• Hallo lieve hertjes,

    Ik had net een van mijn 'even-aan-vroeger-denken' momentjes en had plotseling een hele korte flash back aan de kleuter klas.

    Dit vond ik best leuk, vooral omdat dit één van mijn aller eerste herinneringen is die ik nog zo helder voor me kan halen.

    Nu vraag ik me af, wat is jullie aller eerste herinnering van vroeger? (:

    Of als je niks kan bedenken, een van de eerste die je dan weet? (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 16:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Toen ik een jaar of drie, vier was. We gingen naar Koningin Julianatoren, ofzoiets? En toen was er een "Magic-muizen-show" die ik écht geweldig vond, haha.

    De prachtige jurkjes die ik kreeg van mijn oppasmoeder toen ik een jaar of 4/5 was. Ik ben nu nog steeds verliefd op de groene van de jurkjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik herinner me dat ik eens heel mooi heb gezongen op kleuterschool voor een heel publiek en dat ik diezelfde avond met mijn kop tegen de grond viel en er een litteken op na hield. x'd
    Dat was niet zo heel fijn. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Cappuccino schreef:
    Ik heb veel kleine herinneringen van vroeger, maar ik weet gewoon niet wat eerst is gebeurd. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn vader reisde vroeger veel en bij ieder vliegtuig dat langs kwam stak ik mijn vinger in de lucht en riep dan vol overtuiging; 'Papa!'


    everything, in time

    Dat is was weg gelopen in de efteling in z'n paddestoel fzo xD en dat een kennis van mijn ouders toen zei hé daar zit ze en daar zat ik dan belachelijk op een stoeltje facinerend rond te kijken in een paddestoe ><'

    Hmm, even denken hoor.
    Ik denk dat mijn eerste herinnering was zegmaar mijn liefde in de peuterklas :'D
    En die gast zei dat hij zijn ogen eruit kon halen, alleen dat hij dat niet mocht doen van de dokter (vetvies, maar hij heeft het nooit gedaan). Lijkt me ook nogal logisch dat hij dat niet kon, maar als klein kind geloof je alles. :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    k Weet t echt niet? Misschien dat ik voor t eerst naar school ging met mijn gebroken enkel.


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Ik kan me nog goed herrineren dat ik een half jaartje bij mijn opa heb gewoond toen ik 2 jaar was. Samen met mijn ouders omdat we gingen verbouwen. Van hem kreeg ik altijd pakjes taxi. (Die drinkzooi jeweetwel)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik weet niet welke eerder was.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn geheugen is niet zo best (cat)


    -

    De juf van de eerste kleuterklas die de rits van mijn jas dichtdeed, maar mijn vel van mijn hals zat ertussen en nu deins ik dus nog altijd achteruit met mijn hoofd als iemand mijn jas dicht doet. Niet dat ze dat nog doen, maar vroeger zat ik lang na dat incident ook wel eens te knoeien met mijn rits zodat iemand me moest helpen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    O,o, deze vind ik persoonlijk zo lief. Ik kan het me niet meer herinneren, maar ik zag het op een film. (We hebben allemaal kleine filmpjes over mij.=3) En daar zit ik tegenover mijn inmiddels overleden opa. Beide met beentjes gespreidt. Hij heeft van die auto's, die je naar jezelf toe moet trekken en dan schieten ze vooruit. Mijn opa doet dat steeds en ik gier van het lachen als de auto's tegen mijn bovenbeen botsen. Mijn opa heeft ook de grootste lol, de schittering van geluk is te zien in zijn ogen.(flower)


    everything, in time

    uhm.. ik herinner me denk best veel :x
    maar de herinnering die ik nooit, maar dan ook nooit vergeet is dat esther -zusje van mij- en ik "weg""gelopen""waren", haha,
    x'D
    dat was de enige keer at ik mijn vader aan het huilen gemaakt had, -samen met esther welliswaar-,
    maar eigenlijk waren we nie tweggelopen, maar gewoon stout geweest en een groter rondje gaan fietsen, dan dat moch tvan mama,

    WE werden gevonden bij de "eendjes" -een soort bruggetje, en een plaats waar allemaal eenden zitten x'D-, door de politie -mijn ouders waren zo ongerust dat ze de politie gebeld hadden, en ze waren zelfs bang dat we meegenomen waren door een of andere kinderlokker x'D-
    haha, en wij -Esther en ik- maar rustig door het dorp fietsen, even bij de eendjes zitten en steeds verder weg fietsen x'd haahah,-
    wat grappig eigenljk als je er zo over denkt :')

    Die van mij van in de kleuterklas, ik kreeg paprika chips maar vond die helemaal niet lekker.


    "Let them eat cake!"