ziek, en vandaag zei de leraar: "Vergeet morgen je werkstuk niet!" Ik: "Welk werkstuk?" Hij:"Dat heb ik je 3 weken geleden vertelt!" Ik: "Hoe moest ik dat nou weten ik was ziek! En niemand vertelt het mij!" Hij: "Jou onderwerp was Psygologen!" Ik: "Krijg ik alstublieft uitstel?" Hij: "Nee!" Ik: "Hoe moet ik nou een werkstuk maken in 1 dag?" Hij: "Dat zoek je zelf maar uit!"
    Dus weet je iets over psygologen? Of weet je een site met heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel informatie over Psygologen? STUUR HET AUB!!! Ik heb het echt heel hard nodig! Help!!! En heeft iemand nog tips?
    Ik zal alle vragen nog even op een rijtje zetten:
    Kun je me wat meer vertellen over psygologen?
    Weet je een website over psygologen kun je me die sturen?
    Nog tips voor het snel maken van een werkstuk?
    Hoe zou jij reageren als je leraar je dit zou flikken?

    thnx
    xxx me!

    Als allereerst is het wel handig om te weten dat het psychologen is.


    Your make-up is terrible

    > Verplaatst naar School.
    En nee, ik weet niet veel over psychologen. Sorry. Veel succes anyway. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Allereerst, psygoloog schrijf je zo; psycholoog. Is ook wel handig om te weten =3
    Als tweede ; Klik


    Life is hard and then we die

    Als derde ; Klik


    Life is hard and then we die

    -alles wat je weet is goed, alle informatie kan ik heel goed gebruiken!-

    PUKKELxDING schreef:
    Als derde ; Klik

    dankje (flower)

    Ik wil niet veel zeggen maar een werkstuk in elkaar zetten in één dag lukt makkelijk ik doe het in een uur. --'
    En googlen kan iederen en je schrijft het als psychologen. En psychologen zijn mensen die met je praten en je helpen jezelf weer op de rails te krijgen en de dingen die zijn gebeurd een plaatsje te kunnen geven etc.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Ik wil niet veel zeggen maar een werkstuk in elkaar zetten in één dag lukt makkelijk ik doe het in een uur. --'
    En googlen kan iederen en je schrijft het als psychologen. En psychologen zijn mensen die met je praten en je helpen jezelf weer op de rails te krijgen en de dingen die zijn gebeurd een plaatsje te kunnen geven etc.
    Dat geldt voor jou, maar dat is niet voor iedereen zo gemakkelijk ;)


    Life is hard and then we die

    Springbreak schreef:
    Ik wil niet veel zeggen maar een werkstuk in elkaar zetten in één dag lukt makkelijk ik doe het in een uur. --'
    En googlen kan iederen en je schrijft het als psychologen. En psychologen zijn mensen die met je praten en je helpen jezelf weer op de rails te krijgen en de dingen die zijn gebeurd een plaatsje te kunnen geven etc.

    ja dat wel maareh als je ook nog eens flink veel huiswerk moet maken dan word het al een heel stuk moeilijker!

    nogsteeds is alle hulp welkom (zip)

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    ja dat wel maareh als je ook nog eens flink veel huiswerk moet maken dan word het al een heel stuk moeilijker!

    Ja ik heb altijd veel huiswerk en dan lukt het nog?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja ik heb altijd veel huiswerk en dan lukt het nog?
    Nogmaals; niet iedereen werkt hetzelfde als jij. Sommige mensen moeten daar iets meer moeite voor doen.


    Life is hard and then we die

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja ik heb altijd veel huiswerk en dan lukt het nog?

    Laten we het hier gezellig houden en haar gewoon helpen?

    Wel kut dat je dat pas 1 dag van te voren hoort. Misschien kan je op de site van de GGD informatie vinden?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nogmaals; niet iedereen werkt hetzelfde als jij. Sommige mensen moeten daar iets meer moeite voor doen.

    dan hoor ik denk ik bij de sommige :X (ik werk niet zo snel)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nogmaals; niet iedereen werkt hetzelfde als jij. Sommige mensen moeten daar iets meer moeite voor doen.

    ....., dat zeg ik toch ook niet!? Ik zeg alleen maar dat ik zoiets wel kan ik zeg niet dat zij het moet kunnen ofzo. Misschien ben ik ook wel gewoon absurd slim ofzo aangezien iedereen mij aanvalt terwijl ik alleen maar zeg dat mij het wel lukt ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.