• Oke, ik schrok me net echt rot. Nu nog steeds trouwens. Ik zit nu gewoon te wenen.
    Ik had vandaag mijn eerste examens, maar ik had heel weinig geslapen deze nacht, dus mijn mama zei dat ik gewoon even een uurtje moest slapen voor ik Nederlands ging leren voor morgen.
    Dat deed ik. Nu ben ik zo net een halfuurtje wakker, MAAR! o.O
    Toen ik wakker werd, wilde ik zo mijn linkerbeen bewegen en dan klapte ik bijna in tweeen van pijn! En dat bleef duren! Het is alsof je spieren zich zo samenspannen tegen je wil en dat is zooooooo vreselijk pijnlijk! Ik heb echt nog een halfuur in bed gelegen want ik had keiveel schrik om op te staan, want ik voelde het nog steeds, zelfs als ik mijn been niet bewoog. En nu, als ik die wil rechttrekken dan doet dat weer superveel pijn en ik kan niet lopen, alleen wankelend. Als ik mijn linkerbeen gebogen houd. Echt, ik krijg zometeen nog een hartaanval. Wat is dat nu voor iets? )':
    En dan is mijn mama nog niet thuis en ik kan die niet bellen, want mijn belwaarde is op.
    Da's nog eens geluk hebben. Pft.


    Where there is a sea there are pirates...

    wat is dit?

    Dat heb ik ook wel eens. Misschien heb je een spier verrekt, of is het gewoon (groei)kramp?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Misschien heb je een spier verrekt, of is het gewoon (groei)kramp?

    Waarschijnlijk. Ik heb het niet meer gehad sindsdien, dus het is niets ergs. :3
    Maar pfoe, pijnlijk is het wel!


    Where there is a sea there are pirates...

    het kan ook zo'n knoop in je spier zijn? dat voelt als kramp alleen dan erger. Daar kun je 's ochtends net nadat je wakker wordt heel veel last van hebben. Je moet het er echt uit bewegen..


    Keep your head, heels and standards high.

    Omg, dat heb ik ook een keer gehad!
    Ik had hé-le-maal dezelfde reactie als jou! ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Same schreef:
    Omg, dat heb ik ook een keer gehad!
    Ik had hé-le-maal dezelfde reactie als jou! ;o

    Haha, dat geloof ik. Ik had me echt doodgeschrokken x'd
    En met mijn fantasie... Ik begon al meteen allemaal mogelijke ziektes op te sommen en waar dat ik allemaal dood van zou kunnen gaan x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb dat overlaatst ook gehad. :/ Je moet gaan zitten, je been voor je uit strekken en je tenen naar je toe trekken. Dat helpt echt. :3


    Only losers can act the way you do

    Ik denk dat het kramp is,
    en ik heb dat altijd midden in de nacht,
    dan word ik zo wakker en dan denk ik echt dat mijn been eraf wordt getrokken,
    echt vreselijk pijn doet dat,
    maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;]


    wth.

    auuu dat klinkt heel erg pijnlijk. Ik denk gewoon kramp, ik kon een tijdje ook opeens op de grond zakken van de pijn door groeikramp, maar als het echt zo´n pijn doet zou ik maar even langs de dokter gaan!


    It's time to be happy again.

    Kramp? Nee sorry.
    Met kramp kun je het nog bewegen.
    Ik denk eerder dat je verkeerd gelegen hebt en dat je knie op slot staat. Het klinkt heel stom.
    Maar als iets op slot staat kun je het niet, of met mate bewegen.
    Dat is wel klote, om het even grof te zeggen.
    Want je kunt er niets tegen doen, alleen hopen dat het snel overgaat, en steeds proberen je knie een stukje verder naar je borst op te trekken, dat gaat makkelijk als je ligt of zit. Als de pijn te erg word moet je stoppen, maar probeer wel zo ver mogelijk. En doe niet net als mij in één keer hoppa naar je borst want dan heb je de kans dat je je been breekt. En in deze tijd betekend dat, weg mooie zomer.

    Succes met je examens trouwens!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    kramp gewoon.:')
    gaat wel over n_n

    Sutherland schreef:
    (...)
    Haha, dat geloof ik. Ik had me echt doodgeschrokken x'd
    En met mijn fantasie... Ik begon al meteen allemaal mogelijke ziektes op te sommen en waar dat ik allemaal dood van zou kunnen gaan x'd

    Haha, dan zijn wij bijna volledig hetzelfde! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Psychic schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Misschien heb je een spier verrekt, of is het gewoon (groei)kramp?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh kei kut D:


    I don't need words to feel those lips.