• zo noemt mijn nieuwe serie.
    allemaal maken ^^,

    (...)
    de laatste keer da ik mijn mond heb wete te houde was wanneer ik ete er in had xD
    ma ik vind da nog al raar Oo
    dr moet tog iemand zijn die altij ga klikke?
    of ga die alles leze ?

    WEet ik veel, kan me ook niets boeien eigenlijk er mag toch ook zo'n topic over engerds nou dat vind ik zwaar spammen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    WEet ik veel, kan me ook niets boeien eigenlijk er mag toch ook zo'n topic over engerds nou dat vind ik zwaar spammen
    die topic over engerds part weet ik veel hoeveel vind ik echt dom :S. wat is daar het nut nou van?


    Nvt

    AHAHAAHAH! Weetje? Ik zat net in het fotoboek van JOYCELECTRO te kijken, en die zoenfoto's vind ik grappig.

    haha ja :P


    Nvt

    AHAHAAHAH! Weetje? Ik zat net in het fotoboek van JOYCELECTRO te kijken, en die zoenfoto's vind ik grappig.

    ohja nu wor ik nog uit gelache xD

    (...)
    ohja nu wor ik nog uit gelache xD
    Nee hoor, jullie zagen er alleen heel erg zat uit. :'D
    Dat waterpijp roken doe ik ook altijd <3 Liefde aan dat ding.

    (...)Nee hoor, jullie zagen er alleen heel erg zat uit. :'D
    Dat waterpijp roken doe ik ook altijd <3 Liefde aan dat ding.

    we ware ook heel erg zat ('A)
    Oooh ma waterpijp is goe he!!ö
    hebt ge die appeltabak al geproefd ?ö

    Oeh, denken er nu mensen dat melden verklikken is? Ff voor de duidelijkheid, dat is het niet. Het is gewoon melden van verboden reclame, zo help je de mod's xD Ja echt, anders moeten wij zelf opzoeken, en zo kunnen we de reclamemakers vinden zeg maar. Nou en als je dan niveau 3 hebt geloof ik, krijg je een ban van 3 uur. Wat veel te laag is ofcourse.


    You'd took my breath but I'll survive.

    nee niet via dat tekentje om wat aan te gevenn ofzoo ^^ weet je ,,, ik snap het nu niet meer -.- laat maar zittenxD


    Nvt

    (...)
    we ware ook heel erg zat ('A)
    Oooh ma waterpijp is goe he!!ö
    hebt ge die appeltabak al geproefd ?ö
    Hmm, nee, alleen kersen, aardbei, banaan, die zwarte met al die vruchten erop, sinasappel, en koffie, maar die koffie is goooooor.

    (...)
    we ware ook heel erg zat ('A)
    Oooh ma waterpijp is goe he!!ö
    hebt ge die appeltabak al geproefd ?ö
    Iel. We waren bij een paar jongens thuis, en die haddne ook zo iets, gieten ze er COLA in. My god, dat ruikt dus naar aangebrande suikerspin. (denk ik)


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)Iel. We waren bij een paar jongens thuis, en die haddne ook zo iets, gieten ze er COLA in. My god, dat ruikt dus naar aangebrande suikerspin. (denk ik)

    cola?in een waterpijp? Oo

    (...)Hmm, nee, alleen kersen, aardbei, banaan, die zwarte met al die vruchten erop, sinasappel, en koffie, maar die koffie is goooooor.

    die koffie is inderdaad goor IEW xD
    maar appel moette ook is probere ^^

    (...)
    die koffie is inderdaad goor IEW xD
    maar appel moette ook is probere ^^
    Oke, ga ik doen. Moet ik wel appeltabak halen ><

    (...)Oke, ga ik doen. Moet ik wel appeltabak halen ><

    haha okexD
    maar het is lekker ^^,