• Hallo lieve hertjes,

    Ik had net een van mijn 'even-aan-vroeger-denken' momentjes en had plotseling een hele korte flash back aan de kleuter klas.

    Dit vond ik best leuk, vooral omdat dit één van mijn aller eerste herinneringen is die ik nog zo helder voor me kan halen.

    Nu vraag ik me af, wat is jullie aller eerste herinnering van vroeger? (:

    Of als je niks kan bedenken, een van de eerste die je dan weet? (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 16:50 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    een spin die in de zandbak zat toen ik klein was en liedjes die ik vroeger met mijn oma zong.

    pierdewind kocht een kind
    werd geboren op de toren
    werd gedeupt op den heup en tnoemt madammeken krentenbreud


    geniaal ik weet het^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mijn eerste en beste herinnering was toen ik mijn bff leerde kennen :].
    Op de allereerste dag in groep 1, pakte ze me handje vast, en liet ze het voor de rest van de dag niet meer los.
    Het resultaat is dat we meer dan tien jaar bff's zijn :].


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Toen ik een jaar of 3 was ben ik met mijn loopfietsje van de trap afgereden. Als ik eraan terug denk zie ik echt alles weer voor me (ook al weet ik niet wat ik er nu zelf heb bij bedacht). Doodeng.


    I am an idiot, I move.

    Dat ik in groep 1 zat, en toen samen met een vriendin met de waterbak speelde. Ineens gooide ze allemaal water over me heen, en moest ik mijn shirt uitdoen en over de kachel leggen. Haha, dat is het enige wat ik nog weet uit groep 1. (:

    Mijn allereerste herinnering is van toen ik één jaar oud was toen ik een ketting voor mijn verjaardag kreeg(: -die draag ik nu nog steeds trouwens- en hoe ik eens bij mijn oma binnen kwam -was ik 2 ofzo in een kinderwagen- en de volgende hoe ik mijn oma ging zoeken x3 haha toen was ik vier denk ik :3 en ook nog 3 herinneringen van de kleuterklas :3


    .

    Anarchist schreef:
    Toen ik een jaar of 3 was ben ik met mijn loopfietsje van de trap afgereden. Als ik eraan terug denk zie ik echt alles weer voor me (ook al weet ik niet wat ik er nu zelf heb bij bedacht). Doodeng.

    haha, stiekem lijkt het me best grappig om te zien en eng! :3

    oh ik weet er nog een!

    Ik was altijd bang, als ik niet mijn popje bij me had, -mijn knuffeltje, hij staat nog steeds in mijn kast (A)- en Toen ik naar groep 1 ging, toen durfde ik niet naar school, zonder popje,
    maar het was niet stoer om een knuffeltje bij je te hebben , dus stopte ik hem in een zakje,
    in het voorvakje van mijn ariel-rugzakje (A)
    En ik heb 3 maanden ofzo met popje dus in mijn rugzak rond gelopen, en thuis er natuurlijkuit,
    en na 3 maanden vroeg een meisje aan mij wat er in mijn zakje zat, en toen ik het liet zien, moest ze hard lachen.
    En na die dag heb ik popje altijd thuisgelaten x'D

    Ik weet mijn eerste herinnering niet, maar kan me wel goed herinneren dat ik bij de kleuters een juf had die ik echt niet mocht.
    We hadden op school ontbeten met kerst en ik had chocomelk op, waar ik allergisch voor bleef te zijn. Toen heb ik over haar heen gekotst.:Y)

    Uit de kleuterklas dat ik ziek was & het nieuwe witte kleedje van een vriendin had ondergespuugd met chocolademelk, ik schaam me er best voor ;$


    Let us die young or let us live forever.

    tweede kleuterklas. We zaten op een bankje, voor een kast. En de juf stond achter de kast. Ik wilde kijken, dus ik stond op de bank. Mocht niet van de juf. Halve voormiddag huilend in de hoek gestaan.
    Er is er nog 1, maar daar ben ik niet zeker van.. ik zie en hoor mijn grootvader tegen me praten (hij is 3 maanden na ik ben geboren gestorven)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een muur in Leuven waar de voorbij reden toen we naar het ziekenhuis gingen, omdat mijn zusje geboren was. Toen was ik nét geen twee jaar ;3


    All was well.

    Als ik daaraan denk moet ik altijd denken aan dat ik vroeger in de kleuterklas samen met twee vriendinnetjes een slecht trio was.
    Altijd dingen uitsteken enzo. En we hadden dan onder andere op de muren geverfd en dan ons verstopt onder tafel en onze schoenen uitgegooid. En dat was in de eerste kleuterklas ofzo.
    En dan heb ik nog wel herinneringen eigenlijk. Veels te veel. :')

    Toen ik 3 ofzo was en ik mooie ingepakte choco reepjes op de peuterspeelzaal ging trakteren en me broer en zus en moeder liepen met mandjes naar de peuterspeelzaal en de meisjes maakte de verpakking heel zuinig open en de jongens scheurde het eraf (en me zus...) en op de basisschool in groep 1 was ik weg gelopen omdat ik het niet zocht denk ik xD en toen kwam ik me oma tegen en toen moest ik terug naar school :P

    Ik was 4 ofzo? Anyway, we hadden een familiedagje ergens, ik weet alleen nog maar dat we gingen wandelen bij een beekje en dat we daarna gingen lunchen bij een donkerblauwe boerderij/restaurant en dat ik een witte trui aanhad met een rood broekje en dat ik met mijn neefje alle waterplanten (van die sigaren, weet je wel?) kapot trok.


    It's time to be happy again.

    Toen ik 3 Was
    Wasde mijn Moeke Mij steeds in de WasAfbak
    En ik Vond dat Fijn xo
    Dat Herinnering ik mij aleen nog...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse