• .. Vind ik dan. Ik kan niet naar mijn geschiedenis en als ik in log en op 'onthoud mij' klik ga weer van Q af en klik weer internet aan en Q. Dan moet ik opeens weer inloggen. Sorry maar ik vind het zo echt niet leuk meer als er maar steeds problemen met Q zijn. ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    (...)

    Inderdaad. Rutger kon het wel ff melden..
    Ik snap dat je het stom vind dat Rutger het niet gemeld heeft. Maar hij heeft ook nog een baan naast Quizlet, een vrouw en binnenkort een klein kindje. Hij steekt ontzettend veel energie en geld in Quizlet, ook ontzettend veel van zijn vrije tijd. Hij heeft ook de laatste tijd weer ontzettend veel nieuwe dingen geprogrammeerd, dus ipv een gefrustreerde 'dat mag hij wel melden..' zou het ook wel eens tof zijn als we gewoon af en toe 'Dank je wel Rut' zeggen ;) :Y). En ik snap dat je het niet boos bedoelde. Maar hij doet zo hard zijn best voor ons, laten we dat vooral niet vergeten (krul).

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 19:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nja, je moet iets over hebben voor al die nieuwe leuke snufjes van Rutger. =P
    Ik ondervind eigenlijk geen problemen, en dat 'mijn topics' heb je niet per se nodig. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Nja, je moet iets over hebben voor al die nieuwe leuke snufjes van Rutger. =P
    Ik ondervind eigenlijk geen problemen, en dat 'mijn topics' heb je niet per se nodig. ^^


    nou die vond ik juist wel erg handig want ik kan sommige topics niet weer vinden, dan is het wel makkelijk als je zo'n overzicht hebt

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik snap dat je het stom vind dat Rutger het niet gemeld heeft. Maar hij heeft ook nog een baan naast Quizlet, een vrouw en binnenkort een klein kindje. Hij steekt ontzettend veel energie en geld in Quizlet, ook ontzettend veel van zijn vrije tijd. Hij heeft ook de laatste tijd weer ontzettend veel nieuwe dingen geprogrammeerd, dus ipv een gefrustreerde 'dat mag hij wel melden..' zou het ook wel eens tof zijn als we gewoon af en toe 'Dank je wel Rut' zeggen ;) :Y). En ik snap dat je het niet boos bedoelde. Maar hij doet zo hard zijn best voor ons, laten we dat vooral niet vergeten (krul).


    Agree_O_
    als mensen commentaar op Quizlet hebben moeten ze zelf maar een 'betere' site maken;)
    -niet boos/lullig bedoeld-:Y)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 20:56 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ironhide schreef:
    (...)

    nou die vond ik juist wel erg handig want ik kan sommige topics niet weer vinden, dan is het wel makkelijk als je zo'n overzicht hebt

    Als je een topic zo leuk vind, onthoud je de titel of een deel ervan wel. En anders kun je het opzoeken via de tekst.
    Ik zie weinig probleempjes. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je blijft overigens wel gewoon ingelogd hoor, sluit internet maar eens af, start het op en klik op home. Voilá, je staat nog ingelogd. (:

    Ik kan me niet meer uitloggen, haha maar dat vind ik wel geniaal alleen maar meer reden om online te blijven _O_


    -

    ik heb nooit pro. met Q