• zo noemt mijn nieuwe serie.
    allemaal maken ^^,

    Sorry hoor, maar Ivy was de eerste met een quiz over quizlet, en volgens mij is ze nu pissed off?

    Sorry hoor, maar Ivy was de eerste met een quiz over quizlet, en volgens mij is ze nu pissed off?

    Jha sorry ze,
    maar ik heb da idee al maande in mijn hoofd..
    en het is er nooit van gekomen.
    Én volgens mij was luchiaa ook als aller eerste met een tokio hotel serie..dus die was misschien ook pissed off?

    Pfff.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Jha sorry ze,
    maar ik heb da idee al maande in mijn hoofd..
    en het is er nooit van gekomen.
    Én volgens mij was luchiaa ook als aller eerste met een tokio hotel serie..dus die was misschien ook pissed off?
    Nee, ik had het over een quizlet-serie.

    (...)Nee, ik had het over een quizlet-serie.

    Jha en laat me efkes denke..
    ik had da idee al van oktober vorig jaar in een schrift opgeschreve..al een heel verhaal..maar wegens de verhuis ben ik die schrift kwijt geraakt maar ik heb hem terug gevonde,en ik had nog geen rolle toen..dus wie is er eerst? ^^

    Sorry hoor, maar Ivy was de eerste met een quiz over quizlet, en volgens mij is ze nu pissed off?


    Peg voor Ivy dan maar hé? Want we hadden ookal ruzie over wie er een voetbalserie mocht maken enzo dus ja.

    Als er van elk onderwerp maar 1 serie over mocht zijn,tja dan was Quizlet snel stom.

    (...)
    Jha en laat me efkes denke..
    ik had da idee al van oktober vorig jaar in een schrift opgeschreve..al een heel verhaal..maar wegens de verhuis ben ik die schrift kwijt geraakt maar ik heb hem terug gevonde,en ik had nog geen rolle toen..dus wie is er eerst? ^^


    Ik wil erin

    (...)

    Ik wil erin

    ik kan u er binnekort bij stompe als de beste vriendin van tom en bill?^^
    x

    (...)
    Jha en laat me efkes denke..
    ik had da idee al van oktober vorig jaar in een schrift opgeschreve..al een heel verhaal..maar wegens de verhuis ben ik die schrift kwijt geraakt maar ik heb hem terug gevonde,en ik had nog geen rolle toen..dus wie is er eerst? ^^
    Ivy was alsnog eerst die hem online zette. En je hoeft niet meteen in verdedeging te schieten, ik zeg alleen dat [volgensmij] Ivy nu helemaal pissed off is, omdat haar dag ookal was verpest.

    Hmmpf, leuk moest je hem er toch eerder opzetten en zowiezo wie schrijft quizlets in een schriftje.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Ivy was alsnog eerst die hem online zette. En je hoeft niet meteen in verdedeging te schieten, ik zeg alleen dat [volgensmij] Ivy nu helemaal pissed off is, omdat haar dag ookal was verpest.

    én kan ik daar aan doen?en ja ik schiet in verdediging ^^

    (...)
    ik kan u er binnekort bij stompe als de beste vriendin van tom en bill?^^
    x


    Mag ik ander het vriendinnetje zijn van Gustav,Tom of Andreas? En anders gewoon BF van Gustav

    (...)

    Peg voor Ivy dan maar hé? Want we hadden ookal ruzie over wie er een voetbalserie mocht maken enzo dus ja.

    Als er van elk onderwerp maar 1 serie over mocht zijn,tja dan was Quizlet snel stom.
    Nee, ik word het alleen zat dat als er een keer nieuwe, originele, maar dan ook écht originele quizzen komen, het binnen een week al een gewoonte is geworden.

    Hmmpf, leuk moest je hem er toch eerder opzetten en zowiezo wie schrijft quizlets in een schriftje.

    ik,want ik schrijf graag..problemen mee ? ö sommige doen het op word,ik doe het in een schrifte ^^,

    (...)Nee, ik word het alleen zat dat als er een keer nieuwe, originele, maar dan ook écht originele quizzen komen, het binnen een week al een gewoonte is geworden.

    Én ik wor al het gezaag zat als er een nieuwe quiz is; HEEJ DA IDEE BESTA AL!!HEEJ DA IS NA GE AAPT![omda het gewoon over het zelfde gaat terwijl het verhaal anders is] hoeveel series over tokio hotel zijn er ni?goesting om te telle..?