• Ik ga over ongeveer 4 weken mijn tattoe laten zetten. En ik durf helemaal niet zo goed. Maar ik wil heel graag, dus ik ga het doen ook. Ik ga niet meer de bange schijterd uithangen. Ik ben 16, dus het mag. En mijn ouders gaan mee om me handje vast te houden. Mijn vader gaat ook laten zetten, maar hij weet nog niet wat. Ik ga zoiets als Dit laten zetten. Vanawege de diepere betekenis die het voor me heeft. Ik ga heb ook niet groot zetten hoor. Klein, vrouwelijk en onzichtbaar. Maar nu hoop ik dat iemand hier met een tattoe mij wat dingetjes kan vertellen.

    1.Doet het zetten veel pijn?
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk?
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ooh, wat leuk. ^^

    En die dingen kun je misschien best aan KirstenSnaps ofzo vragen, die heeft zelf ook al wat tattoe's, dus ze weet wel hoe het allemaal zit. :'D

    1.Doet het zetten veel pijn?
    Volgens mijn vader viel het wel mee.
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    Het is niet snel over.
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    Het is vast gevoeliger dan je arm.
    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk?
    Ligt aan de grootte.
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is?
    Een paar weken?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 17:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet alleen dat het minder pijn doet dan de meeste mensen zeggen maar dat het wel niet echt prettig is. Maar leuk zo'n lieveheersbeestje ik wil mischien ook een tatoe laten zetten en dan op mijn rug net boven mijn broekband aan de linkerkant en dan een klein bloemetje ofzo.


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Volgens mijn vader:
    1.Doet het zetten veel pijn?
    Aangezien ze vaker over hetzelfde lijntje gaan kan het een beetje pijn doen.
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    Ik denk het niet, ik hoorde mijn vader niet klagen.
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    Het is idd, wel een gevoelig plekje.
    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk?
    Ligt eraan, hoelang het duurde om het te zetten.
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is?
    Paar weekjes.


    I live for the applause, you will die for it.

    1.Doet het zetten veel pijn?
    De pijn verschilt, die op mijn been voelde aan alsof er een beestje op liep, die wat ik morgen af laat maken op mijn ribben is een complete hel. Ik heb er verder ook nog een op mijn venusheuvel, die viel ook heel erg mee. Verder is het afhankelijk van je pijngrens.
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    Meestal brand het een beetje na het zetten, maar dat is met 1 á 2 uur helemaal verdwenen.
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    Als het precies op het bot gezet word kan het wel pijn doen, maar zoals hierboven, is weer afhankelijk voor je pijngrens.
    4.Hoe duur is een tattoo eigenlijk?
    de prijs van een tattoo kan erg verschillen, het is afhankelijk van de zaak waar je hem laat zetten. is het een hele bekende zaak dan is ie meestal wat duurder, maar dan heb je ook gegarandeerd een mooie en goed gezette tattoo.
    verder moet je goed opletten of de zaak erg schoon is, en of ze bij een bepaalde tattoobond zitten enzo
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is?
    een tattoo heeft ongeveer 1 á 2 weken nodig om goed te genezen, als je hem 3 keer per dag insmeert met een zals zoals bepanthen of calendulazalf is hij zo genezen, verdere instructies zal de tattoo artiest je ook meegeven :)

    mocht je verder nog wat willen weten mag je ook een pb sturen ^^

    Ik heb geen tattoo, al zou ik er ooit wel eentje willen. Ook een kleintje (': Eigenlijk wil ik de deze zoals Lindsey Lohan & Lily Allen.(cat)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2010 - 17:49 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou eigenlijk een klein muziek nootje achter mijn oor willen en een mooie zin op mijn heup. Pas als ik 18 ben, of uit huis ben, mijn ouders zouden flippen. Maar over die heup wil ik eerst na vragen of je tattoo niet lelijk word als je zwanger raakt want dan rekt hij uit :x


    -

    Deze antwoorden zijn gebaseerd op wat ik van mijn zus weet ^^:
    1.Doet het zetten veel pijn? Ze vond het niet zoveel pijn doen, alleen sommige mini-stukjes
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten? Nee, niet echt
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn? Geen idee, ze heeft er 1 op haar pols
    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk? Die van haar was zo'n 2cm breed en lang en was €50,- Maar ze had ook kleine stukjes wit en blauw gekleurd en het heeft veel details
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is? Zo'n 6 dagen of zo?

    Oh ja. Die man zei tegen mijn zus dat alleen kleuren als roze, blauw, wit en zwart na meerdere jaren nog mooi zijn en dat rood, groen en dat soort dingen heeeel donker worden en dan niet meer mooi zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Prodigy schreef:
    Ooh, wat leuk. ^^

    En die dingen kun je misschien best aan KirstenSnaps ofzo vragen, die heeft zelf ook al wat tattoe's, dus ze weet wel hoe het allemaal zit. :'D


    .

    1.Doet het zetten veel pijn?
    Het viel hartstikke mee, maar het ligt eraan op welke plek je hem laat zetten. Als er bot vlak onder je huid zit (zoals op je rug) dan doet het wel meer pijn.
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    Ik heb er totaal geen last van gehad.
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    Geen idee, die van mij zit op mijn bovenbeen.
    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk?
    Dat ligt aan de grote en de kleur die je wilt.
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is?
    Paar weken (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    1.Doet het zetten veel pijn?
    Het viel hartstikke mee, maar het ligt eraan op welke plek je hem laat zetten. Als er bot vlak onder je huid zit (zoals op je rug) dan doet het wel meer pijn.
    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    Ik heb er totaal geen last van gehad.
    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    Geen idee, die van mij zit op mijn bovenbeen.
    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk?
    Dat ligt aan de grote en de kleur die je wilt.
    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is?
    Paar weken (:

    Bovenbeen? Haha apparte, maar originele plek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Bovenbeen? Haha apparte, maar originele plek.

    Daarom heb ik hem ook daar (: Weer eens wat anders.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Daarom heb ik hem ook daar (: Weer eens wat anders.

    Haha ja, ik vind het wel vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, even aan mijn papa gevraagt! Die heeft ook een tattoo:

    1.Doet het zetten veel pijn?
    Nee, volgens mijn pa valt het reuze mee.

    2.Heb je lange tijd last van pijn na het zetten?
    Mijn vader had er nog een weekje last van.

    3.Doet zetten aan de voorkant bij je heup, net onder de broekrand pijn?
    Geen idee.

    4.Hoe duur is een tattoe eigenlijk?
    Bij mijn pa ging het om de grootte, hij heeft een vogel en het is best klein, maar was toch 50 euro kwijt.

    5.Hoe lang duurt het voordat het helemaal mooi is? .
    Ongeveer 3 weken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.