• Hallo lieve hertjes,

    Ik had net een van mijn 'even-aan-vroeger-denken' momentjes en had plotseling een hele korte flash back aan de kleuter klas.

    Dit vond ik best leuk, vooral omdat dit één van mijn aller eerste herinneringen is die ik nog zo helder voor me kan halen.

    Nu vraag ik me af, wat is jullie aller eerste herinnering van vroeger? (:

    Of als je niks kan bedenken, een van de eerste die je dan weet? (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 16:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn eerst eherinnering is dat ik met mijn pa naar de winkels hier vlakbij liep, waar mijn moeder werkte.

    In mijn herinnering leek het wel vijf minuten te duren en was alles megagroot, terwijl het nu 1 minuut is en het niet eens zo groot is xD

    leuke herinnering (H)

    Dat ik samen met mijn neefje aan een paddenstoel ging luisteren in de Efteling en dat we niet mee verder wouden toen ze dat zeiden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet nog heel veel van mijn baby-peutertijd. Eén van mijn vroegste herinneringen was dat mijn moeder me op de arm had en slaapliedjes zong, maar ik zoals gewoonlijk weer niet wilde slapen. Ik hoorde mijn moeder tegen mijn vader zeggen wat ze toch moest doen om mij in slaap te krijgen...xD
    Mijn vader zei: "Ze zal seffens wel slapen," en nam snel een foto van ons beiden...xD Raar hé, ik zie het beeld nog zo voor mij en ik was misschien nog geen jaar oud!
    Een andere keer stond ik 's nachts rechtop in mijn parkje en stond te bedenken hoe ik het best over de spijlen van mijn bedje kon kruipen...xD(lol)

    Ik weet ook nog enkele herinneringen uit de kleuterklas. Ik weet bijvoorbeeld nog dat ik op school àltijd chocolade aan men mond had hangen, omdat ik niet normaal kon eten ;p En ook nog dat we rijstkoekjes hadden. Dat moet in de tweede kleuterklas geweest zijn. En ons groot poppenhuis waar je met een trap in kon lopen, ik wou altijd moeder'tje spelen, dat is het enige wat ik nog weet, haha ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat ik in een badje zat in de achtertuin van ons oude huis en dat die omgegooit werd door vrienden van me broer terwijl ik er nog inzat O.O

    Goeie tijd. <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Niet mijn eerste maar het was in de kleuterklas.
    Ik vertelde het vandaag nog tegen iemand trouwens :'D.

    Ik moest altijd overblijven want mijn ouders werkte. En toen zeiden ze in de ochtend dat we vanmiddag buiten gingen spelen met water. Iedereen moest zijn zwemkleertjes mee nemen, maar ik ging niet naar huis!
    Ik moest dus als 4/5 jarige in mijn onderbroek alleen. Nou dat was dan nog wel goed maar toen moest ik dus van mijn juf verplicht onder de waterstraal. Ik wilde niet want ik had geen zwemkleding aan en toen nam de juf mij mee naar binnen. Ik kon kiezen uit 'Onder de waterstraal gaan & Onder de waterstraal gaan.' Ik moest, dus. En ik vond niet leuk! Die middag ging ik bij iemand spelen, zonder onderbroek onder mijn broek. :/

    Leuke herinneringen, nou echt niet! :P

    Dat ik altijd een van de grootste kinderen was.
    & als we een spel op lengte gingen doen ik altijd met de jongens moest. omdat ik zo groot was x)
    Nja, vond ik niet erg ;p


    Vampire Heart.

    Het eerste dat ik me herriner is nablijven in groep 5...
    Ik weet dat ik me iets van eerder zou moeten herrineren maar dat lukt gewoon echt niet xD


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    Dat ik op mijn vierde de lerares heb geslagen en gebeten. Ik wou geen film over beertjes kijken...(A)


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    dat ik met mijn vader ging schaatsen toen ik vier was.. en dat ik vast kwam zitten in het ijs.. n toen later toen we weer naar huis gingen toen had ik het ijskoud !
    en ik weet ook nog dat ik op de peuterspeelzaal zat. ik had een beste vriend ; Bathuan.
    toen ging ik verhuizen naar een ander dorpje vlak in de buurt.
    ik had hem heel lang niet meer gezien.. wat wel jammer was..
    maar nu zit ik op een middelbare school in dat oude dorpje.. en zie ik hem weer elke dag !
    alleen het rare was dat ik hem de eerste schooldag van de middelbare niet eens had gezien..


    Life is a beautiful struggle

    Mijn eerste hherinnering is dat ik verdwaald raakte in Disney land parijs:P


    Ivar Oosterloo.

    Een: ik had een stukje koek gepakt van een vriend van mij en daar werd hij heel boos om. Toen vroeg de juf aan mij: 'Heb je dat per ongeluk of expres gedaan?'
    Geen idee wat dat betekende, en ik koos voor het leukste woord en zei: 'Expres.' En verder kan ik me er niets van herinneren.
    Tweede: we hadden altijd soort van tonnetjes, en je had gele, rode, blauwe en één bruine en dat was de cola en die was heel bijzonder. Dan hadden we teams, en probeerden we al die tonnetjes af te pakken. Iedereen achter die cola aan :'DDD
    Derde: dan was het warm buiten, en mochten we met water spelen in van die bakken met bootjes en zo. Dat was echt super leuk, en dan werd je helemaal nat van.

    Good times!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    dotcom schreef:
    Dat ik op mijn vierde de lerares heb geslagen en gebeten. Ik wou geen film over beertjes kijken...(A)


    Haha, born to be a terror! :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell