• Ik heb zojuist besloten dat ik nog vier piercings neem. Tenminste, als je het piercings kunt noemen.
    Ik heb nu in beide oren drie gaatjes, in mijn rechter wil ik er nog drie bij.
    In mijn linker wil ik een helix, dat vind ik wel vet.
    Alleen, ik heb een vraag. Die drie gaatjes in mijn rechteroor, moeten die gepierct worden of kunnen die ook geschoten worden?

    Ik ga ze trouwens allemaal tegelijk zetten, anders blijf ik bezig. Dus ik begin alvast met sparen!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik denk ook dat het pijn gaat doen :O Maar het zal vast heel stoer staan :D

    Succes met sparen(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als het in het kraakbeen komt moetje volgens mij gepierct worden. Maar dat weet ik niet zeker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet het niet, maar ik wil je wel waarschuwen: Je evenwicht kan erdoor verstoord worden. Dat is echt waar.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wordt dat niet wat druk? ;x Achja, het staat je vast wel (':


    Some people make the world special just by being in it

    Als je een 3de gaatje wil moet je hem al piercen, dus waarschijnlijk moet je die ook laten piercen..

    PleaseBiteMe schreef:
    Als je een 3de gaatje wil moet je hem al piercen, dus waarschijnlijk moet je die ook laten piercen..


    Die zijn bij mij gewoon geschoten :$


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik weet niet.
    sorry


    Food.

    die gewone drie gaatjes kan je laten schieten
    maar de helix kan best gepierced worden.
    ik heb zelf ook een helix en heb er totaal geen last van gehad, het doet alleen pijn om erop te slapen maar voor de rest heb ik niks gevoeld (:


    There's nothing like us.

    Ik denk dat het best duur is maar ik zou niet weten of ze ook geschoten kunnen wordne


    Leef nu, anders is het straks voorbij.