• Oke dit is wat me dwars zit:
    -Ik ben te dik.
    -Ik weet niet hoe ik af moet vallen.
    -Mijn conditie is erg slacht, na 10 minuutjes joggen ben ik al buiten adem en helenmaal bezweet!
    Hoe kun je het snelste gezond afvallen? Want het zou fijn zijn als ik vol zelfvertrouwen in mijn bikinie rond kan lopen! Ik erger me er ook erg aan dat ik te dik ben en ik word er erg veel mee gepest, na de zomervakantie ga ik naar een andere school dus ik wil dan in iedergeval al wel 5 kilo (liever meer) kwijt zijn!
    Wat ik ook wil weten is: Hoe kun je het beste aan je conditie werken? Want ook dat vind ik belangerijk!
    Hulp is altijd welkom!

    xx

    Je kunt beter een paar keer 5 minuten hardlopen dan gelijk 20 minuten achter elkaar.
    Je kunt het ook opbouwen; eerst 5 minuten, dan 6, dan 7 etc.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Je kunt beter een paar keer 5 minuten hardlopen dan gelijk 20 minuten achter elkaar.
    Je kunt het ook opbouwen; eerst 5 minuten, dan 6, dan 7 etc.

    wat is eigenlijk het gemiddelde van wat je vol zou moeten kunnen houden?

    Hardlopen met wat muziek erbij. Dan hou je het langer vol omdat je je op het liedje focust ipv op je pijntjes. Het werkt echt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Hardlopen met wat muziek erbij. Dan hou je het langer vol omdat je je op het liedje focust ipv op je pijntjes. Het werkt echt :]

    heb ik net geprobeerd en zoals ik zei ik hield het maar 10 minuten vol :S

    niemand is te dik de rest is gewoon te dun
    afvallen is heel simpel beperk je tot 3 maaltijden per dag
    neem vooral ontbijt als je dat niet doe in de hoop af te vallen dan heb je het goed mis dan kom je juist aan
    geen tussendoortjes...!
    en je conditie?
    gewoon elke dag een klein stukje hardlopen beul jezelf nou niet helemaal af maar begin rustig en persoonlijk kan ik zelf niet eens tien minuten achter elkaar joggen dus je heb al respect van me ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eet gezond en normale hoeveelheden. En natuurlijk dan geen koekjes etc. tussen door. Ga joggen en kijk hoe lang je het volhoudt, zet ook muziek op terwijl je loopt. Probeer dan steeds meer te lopen, dus eerst 7 min. (hangt ervan af hoe lang je volhoudt) dan 8,..

    Vraag ook eventueel aan een vriend(in) om met je mee te lopen, dat is leuker en dan heb je ook meer afleiding. Stretchen voor en achter!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:15 ]


    All was well.

    Ik ben ook te dik, maar dat komt voornamelijk omdat ik te klein ben. Ik haat klein zijn. Nouja, gewoon veel bewegen. En gezond eten. En je niets van aantrekken wat andere mensen tegen je zeggen. Dan lijk je zekerder.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    heb ik net geprobeerd en zoals ik zei ik hield het maar 10 minuten vol :S

    Respect :'DD
    Trouwens, ik zou niet tien minuten achter mekaar rennen, doe het met etappes. En zwemmen is ook goed voor je :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Veelwater drinken.
    3 maaltijden per dag, en hoogstens 2 tussendoortjes. Het is beter dat je aan 1 stuk dooreet dan heel lang over hetzelfde doen.
    Als je trager eet, zit je ook sneller vol. =)
    Als je gaat lopen kan dit misschien helpen, er staat ook voedingsadvies. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vooral niet te veel verwachten in het begin. Een conditie opbouwen kost tijd. Dus het lijkt me vrij normaal dat je het nu maar tien minuten volhoudt. Toen ik begon was ik na vijf minuten ook doodop en nu kan ik het twee uur volhouden ;)
    Dus ik zou zeggen: gezond eten, genoeg sporten, langzaam opbouwen en vooral niet te ver gaan (:

    begin eerst met gezond eten een tussen doortjes enzo. en dor savonds als je in je bed licht wat buik en been oefeningen. ga fietsen gewoon op je fiets met muziek. en de fitness ;)


    Some angels have no wings.

    Courage schreef:
    Vooral niet te veel verwachten in het begin. Een conditie opbouwen kost tijd. Dus het lijkt me vrij normaal dat je het nu maar tien minuten volhoudt. Toen ik begon was ik na vijf minuten ook doodop en nu kan ik het twee uur volhouden ;)
    Dus ik zou zeggen: gezond eten, genoeg sporten, langzaam opbouwen en vooral niet te ver gaan (:

    sirieus 2 uur? dat is hardstikke veel!


    ik verveel me de takkeklere

    Denmark schreef:
    Ik ben ook te dik, maar dat komt voornamelijk omdat ik te klein ben. Ik haat klein zijn. Nouja, gewoon veel bewegen. En gezond eten. En je niets van aantrekken wat andere mensen tegen je zeggen. Dan lijk je zekerder.



    Wanneer je trek hebt probeer dan eerst WATER te drinken (of limonade bijv.). Wanneer dit niet helpt kun je altijd nog iets te eten pakken, maar in de meeste gevallen helpt drinken.


    La credenza è una medicina contro il timore

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    wat is eigenlijk het gemiddelde van wat je vol zou moeten kunnen houden?

    Een halfuur,maar wees gerust dat kan ik ook niet. Ik zou gaan zwemmen,of opbouwend lopen. Touwtjespringen kan ook helpen. Voor de rest gezond eten,2l per dag water drinken,weinig tot niet snoepen en goed en vroeger slapen.

    Flawless schreef:
    (...)
    Een halfuur,maar wees gerust dat kan ik ook niet. Ik zou gaan zwemmen,of opbouwend lopen. Touwtjespringen kan ook helpen. Voor de rest gezond eten,2l per dag water drinken,weinig tot niet snoepen en goed en vroeger slapen.

    half uur :S