• jah ik geef bijles online.
    voor mensen die bijv wiskunde moeilijk vinden.
    ik help je graag dus mail me maar met pb n.n




    ciauw n.n
    ps: alle vakken zijn welkom


    Dress me, I'm your manne-quin

    CHEZXMOI schreef:
    ik doe vwo n.n

    Ik doe ASO, wat de Belgische variant is van VWO, en zit in het vijfde, dus ik gok dat je mij niet zult kunnen helpen. (nerd)

    Ik vind het allemaal erg lief. Maar jij kent denk ik niet de stof van vwo 2? Ik sta namelijk een 5.4 voor wiskunde.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Ik vind het allemaal erg lief. Maar jij kent denk ik niet de stof van vwo 2? Ik sta namelijk een 5.4 voor wiskunde.xD
    Ikke kenne stof 2VWO!
    Wat moet je weten =D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ikke kenne stof 2VWO!
    Wat moet je weten =D?

    Nou, het probleem is dat ik dus net de repetitie heb gehad, dus moet nog even kijken of m'n cijfer drastisch omhoog zal schieten.
    maar als ik iets niet snap zal ik het wel aan je vragen.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    CHEZXMOI schreef:
    ik doe vwo n.n

    Ik doe zelfs gymnasium en ik snap ook niet alles?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Caithlyn schreef:
    Ik vind het allemaal erg lief. Maar jij kent denk ik niet de stof van vwo 2? Ik sta namelijk een 5.4 voor wiskunde.xD

    Die stof ken ik doe het jaar namelijk zelf ook en ik sta een 7 of 8 voor wiskunde dacht ik en ik ben nu bij het eerste hoofdstuk van VWO 3 dus if you need some help, just ask.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je zit denk ik in de 1ste en dan 1vwo. Dus je zult mensen van Vwo1 vast wel kunnen helpen. Maar ik denken andere niveau's en hogere klassen niet. Maar ik vind het echt lief van je dat je andere mensen zo graag wilt helpen. Misschien kun je je later opgeven op bijlessen op school te geven.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Die stof ken ik doe het jaar namelijk zelf ook en ik sta een 7 of 8 voor wiskunde dacht ik en ik ben nu bij het eerste hoofdstuk van VWO 3 dus if you need some help, just ask.

    Ok.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hier had je best 6 jaar geleden mee mogen afkomen! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ascendancy schreef:
    Je zit denk ik in de 1ste en dan 1vwo. Dus je zult mensen van Vwo1 vast wel kunnen helpen. Maar ik denken andere niveau's en hogere klassen niet. Maar ik vind het echt lief van je dat je andere mensen zo graag wilt helpen. Misschien kun je je later opgeven op bijlessen op school te geven.


    hoi, jij bent leuk.

    Semetal schreef:
    Hm, je bent pas 12 dus ik denk niet dat je alle stof zult begrijpen D:
    No offence.


    Home is now behind you. The world is ahead!