• Hoi :3.
    Ik ga binnenkort op kamp. [Jeej!] Maar ik heb een vriendinnengroepje, we zitten altijd met z'n 5jes. Maar er willen 2 ATLIJD bij horen. Wij haten hun zo erg! Ze schoieren alles weg. Bijvoorbeeld: Ik ga lekker met een vriend van mij snoepjes halen in de pauze, komt die ene aanlopen zen zegt: OH WAT EEN LEUKE VERPAKKING! OOHH MAG IK OOOOK! En dan steekt ze haar hand uit. Ik ben altijd zo aardig en geef haar wat, en ze denkt altijddat ze alles is. En die ANDERE! OEF IK HAAT HAAR HET MEEST! Zij denkt echt dat ze alles is, laatst zei ze tegen mij: Oh ik heb een 8,6 en jij? ik: Ik heb een 7,4. Zij: Ahaha ik heb een beter cijfer. En laatst hadden we een basketbaltoernooi en toen scoorde ik 3 doelpunten en toen ging ZIJ bij haar vriendinnen opscheppen dat zij dat had gedaan! En zij schooiert ook overal om. En ze voelt zich altijd ZO geweldig als ze voor klas staat en iets moet doen. Dan denkt dat iedereen haar geweldig vind. Laatst zei ze dat ik haaar bff for life was! En dat ze op mij kan vertrouwen en wou ook nog een vriendinnen ketting kopen voor ons omdat ik naast haar zat!

    Ik schrijf dit omdatik mijn woede kwijt wil :3 en ik wil niet bij hun in de tent. Want ik ben bang dat ik aangerand word. Of het hele kamp word verpest door die 2! Hoe kan ik zeggen tegen mijn vriendinnen dat ik niet bij hun wil liggen? Want hun haten die 2 ook!


    Emo<3

    Dat is toch makkelijk als je vriendinnen hun ook haten? Neem een ander tent, en dan gaan jullie daar maar met zijn 5en slapen :3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 10:41 ]

    Maar je moest eens weten hoevaak we dat gevraagt hebben, ze gaan dan zeggen van: Ohh dat is niet eerlijk jullie sluiten ons gewoon buiten!

    Netzo kinderachtig. Grow up!


    Emo<3

    Zeg dan gewoon eens keihard de waarheid tegen die meiden. Ze klinken echt heel irritant.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat kan ik dus niet, want dan gaan ze roddelen over me, en dingen verzinnen!
    En dan kijkt iedereen je raar aan.
    Dat is zo naar..


    Emo<3

    Euhm, zeg dan tegen de leiding dat je niet wilt dat hun bij jullie in de tent slapen? Of weet ik veel? x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Najaa ik heb ook zo een vriendin
    en die is ook zo Echt lastig ik snap je die wilt ook altijd wat ik iets heb en dan gaat zij het ook kopen ;s
    echt kut ik had zo mijn nieuwe roze sneakers en iedereen vind die vet en dan moest dat wijf die ook koppen ik vind het echt laf van zoon mensen en dat wijf hangt altijd aan me echt lastig en als ik zeg dat ik aleen met mijn vriendinnen wil prate gaat ze naar de leerkracht echt kinderachtig!..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2010 - 11:27 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Shokubeni schreef:
    Euhm, zeg dan tegen de leiding dat je niet wilt dat hun bij jullie in de tent slapen? Of weet ik veel? x'D


    Dat heb ik ook al gedaan, maarja ze lusiteren niet. --"


    Emo<3

    Ga ze bossen. dan stoppen ze wel.

    pff, nee sorry.
    ik weet niks.


    Smiling but close to tears.

    Zeg de waarheid, nou en als ze over je roddelen, jij weet toch beter? en je hebt natuurlijk je vriendengroepje die er hetzelfde over je denkt en je niet in de steek laten wat je ook zegt, toch?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Nou zeg, ook lekker aardig. Met zijn 5en tegen 2 meisjes die alleen maar ook bij een groepje willen horen. =S


    ars moriendi

    ik heb dat ook gehad moest ik met een meisje da ik haatte in een kamer slapen.
    je moet hun gewoon negeren en maak er het beste van


    "Be yourself, Everybody els is already taken."

    Sowieso geen snoepjes meer aan dr geven, straks denkt ze nog dat je d'r aardig vind. ;p

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 20:12 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hha ik zou zeggen dat ze moet oppassen met het schooien van die snoepjes , dat je het begint te merken (A)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Pixar schreef:
    Dat is toch makkelijk als je vriendinnen hun ook haten? Neem een ander tent, en dan gaan jullie daar maar met zijn 5en slapen :3

    Precies :P
    En die andere 2 meiden gewoon negeren. Dan komt de hint vast wel over(A)
    Gewoon niet zo aardig zijn xD


    Write down what you can not say

    Als ze echt zulke roddeltantes zijn, moet jij gewoon heel dom doen zodat hun jou beu worden en dan niet meer met je om willen gaan? :3


    All this dampness is damp.