• Ik weet het ff niet meer hoor!
    Maar dit kan der ook nog wel bij!

    Mijn vader zie ik nu ongeveer maar 1 keer in de 1 maand of soms wel 1 keer in de 2 maanden omdat hij altijd moet "werken".
    Waarom tussenhaakjes?
    Nou omdat hij eerst mij niet kon ophalen omdat hij moest werken,loopt hij later die dag in de stad in Nijmegen met zijn vriendin en mijn half zusje terwel hij in Arhnem woont.Dus mijn oma zag hem vraagt ze aan hem of die niet moest werken,zegt hij nee.
    En dat is pas 1 ding.Toen ik hem een keertje een sms stuurde of ik kon logeren was het ; "Heey schat,ik weet niet of je het nog wist,maar ik ben op vakantie met Naam Vriendin en Naam Zusje,Ik bel je nog wel als ik terug ben,hou van je".
    Daar voelde ik me behoorlijk kut over.En deze mei vakantie flikte hij me dat ook!Toen was het ach jammer dat je geen vakantie hebt.
    En nu ben ik al helemaal piss off want ik ga dus naar de school vakantie naar een andere school en daarvoor heb ik morgen(maandag) een kenningsmaking en toen ik vroeg of hij dus mee kon was het dit ; Ik ben uitgenodigd voor het voetbal,en ik ben bang dat ik dan dronken ben haha,Dus beter dat ik nie ga.

    Oke als je bent uitgenodigd oke,maar als drank bij wijs van spreken voor gaat dan je eigen kind..

    Ik weet nu echt niet wat ik moet doen,want ik begin hier echt beu van te worden.En ik vind het ook zielig voor mama,omdat zij alles moet regelen omdat mijn vader weer eens niet kan..

    Heeft ieamand dit ook wel eens meegemaakt?Want ik heb echt hulp nodig.

    Sorry voor mijn kutverhaal

    En sorry dat ik scheld..

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    nou ik vind het begrijpelijk dat je loopt te schelden met zo'n pa... keertje dreigen dat je m anders niet meer wil zien? geen goede oplossing maar kijk hoe hij daarop reageert?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 23:25 ]

    Van dichtbij maak ik elk weekend mee dat een vader de drank voor zijn eigen dochter zet en haar telkens uitkaffert. En dan probeer je het advies van je oma van 'hou je erbuiten' op te volgen. En dat lukt vervolgens niet.
    Schandalig is het.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg ik zou hem eens flink bang maken, gewoon zeggen dat je niks meer met m te maken wil hebben als hij zich als een klein kind blijft gedragen. Ik vind het wel rot voor je! Sterkte en succes ermee :)


    Keep your head, heels and standards high.

    Ivan schreef:
    Van dichtbij maak ik elk weekend mee dat een vader de drank voor zijn eigen dochter zet en haar telkens uitkaffert. En dan probeer je het advies van je oma van 'hou je erbuiten' op te volgen. En dat lukt vervolgens niet.
    Schandalig is het.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn vader zet me meestal ook op de tweede plaats maar die van jou gaat wel heel erg ver pfoe. Tja, ik weet niet wat je dan moet doen. Ik heb mn pa gewoon een keer de hele week genegeerd maar ik denk dat dat bij jou niet zoveel uit zal gaan maken omdat je hem al zo weinig ziet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 23:32 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik durf niet er iets van te zeggen omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik me aanstel en dat die vriendin van hem dan weer zegt dat ik 'aandacht van pappie nodig heb'


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb zoiets bij mij thuis gelukkig nooit meegemaakt, mijn problemen lagen juist altijd op school en in de omgeving.

    Het lijkt me wel vreselijk om zo'n vader te hebben! ... Ik heb alleen geen idee wat voor advies ik je kan geven. ):

    Sterkte ermee in elk geval!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JimatHatiku schreef:
    Ik durf niet er iets van te zeggen omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik me aanstel en dat die vriendin van hem dan weer zegt dat ik 'aandacht van pappie nodig heb'


    trek je niets aan van die vriendin...als je er mee zit moet je hem dat vertellen...en als die vriendin dat flikt moet je gewoon lekker ff heerlijk bitchy gaan doen tegen dat wijf...lekker je frustratie op der uitlaten xD...

    zeg het hem gewoon eerlijk...en als dat niet helpt en je wilt echt nog contact met hem, dan stel hem een ultimatum...bijv. of hij is eindelijk eerlijk tegen je en heeft ook eens tijd voor jou of je wilt hem niet meer zien...zoiets...dat zou ik er tenminste van maken...

    nou ja...sterkte...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zie mijn echte vader dus helemaal niet meer.
    dus ik kan je niet helpen? ;x
    -Argentinia-(krul)

    JimatHatiku schreef:
    Ik durf niet er iets van te zeggen omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik me aanstel en dat die vriendin van hem dan weer zegt dat ik 'aandacht van pappie nodig heb'

    Wejo als mijn pa zou scheiden, en een nieuwe vriendin zou krijgen die dat zou zeggen dan zou ik d'r meteen voor d'r bek slaan met d'r aandacht van pappie nodig?
    Zeg er gewoon wat van en als zij dat zegt moet je gewoon iets in de richting van 'Ja, problemen mee?' terug antwoorden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JimatHatiku schreef:
    Ik durf niet er iets van te zeggen omdat ik bang ben dat hij dan zegt dat ik me aanstel en dat die vriendin van hem dan weer zegt dat ik 'aandacht van pappie nodig heb'

    1) Je stelt je níét aan.
    2) Je hébt aandacht nodig van je vader.
    Dat is gewoon normaal, iedereen heeft recht op aandacht van die ouders? Zou je misschien niet denken dat die vriendin van hem hier niet iets mee te maken heeft? Ik heb zo'n idee dat ze wilt voorkomen dat jij je vader ziet. Men, ik haat dat soort mensen. Probeer eens met ze te gaan praten, of ze je dan aanstellerig vinden of wat. Jij hebt dan gezegd wat je vindt en wil en daar moeten hun ook maar rekening mee houden.


    your eyes are like stars in the night.

    Hmm, als er eens een gelegenheid voor is: Spiegelen! Jij moet eens de afspraak afzeggen! Dan weet hij misschien hoe dat voelt ofzo?
    Ik weet niet of dat kan aangezien hij al alle afspraken afzegt, maar anders zou ik dat doen, ook al is dat heel moeilijk.