• Ik weet het, ik weet het, ik ben de zoveelste al die het aanbied. :'D

    Maaaar, ik bied mezelf aan om covers te ontwerpen voor degene die het willen.

    Hier een paar voorbeeldjes: - Gewone manipulaties, maar zo heb je een idee van wat ik kan (: -

    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    Als je wilt dat ik een cover ontwerp voor je, stuur me dan een berichtje met wat je (ongeveer) wilt en als het even kan, stuur dan ook de foto's mee die je wilt zien op de cover. (:


    Edit: Om het wat makkelijker en overzichtelijker te houden plaats ik hier de nieuwe uploads van jullie covers, en laat ik een gb achter als je cover is. (:

    Bills Obsession voor Lyrics.
    In love with the boy next door... voor Beelzebub.
    Nothing compares to you |JDB| voor Reckless.
    11'06'10 - 11'07'10 voor Flashpoint.
    Freedom Forever voor Ironhide.

    - Sorry als het nogal lang duurt, met sommige ben ik namelijk nogal lang bezig en ik heb het ook nogal druk. :'D -

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 19:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    George Herbert Walker.
    Verhaal over een soldaat in de Eerste Wereldoorlog. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind de jouwe echt prachtig! Misschien zou je ook een voor mij willen maken?
    Mijn story heet 'The pain of love' en er komen geen bekende personen in voor. Hij gaat over een meisje dat smoorverliefd is op een jongen, maar die jongen heeft sinds kort een vriendin. Dat meisje is er kapot van en zoekt een manier om om te gaan met 'the pain of love'.
    Tja, de foto zou dus iets moeten zijn dat te maken heeft met liefde of met liefdesverdriet ofzo. Dus hartjes, verliefde mensen of gebroken hartjes. Ik weet het niet, de keuze ligt bij jou (:
    En o ja, er moet niet opstaan: by Icon ofzo, dat hoeft niet (:
    Alvast heel erg bedankt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind ze echt prachtig ;o
    Als je nog tijd over hebt. Wil je er misschien een voor Fuck the prince from daddy, i want you. maken?
    Alvast bedankt!