• Ik heb een vraag aan de gelovige onder ons.
    Ik ben zelf niet gelovig maar nu moet ik dus een stukje schrijven over Jezus en welke normen en waarde hij ons voor hield en nog vandaag de dag, en ook wat we nu nog van hem kunnen leren.

    Ik heb hier eigenlijk totaal geen verstand van dus is er misschien iemand die gelovig is die mij kan vertellen wat Jezus nu nog voor de wereld van nu betekend en wat we van hem leren.


    Alvast bedankt (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jezu stond voor liefde,hij zei dat de joodse regels belangrijk was maar niet het belangrijkste. Het belangrijkste is liefde en geven om je naasten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik Ben gelovig Maar Goddienst Haat ik dus let ni zo goed op xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben niet echt gelovig maar weet er wel het 1 en ander vanaf.

    Jezus stond voor je naasten liefhebben. Voor je naasten helpen.
    Ook hield hij ons de tien geboden voor.

    Wat we nu nog van hem kunnen leren is wat we zelf van hem willen leren.:Y)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2010 - 19:47 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    Jezus stond voor liefde,hij zei dat de joodse regels belangrijk was maar niet het belangrijkste. Het belangrijkste is liefde en geven om je naasten.


    Inderdaad. En voor het helpen van je medemens.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Caithlyn schreef:
    Ik ben niet echt gelovig maar weet er wel het 1 en ander vanaf.

    Jezus stond voor je naasten liefhebben. Voor je naasten helpen.
    Ook hield hij ons de tien geboden voor.

    Wat we nu nog van hem kunnen leren is wat we zelf van hem willen leren.:Y)

    De geboden was Mozer niet Jezus.