• Oke, ik schrok me net echt rot. Nu nog steeds trouwens. Ik zit nu gewoon te wenen.
    Ik had vandaag mijn eerste examens, maar ik had heel weinig geslapen deze nacht, dus mijn mama zei dat ik gewoon even een uurtje moest slapen voor ik Nederlands ging leren voor morgen.
    Dat deed ik. Nu ben ik zo net een halfuurtje wakker, MAAR! o.O
    Toen ik wakker werd, wilde ik zo mijn linkerbeen bewegen en dan klapte ik bijna in tweeen van pijn! En dat bleef duren! Het is alsof je spieren zich zo samenspannen tegen je wil en dat is zooooooo vreselijk pijnlijk! Ik heb echt nog een halfuur in bed gelegen want ik had keiveel schrik om op te staan, want ik voelde het nog steeds, zelfs als ik mijn been niet bewoog. En nu, als ik die wil rechttrekken dan doet dat weer superveel pijn en ik kan niet lopen, alleen wankelend. Als ik mijn linkerbeen gebogen houd. Echt, ik krijg zometeen nog een hartaanval. Wat is dat nu voor iets? )':
    En dan is mijn mama nog niet thuis en ik kan die niet bellen, want mijn belwaarde is op.
    Da's nog eens geluk hebben. Pft.


    Where there is a sea there are pirates...

    Gewoon kramp lijkt me?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat erg, maar zoals Dorpsgek al zei is het denk ik gewoon een kramp, heel irritant ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat ooit eens gehad. Het kan een infectie zijn die in je been is gegaan, dat op de verkeerde plek is want het hoort je arm in te gaan. Tenminste dat vertelde de dokter ooit eens tegen mij. Gewoon spierenzalf erop smeren en juist veel proberen te bewegen, dan doet het minder pijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    misschien gekneusd

    Zoals je het beschrijft lijkt het op gewone kramp, dat is niets waar je, je zorgen over hoeft te maken.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Zoals je het beschrijft lijkt het op gewone kramp, dat is niets waar je, je zorgen over hoeft te maken.(:


    Inderdaad. Als je tijgerbalsem hebt schijnt dat ook erg goed te werken. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    (...)

    Inderdaad. Als je tijgerbalsem hebt schijnt dat ook erg goed te werken. (:

    Oei. Ik zou niet weten of ik dat heb, eigenlijk. ;x
    En het doet nog steeds pijn. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    (...)
    Oei. Ik zou niet weten of ik dat heb, eigenlijk. ;x
    En het doet nog steeds pijn. ):


    Heb je misschien nog andere zalfjes voor spierpijn? Die werken vaak ook al aardig hoor. (:

    En anders wordt het strompelen naar een drogisterij of apotheek.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Acapella schreef:
    (...)

    Heb je misschien nog andere zalfjes voor spierpijn? Die werken vaak ook al aardig hoor. (:

    En anders wordt het strompelen naar een drogisterij of apotheek.

    Haha, :3
    Ik zal wel wachten op mijn mama, die zal wel iets bedenken. xd
    & het is heel lief van je dat je me wilt helpen. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb dat ook heel vaak dat is gewoon kramp
    Als je het in je kuit hebt moet je je tenen naar je toe trekken vaak word het dan minder en houd het snel op


    dream, dare, fly!

    Dat heb ik ook wel eens in me kuit of de onderkant van me voet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dorpsgek schreef:
    Gewoon kramp lijkt me?


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Misschien een groeikramp, heb ik nu ook ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Het klinkt indd als kramp - en kramp kan veroorzaakt worden door vochttekort (dat heb ik tenminste ooit eens van iemand gehoord, maar ik weet niet of dit waar is. ö )

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 19:14 ]


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Volgens mij ook groeikramp.


    i love you so! ;$