• Juist. Ik moet dus naar de schoolarts binnenkort. Dat stomme mens wil me gaan wegen. Ö Mooi niet dat dat gaat gebeuren. Ik ben te dik. [serieus dat is een feit muahaha] Ik schaam me kapot. Met gym kleed ik me altijd ergens in een douchehokje om of zo, omdat ik niet bij de anderen durf om te kleden. Echt heel overdreven, ikweet.
    Maargoed. Ik ga me dus echt niet wegen. Ik weet zelf wel dat ik te dik ben, daar heb ik toch dat mens niet voor nodig, dat ze mij nog een keer gaat beoordelen? Zie het al voor me..
    Nee dus. ><
    Ben heel onzeker over mezelf [jeej dat klinkt dramatisch. x'D]
    Het feit is, dat ik dus veel te negatief over mezelf denk, en dat ik meestal echt halfdepressief ben ofzo. Maar tegen de 'buitenwereld' doe ik altijd heel vrolijk enzo.. Echt supervaag.. Ik heb een keer toen ik echt superdepri was mezelf gesneden. Niet heel diep ofzo, heel oppervlakkig, maar toch. Heb daar heel erg spijt van en heb nu vet veel littekens. Zometeen ziet die vrouw van de schoolarts ze, dan krijg ik geheid vragen. *zucht* Heeft iemand zoiets vaags ook wel eens meegemaakt? Anders tips? x'D

    Bedankt voor het lezen. x'D Moest gewoon even klagen. ^^
    xx Roos


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Tja, ik ging nooit, hoe hard ze ook probeerden me te dwingen. Echt dwingen kunnen ze je toch niet.

    En ik zei altijd dat ik als het perzé moest, ik naar m'n eigen dokter zou gaan en ze het daar op konden proberen te vragen.

    Ben uiteindelijk sinds de basisschool vanaf groep 4 niet geweest bij de school dokter. :'D (Heb hetzelfde 'probleem' als jij hebt)
    Dus gewoon volhouden dat je niet wilt. Vast geen goed advies, maar ja, zo ben ik dan weer. :'D

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 18:44 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell