• Ik weet het, ik weet het, ik ben de zoveelste al die het aanbied. :'D

    Maaaar, ik bied mezelf aan om covers te ontwerpen voor degene die het willen.

    Hier een paar voorbeeldjes: - Gewone manipulaties, maar zo heb je een idee van wat ik kan (: -

    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik

    Als je wilt dat ik een cover ontwerp voor je, stuur me dan een berichtje met wat je (ongeveer) wilt en als het even kan, stuur dan ook de foto's mee die je wilt zien op de cover. (:


    Edit: Om het wat makkelijker en overzichtelijker te houden plaats ik hier de nieuwe uploads van jullie covers, en laat ik een gb achter als je cover is. (:

    Bills Obsession voor Lyrics.
    In love with the boy next door... voor Beelzebub.
    Nothing compares to you |JDB| voor Reckless.
    11'06'10 - 11'07'10 voor Flashpoint.
    Freedom Forever voor Ironhide.

    - Sorry als het nogal lang duurt, met sommige ben ik namelijk nogal lang bezig en ik heb het ook nogal druk. :'D -

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 19:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Omygod, ik vind hem prachtig! Jij mag best vaker een cover voor mij maken, haha!


    Scream for mercy!

    Iets Van JustinBieber het Hoeft niet zo Speciaal tezijn Maar wel iets dat de mensen leuk zouden vinden Hy Gaat Nu Over dat Justin bieber een Meisje geloof Snapje En Hij beseft nu dat ie Haar gekwets heeft Maar Maakt niet uit hoe je het doet......
    En btw;Jouww Plaatjes zijn Geweldig[ll']


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fictional schreef:
    Niet dat ik een cover nodig heb,
    Maar damn, die ontwerpen zijn echt mooi ;o

    Ik dacht - en denk - precies hetzelfde :]


    Get back motherfuckerz'

    love your plaatjes <3
    vraag me af of je er voor mij ook een zou willen maken? het is nog geen story maar ik ben er hard mee aan het werk maar ik kan je niet zoveel geven alleen de titel en wat ik er echt inwil;
    the White dress and the Cherry-Red lips
    er moet een foto in van een witte jurk -liefst gewoon zomerjurkje- en natuurlijk van kersen-rode lippen
    hoop dat je er wat mee kan (A)

    p.s. ik had iets als dit gemaakt the White dress and the Cherry-Red lips


    Love is overrated

    Oh wauw, die tweede vind ik heel erg mooi!


    It's time to be happy again.

    perleblanche schreef:
    Oh wauw, die tweede vind ik heel erg mooi!


    Bedankt. (: (De anderen ook natuurlijk!)

    En ik ben bezig aan de covers hoor mensen, 't kan soms even duren maar ik probeer zoveel mogelijk eraan te werken. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    =oeps foutje, per ongeluk mezelf ge-quote in plaats van bericht gewijzigd. :'D=

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 23:10 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kvind de 3dee Massaa Moooiixx


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Me ... me ... Me (yeah)

    euhm: specifieke ideen heb ik niet
    misschien een bruin getint meisje waarvan je het gelaat niet ziet ofja wolven :p
    en misschien een volle maan wie weet , doe je zin ermee :p

    Graag zou ik de woorden 'If you call one wolf , you invite the pack' op de cover zien en niet de titel?

    Doe ermee wat je wil

    Hopelijk wordt dit geaccepteerd
    alvast dankjeee (flower)
    x.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 12:22 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Zou je een cover voor mijn. verhaal willen maken, het liefst iets met een auto en een zonsondergang :3

    Het verhaal heet, just the sound of roadmusic, in a country of hidden secrets.


    SLOAN.

    Natuurlijk accepteer ik jullie aanvragen allemaal, anders zou ik dit topic nooit plaatsen! (:

    Ik ga er vanavond na mijn werk weer mee verder mensen, al werk ik vaak wel redelijk lang aan een foto om hem af te krijgen, dus verwacht niet al te snel resultaat. (:

    Ik stuur jullie een berichtje als de foto's af zijn. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    OMG, hij is kei mooi! Dankje dankje dankje dankje. Je hebt echt talent voor dit!


    we've only said goodbye with words

    Wil je er een voor mij maken? :3
    Met: Deze

    en met Deze foto er door heen verwerkt en wil je dan deze titel: Kudakareta yakusoku Shattered Promise... er door heen zetten en mijn username Ceation?


    als het kan :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb geen nodig, maar ze zijn echt prachtig! o:


    All this dampness is damp.

    Je mag een cover maken voor mijn nieuwe verhaal: Dear Feline
    hij staat nog niet online, maar het is een fictie over een meisje die een dagboek vindt, die aan haar is geschreven.

    Meld je me als hij klaar is?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.