• zo noemt mijn nieuwe serie.
    allemaal maken ^^,

    Hmmpf, leuk moest je hem er toch eerder opzetten en zowiezo wie schrijft quizlets in een schriftje.


    Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik doe dat dus ook. Ik schrijf in gewone schriften, schoolschriften&agenda's. Gewoon omdat ik fan ben van schrijven.


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Mag ik ander het vriendinnetje zijn van Gustav,Tom of Andreas? En anders gewoon BF van Gustav

    die hebbe allemaal al een vriendin,maar ik kan u de bf van gustav make en daarna de vriendin er van..ma da is wel pas een hele tijd later in verhaal ^^

    (...)
    én kan ik daar aan doen?en ja ik schiet in verdediging ^^
    Dat is dus iets, waar ik heel snel chagrijnig van word, mensen die denken dat andere iets meteen slecht bedoelen. =,=

    (...)
    Én ik wor al het gezaag zat als er een nieuwe quiz is; HEEJ DA IDEE BESTA AL!!HEEJ DA IS NA GE AAPT![omda het gewoon over het zelfde gaat terwijl het verhaal anders is] hoeveel series over tokio hotel zijn er ni?goesting om te telle..?

    Er zijn nog genoeg andere orginele ideeen doe eens je best ofzo. Ja sorry ik ben pissed off dus trek niets van mij aan, het ligt niet aan jou.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik doe dat dus ook. Ik schrijf in gewone schriften, schoolschriften&agenda's. Gewoon omdat ik fan ben van schrijven.

    bij mij is da dus ook zo ^^

    (...)
    Én ik wor al het gezaag zat als er een nieuwe quiz is; HEEJ DA IDEE BESTA AL!!HEEJ DA IS NA GE AAPT![omda het gewoon over het zelfde gaat terwijl het verhaal anders is] hoeveel series over tokio hotel zijn er ni?goesting om te telle..?
    Ja, dát vind ik dus jammer, dat van alle originele ideeën 100e quizzen zijn, zoals bijv. Twincest...

    (...)
    Er zijn nog genoeg andere orginele ideeen doe eens je best ofzo. Ja sorry ik ben pissed off dus trek niets van mij aan, het ligt niet aan jou.

    dees moette nie verkeerd opvange; maar da idee sta al van in oktober in mijn schrift dus het is niks na ge aapt of on origineel.

    (...)
    die hebbe allemaal al een vriendin,maar ik kan u de bf van gustav make en daarna de vriendin er van..ma da is wel pas een hele tijd later in verhaal ^^


    Is goed,zeg maar via ene PB wat je nodig hebt voor de quiz. Ik verstuur het namelijk lierver via ene PB dan via een Topic

    (...)Dat is dus iets, waar ik heel snel chagrijnig van word, mensen die denken dat andere iets meteen slecht bedoelen. =,=

    Én ik kan er nu is niks aan doen da ik nu eenmaal zo ben die zo snel denkt.

    hii ik wil er ook in mag dat(A)(A)??


    I go wherever you will go..

    (...)Ja, dát vind ik dus jammer, dat van alle originele ideeën 100e quizzen zijn, zoals bijv. Twincest...

    Twincest is zowiezo niet ontstaan op quizlet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Én ik kan er nu is niks aan doen da ik nu eenmaal zo ben die zo snel denkt.
    Nou, deze voor jou dan: Het was niet slecht bedoelt. Dat zet ik vanaf nu wel bij elke reactie op iets van jou ja? ^^ Dan verdenk je me niet meteen van stiekeme haat ofzo.

    (...)
    Twincest is zowiezo niet ontstaan op quizlet.
    Je weet heus wel wat ik bedoel. Eén iemand kwam ermee, meteen hele site vol met Twincest. ^^

    (...)Nou, deze voor jou dan: Het was niet slecht bedoelt. Dat zet ik vanaf nu wel bij elke reactie op iets van jou ja? ^^ Dan verdenk je me niet meteen van stiekeme haat ofzo.

    het is ni van haat ofso ze ^^,
    maar ik pak da altij op als da ik iets verkeerd heb gedaan..en da is vooral u schuld ni ma van mijn zelfvertrouwe want ne gast heeft da helemaal kapot gemaakt..en vanaf da iemand zo iets zegt tege mij begin ik nog al direkt commentaar te geve en uit te vliege en zo ^^,

    Hmppf, nouja je doet je best maar, blijkbaar ben ik het orgineelst op quizlet.(Niet denken dat ik je haat) Het is gewoon zielig, ook al kon je dat al wel in oktober er in hebben staan je kon het er toch wel op zetten, daar heb je dat schrift toch niet bij nodig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.