• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    >: Ahw, niet cool. Rottig voor je en kan me voorstellen dat je ontzettend kwaad bent. Ik kan niet veel logischers zeggen als; zeg haar op dit moment dat je het even gehad hebt met dat alles en dat je je moet/moest focussen op je examens. Ik weet niet hoe dat gaat en of jij zeg maar via Filipijnse cultuur bent opgevoed en alles en hoe dat dan gaat in een gezin, maar ik zou toch maar gewoon zeggen dat je dat nu even echt niet kunt hebben als ik jou was D: *knuf*


    Wie du mir, so ich dir.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah dit is inderdaad behoorlijk klote. Overigens zul jij nooit geld kunnen verdienen als jij je examens niet haalt. Dus je examens zijn zeker een behoorlijke prioriteit.
    Je hoeft je dus helemaal niet egoïstisch te gaan voelen, nérgens voor nodig. Het is juist lief dat je haar nog zo goed helpt, ik kan verscheidene kinderen -sorry. x]- opnoemen die hard zouden weglopen voor dit.

    Succes nog! <3

    Tuurlijk geen probleem. Dat snap ik ook. Nee, hallo wat denk je nu zelf? Je bent een tiener, het is juist de bedoeling dat je veel aan jezelf denkt. Dat je leert van de mensen om je heen. Je kunt moeilijk altijd rekening met anderen houden. En ik weet dat jij als persoon vaak gewoon je mond houdt en zoiets hebt van 'laat ook maar' maar zo nu en dan moet ook jij eens zeggen dat je er genoeg van hebt, ook al komt dat misschien wat hard aan bij je mam. Je bedoelt het niet kwaad, je hebt er gewoon even genoeg van. Shit happends. Dat gebeurd bij iedereen, dus mag dat ook bij jou gebeuren.

    En je moet je echt niet schuldig voelen Sam, echt niet. Zij denkt nu op dit moment ook niet aan jou, zonder dat ze het zelf waarschijnlijk doorheeft. Maar jou examens zijn op dit moment belangrijker dan al die brieven en dat geregel. Als je het niet haalt zal die minimumuitkering dadelijk helemaal een probleem worden..

    Hoeveel examens moet je nog?


    Wie du mir, so ich dir.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    @ Hierboven: Ik heb het al gezegd. Twee keer. Loze woorden, helaas. Ik heb het gevoel dat ik de last van de hele wereld op m'n schouders draag en dat kan ik niet. Om het simpele feit dat ik een mens ben, zoals ieder ander.
    Buhh D:.. Dan weet ik het helaas ook niet, want ik weet hoe dat voelt. Je kunt het niet zomaar langs je neerleggen dat gaat niet. Ik vind het echt rottig voor je en als je ooit een keer wilt saniken, schreeuwen of schelden dan weet je me te vinden. (flower) Had je graag geholpen maar ben bang dat dat buiten mijn bereik ligt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt heel vervelend. Maak je moeder gewoon duidelijk dat je exames hebt en je graag haar medeleven zou willen.
    Succes en sterkte!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Het maakt al veel goed dat ik dit topic geopend heb + jij en anderen hierop reageren ^^ Dan voel ik me weer wat beter. Toch handig, zo'n forum :']
    Ghehe zo zie je maar (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    I did, en dan zegt ze: Alsof ik het niet moeilijk heb. Het is pingpongen zonder einde, dus dat gevecht heb ik allaaaaang opgegeven.
    Maar toch bedankt ^^ Ik denk wel dat ik slaag. Tijdens de examens zelf ben ik erg gefocust.

    Jeetje dat is wel erg vervelend. Tuurlijk heeft zij het ook moeilijk maar het gaat om jouw toekomst omdat jij je examen moet halen en niet wil zakken! Ik duim voor je hoor 't lukt je zeker! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb nog nagedacht, over hoe wij zouden kunnen helpen. Maar spijtig genoeg gaat het hoogstwaarschijnlijk niet lukken. Ik hoop dat je er ondertussen iets minder last van hebt? Het enige wat wij -ik in ieder geval- kan bieden is een open inbox, als je ooit eens iets kwijt wil oid, ik sta nérgens van te kijken, en je bent altijd welkom. (: