Ik weet niet wat ik heb, maar ik voel me de laatste tijd ongelukkig. Als er ook maar één klein dingetje tegenzit, barst ik in tranen uit en heb ik soms de neiging om mezelf van het leven te beroven. Ik heb er echt heel veel last van, het is zelfs zo erg dat ik er niet meer door kan slapen. Niemand weet het, maar ik hoop dat ik hier op Quizlet eerlijk kan zijn.
Ik ben voor de tweede keer samen met mijn huidige vriend, T*. Het is de eerste keer heel rot uitgegaan en hij heeft me al meerdere keren gekwetst. Ondanks dit wouden we het allebei toch nog een keer proberen. We zijn nu iets langer dan een week samen, maar het gaat niet goed.. Hij doet heel erg afstandelijk, omdat hij bang is te bezittelijk te worden. Hierdoor voel ik me echt super rot, het geeft me het gevoel dat hij het niet écht meent, ook al zweert hij 10000 keer van wel. Ik weet niet wat ik moet doen.
Ook heb ik problemen met eten. 's Ochtends en tussen de middag krijg ik niets weg, hoe graag ik het ook zou willen. Alleen 's middags na school en 's avonds lukt het me om te eten. Ik doe dit niet om af te vallen, écht niet. Ondanks dat ik wat steviger ben, schaam ik me niet voor mijn gewicht. Het probleem is dat ik geen zin meer heb in eten, omdat ik er 's ochtends en tijdens de lunch problemen mee heb. Er is niemand op school of in mijn vriendenkring die dit weet. Ze denken allemaal dat ik anorexia heb, maar dat is écht niet zo. Ik wil niet afvallen!
Vroeger heb ik mezelf gesneden. De laatste tijd heb ik steeds vaker de neiging om mijn scheermesjes weer te pakken, omdat ik het gevoel heb dat ik het verdien. Alles gaat voor mijn gevoel fout.
Zoals velen weten is mijn vader momenteel niet thuis. Hij is aan het revalideren, vanwege zijn hersenbeschadiging die hij in oktober 2009 heeft opgelopen. Ik woon bij mijn opa en oma, maar dat klikt niet. We gaan sinds kort naar gezinstherapie, maar de situatie verslechtert alleen maar. Meestal wil ik niet meer naar huis toe, want er is altijd wel iets aan de hand. Nooit is het een keer goed. Ik word er doodmoe en strondziek van.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik zit er helemaal door heen. Steeds vaker heb ik gedachten zoals dat de wereld beter van mij af kan zijn... Ik ben bang, bang dat ik mezelf ooit eens echt iets aan ga doen.
* = in verband met privacy.
Sorry voor dit lange zeiktopic, maar ik wil echt dat mensen weten wat er aan de hand is, dat iemand me tips wil geven..
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'