• Ik en 2 andere vriendinnen waren zondag in Leiden om te shoppen, dus toen liepen we in zo'n winkel. Toen zagen we zo'n rokje liggen waarbij je nog net niet iemands kont kon zien, zo kort was dat ding. Dus een zo'n vriendin zo van "Ja, als je dat draagt kun je dus echt wel zo achter de ramen gaan staan heh!", en toen ze haar zin had afgemaakt kwam er zo'n meisje net uit het pashokje, met dat rokje aan, en ze bleek dus ook nog bij ons op school te zitten, dus wij natuurlijk lachen, maar zijn vond het dus niet zo grappig [a]..
    Jullie ook wel eens zoiets stoms meegemaakt :')?


    I don't need words to feel those lips.

    haha ik zou zo hard lachen en ik vind dat lelijk zo een rokjes die extreem kort zijn ;$ Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt denk ik, gelukkig maar..


    Keep on smiling

    Haha, ik zie het al helemaal voor me (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahaha, dat is gewoon geweldig.
    Nou, ik spreek altijd net de verkeerde dingen op de verkeerde momenten uit :Y)

    Whahaha dat meisje fluisterde ook kei boos "ja grappig heh", en ze heeft ons gelijk van hyves verwijdert, whahaha =x


    I don't need words to feel those lips.

    tjah mensen vragen er soms om.


    En die rokjes kunnen leuk zijn als je er styl aan weet te geven,


    Some angels have no wings.

    Als je die dingen aandoet zonder legging en met een string aan fso, dan is het écht lelijk Ö
    Ik heb zo'n soort rokje, die is iets langer wel, maar no way dat ik dat ding aan ga doen, zonder een legging, die niet doorschijnt x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hhahaha x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind dat ook best wel lelijk,maar sommmige staan daar echt wel mooi mee. En nog nooit zoiets meegemaakt,denk ik.

    Rofl. Vandaag was er een auto achter me aan het rijden, en de toeteren, dus ik roep zo "Kut auto!". Heel hard weetjewel, en zijn ramen stonden dus open, dus hij keek me heeeel boos aan n_n


    I hope heaven needs you more than I do now.