• Ik kom net te horen dat mijn crush drugs dealt. Shit shit shit shit.
    Waarom. Waaaarom?
    Waarom val ik op die alternatieve blowende types? :/
    Waarom?
    Hij zei wel dat ie ermee gaat stoppen als ie een vriendin heeft.
    En nu maar hopen dat ik dat wordt, en dat ie dan ook echt overal mee stopt. (Roken, dealen, etc.)
    En anders maak ik het uit.(krul)
    Ben ik de enige die op dit soort types valt of zijn er meerdere gestoorde mensen hiero?_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Netherlands schreef:
    (...)

    Ugh, ik weet hoe je je voelt n_n.
    Mn beste vriendin en goeie vriendin zijn de enige met groen/blauw/rood haar of een piercing, en dus worden ze nagestaard XD. De rest zijn allemaal kakkers die je retarded aankijken als je shirt draagt dat niet "normaal" is. --'. Haat aan de mensen op mijn school.
    Persoonlijk zou ik mensen met groen/blauw/rood haar of een piercing ook aangapen.

    Ik ben gewoon niet anders gewoon: ik zit al heel mijn leven op een uniformschool (wij moeten ons aan bepaalde kleuren houden, we dragen niet allemaal hetzelfde pakje) en daar zijn zo'n dingen niet toegelaten.

    En eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat er punkers/gothics/mensen met een 'eigen stijl' bij mij op school zitten. Ik vind het wel fijn zo. Dat iedereen 'gewoon' is en dat er niet aan hokjesproppen wordt gedaan. Het feit dat meer dan de helft van mijn school Franstalig is, is dan weer niet fijn. (':

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 18:58 ]


    Only losers can act the way you do

    Ivan schreef:
    Ivan valt niet op zulke types en ze snapt ook totaal niet hoe anderen erop kunnen vallen. Wat dat betreft ben ik de nuchterheid zelve :']

    Maar dat zal ermee te maken hebben dat ik zelf in een drugsbuurt ben opgegroeid en mezelf heb gezworen me nooit te laten verpesten door zo iemand. Ofwel: nooit in dat circuit komen.

    ik snap wat je bedoelt xD

    De enige 2 jongens waar ik ooit op gevallen bleken:

    - een enorme sukkel met een giga ego
    - en een player

    te zijn.
    Dus das wel een deuk in je keuze van jongens :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik val meestal op onbereikbare types (cat)

    Hoe oud is ie dan? En tja, dealen is niet tof inderdaad, maar blowen zelf is toch niet zó erg? :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    Hoe oud is ie dan? En tja, dealen is niet tof inderdaad, maar blowen zelf is toch niet zó erg? :Y)

    Nee, maar roken vind ik van wel. Hij is 14.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?