• zo noemt mijn nieuwe serie.
    allemaal maken ^^,

    (...)
    haha okexD
    maar het is lekker ^^,
    Ik vond sinasappel tot nu toe het beste.

    (...)
    cola?in een waterpijp? Oo
    Jaaa! Ik vond het ook al raar.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Ik vond sinasappel tot nu toe het beste.

    heb ik nog nie gehad xD

    (...)Jaaa! Ik vond het ook al raar.
    Ik een water pijp hoor gewoon water, en daar boeven tabak, voli erover heen, kooltje erop, en gaatjes in het voli prikken... geen cola ofzo ><

    (...)
    heb ik nog nie gehad xD
    Ik ook niet. Ik wi er altijd al es wiet in doen, maar dat mag niet. :'O

    Ik wil es met allemaal hippe kinderen van quizlet een waterpijp feestje geven. :'D

    Ik wil es met allemaal hippe kinderen van quizlet een waterpijp feestje geven. :'D

    OHJA lijkt me leuk ^^
    wij hebben thuis wiet..maar ik mag het er ook niet in doen..
    maar ik heb stiekem wel al is bij vriendin wiet en hasj gesmoord :X
    ook al was da ni in een waterpijp xD

    stop gwn met zeiken hierover..
    k snap dat t kut is als je als eerste een quiz daarover online hebt staan dat een ander t ook doet.. maar of zei t nou doet of dat pietjanklaaskees weet ik veel wie t doet maakt ook niet egt veel uit toch..
    en wees er trots op. mensen vinden jou idee blijkbaar zo goed dat ze t zelf ook willen doen. ^^

    en ik schrijf ook genoeg quizen in een schriftje.. als k niet kan slapen of op school ofz.

    als t niet op een normale manier kan wíl ik hier geen reactie op..


    sorry als je nu beledigd bent ofz maar k moet t gwn ff kwijt.. ben t egt zat dat er de laatste tijd egt overal ruzie's en discussies op zijn.. t verpest egt de sfeer hier -_-

    Ik haat het zelf altijd als ik iemand na doe.. Ookal lijkt het maar een beetje op iets van een ander...Dan verwijder ik die van mezelf meteen xD Ik heb er nu een en die lijkt een beetje op die van een ander... Maar ik heb tegen haar gezegd als jij het niet leuk vind dat ik dat doe verzin ik wel iets anders... En zij vond het goed dus hij lijkt een beetje... w8 is even dat was TrashQueen! Maar die vond het niet erg... xD ik zie nu pas dat het om haar serie gaat xD

    en nog iets.. TrashQueen... Die Quiz over Quizlet is super!! En het maakt eigenlijk toch niet uit... Jou idee vind ze blijkbaar leuk ;)

    Das waar ook blijkbaart ben ik popu of zijn mijn quizjs dat in ieder geval.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    en nog iets.. TrashQueen... Die Quiz over Quizlet is super!! En het maakt eigenlijk toch niet uit... Jou idee vind ze blijkbaar leuk ;)

    ik wist ni da iemand een quiz over quizlet had weges da ik da idee al van in oktober heb ^^
    [ni verkeerd oppakke he]

    (...)
    OHJA lijkt me leuk ^^
    wij hebben thuis wiet..maar ik mag het er ook niet in doen..
    maar ik heb stiekem wel al is bij vriendin wiet en hasj gesmoord :X
    ook al was da ni in een waterpijp xD
    Nou, ik krijg een grote waterpijp, een vriendin van mij heeft ook een grote waterpijp, en die kleintjes kosten rond de 14/20 euro, dus dat meot lukken denk ik?

    (...)Nou, ik krijg een grote waterpijp, een vriendin van mij heeft ook een grote waterpijp, en die kleintjes kosten rond de 14/20 euro, dus dat meot lukken denk ik?

    tuurlijk ;D
    ik wil er ook een van mijn eigen..
    mijn ouders hebbe er een kleintje,
    maar die werkt nog maar half ondertusse xD
    x

    (...)
    tuurlijk ;D
    ik wil er ook een van mijn eigen..
    mijn ouders hebbe er een kleintje,
    maar die werkt nog maar half ondertusse xD
    x
    Awh.. het pijpje is halfdood. D:
    Bij ons in de stad zijn er heeeeel veeeeel te koop. :'D
    Nouja, een stuk of 12dan. XD