• Mijn huiswerk steeds uit :O anderhalf uur geleden, net na het eten dacht ik, laat ik mijn huiswerk maar eens gaan doen. Maar net toen belde er een vriendin. Dus een halfuur gepraat. Toen wilde ik weer mijn huiswerk gaan doen, maar was er iets leuks op tv. Weer een kwartier verder, had ik zin om op Quizlet/msn te gaan. Dan doe ik mijn huiswerk straks maar. Maar nu ben ik alweer een uur verder en ben ik nog steeds niet begonnen aan mijn huiswerk. Ik word steeds afgeleid en heb al geen zin meer.

    Wie heeft daar nog meer last van? Of wie kan me stimuleren om mijn huiswerk te doen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aah. Dat heb ik ook n_n. Ik zit nu in proefwerkweek, en moet nu eigenlijk leren voor twee pw's, maar ik stel het steeds uit :].


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ook, ik dacht net van 'laat ik maar even mijn huiswerk voor tekenen gaan maken' nog steeds geen zin in. Het baggere is, ik moet er zes hoofdstukken van maken en ben niet eens begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 18:50 ]


    your eyes are like stars in the night.

    dat doe ik ook altijd maar ik krijg er eigenlijk alleen maar meer werk door strafwerk xD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wat ben ik blij dat ik bijna nooit huiswerk had op mijn scholen. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik moet nog leren, ik wil mijn huiswerk uitprinten, maar ik heb geen zin om uit te printen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ik ben een kei in uistellen (A)

    ik geef je een paar tips:

    1: doe het gewoon, als je het blijft uitstellen komt het er nooit van.
    2: als je er aan begonnen bent en het is saai, zet dan zachtjes de radio aan maar blijf je wel concentreren op je werk!
    3: als je er echt geen zin in hebt, moet je de gevolgen er van inzien. bijv. je krijgt een slechter cijfer.
    4: als je het klaar hebt, ben je veel blijer. je zit er dan niet meer aan vast.

    ik hoop dat je hier iets aan hebt, en doe je huiswerk gewoon! dat is wel zo makkelijk.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik heb nu pww, heb voor morgen een franse toets+inhaal so, vrijdag tentamen aardrijkskunde, biologie en latijn. en ik heb alleen voor frans wat woordjes geleerd. Sorry, ik kan je dus niet helpen om niks uit te stellen, het is echt mijn talent.


    It's time to be happy again.

    eikeldopje schreef:
    ik geef je een paar tips:

    1: doe het gewoon, als je het blijft uitstellen komt het er nooit van.
    2: als je er aan begonnen bent en het is saai, zet dan zachtjes de radio aan maar blijf je wel concentreren op je werk!
    3: als je er echt geen zin in hebt, moet je de gevolgen er van inzien. bijv. je krijgt een slechter cijfer.
    4: als je het klaar hebt, ben je veel blijer. je zit er dan niet meer aan vast.

    ik hoop dat je hier iets aan hebt, en doe je huiswerk gewoon! dat is wel zo makkelijk.


    Toen ik jou tips las, ging ik meteen aan mijn huiswerk;) Nu is het af en kan ik straks gewoon naar school met al mijn gemaakte en geleerde huiswerk :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Toen ik jou tips las, ging ik meteen aan mijn huiswerk;) Nu is het af en kan ik straks gewoon naar school met al mijn gemaakte en geleerde huiswerk :D



    Okeee, jij gaat om 8 uur s'morgens huiswerk maken.. Dat is raar.
    Ik ben ook raar want ik stel het s'avonds uit en kom er s'morgens nog achter dat ik het moet maken en zet dus s'avonds de wekker om 5/6 uur haha


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    ^Ehm nee, ik schreef een berichtje voor ik naar school ging ;) Die dag daarvoor had ik het al gemaakt xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.