100% TVWO is geslaagd.
90% VWO is geslaagd, 3% herkansen.
91% HAVO is geslaagd, 5% herkansen.
My school did good.
Weten jullie het ook van jullie school?
[ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 15:18 ]
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Paraguay schreef:
(...)
Als je nagaat dat er 1800 leerlingen bij op school zitten, waarvan dan denk ik ongeveer 400 of zo in examenjaar zitten, dan vind ik het best veel.
Dat is inderdaad veel. o.o Bij ons zitten er in totaal ongeveer 700 leerlingen op school waarvan 75 in hun examenjaar. Hahaha :'D
Ik weet niet, maar al mijn vmbo-vrienden en havo-vrienden zijn allemaal geslaagd! vwo mensen uit de 6e ga ik niet mee om.. een vriend van mij had gewoon een 8.9 voor scheikunde, terwijl hij gemiddeld een 5.9 stond. x']
Mockingjay schreef:
Mag ik iets doms vragen? Wat is TVWO?
Denbk tweetalig vwo. Daar heb je ook de havo-variant van. Helaas niet de vmbo variant, anders had ik daar allang gebruik van gemaakt -voelt zich nijdig omdat het vmbo wordt achtergesteld-
Ivan schreef: (...)
Denbk tweetalig vwo. Daar heb je ook de havo-variant van. Helaas niet de vmbo variant, anders had ik daar allang gebruik van gemaakt -voelt zich nijdig omdat het vmbo wordt achtergesteld-
Serieus, hebben ze ook havo tweetaling? Vet!
Ik weet alleen dat bij mij op school 1 persoon op Vmbo-t is gezakt. En 12/13 personen op de Havo. Op Vwo weet ik niet. Ik weet alleen dat Max en zijn vrienden op Vwo zijn geslaagd.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Zaitsev schreef: Lol bij ons is 1 op de 3 gezakt, ben ik achter gekomen :'D
2010 = rampjaar bij de Havo en daarom voel ik me des te trotser dat ik het heb gehaald.
OLE OLE!