• Justin Bieber wil normaal zijn
    Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn.


    (Novum/AP) - Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven als beroemdheid. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn. Sinds hij doorbrak met zijn nummer 'Baby' heeft hij niet veel tijd meer voor hen.

    Een normaal leven leidt Bieber in ieder geval niet meer. "In tegenstelling tot normale kinderen hangen mijn vrienden en ik niet rond in de stad. We vliegen naar elkaar toe en hangen rond in een hotel. Dat kan dan alleen als ik klaar ben met al mijn andere verplichtingen."

    Bieber werd bekend door een filmpje op Youtube. Zanger Usher nam hem onder zijn hoede en hij nam een plaat op met rapper Ludacris. Inmiddels liggen er duizenden meisjes aan de voeten van het 16-jarige idool.


    Bron : http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=153470705


    Nee ik ben geen fan van hem, en het boeit me ook niet veel x) Maar speciaal voor de fans ;3
    Lief he ! ;3
    x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik denk dat het niet zal gebeuren hoor terug een 'normale tiener' zijn .


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    hij koos er eigenlijk wel zelf voor :X (vind ik)

    eerst wil die beroemt zijn, en gaat die populair zitten wezen op youtube, en nu wil die normaal zijn, nou sorry hoor maar ik heb geen medeleide met hem :P


    ---

    Het is op zich zijn eigen schuld.

    tjaa, dat word nog moeilijk.


    baby you light up my world like nobody else! <3

    Bwaa goedkope shit allemaal..x

    Boeieuh (krul)He wants to jump off a building, he
    can do that..Kortweg,hij doet wat hij wil

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 21:11 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat was tog een roddel.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    once you started you can never go back...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als hij normaal wil zijn dan denk ik.
    Had jezelf dan niet op Youtube gezet


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Awh, arm schaapje toch. -sarcasm-

    sorry hoor, maar hij wilde tog beroemd worden
    en nu wil ie normaal zijn
    sorry, maar je gaat toch eerst nadenken voordat je zo iets doet
    -ben geen fan-

    Versace schreef:
    ja ik las het net xD

    Ps: eerst doet hij er alles over om beroemd te worden en nu wil hij weer normaal zijn?



    Veel celebrity's hebben dat hoor :-)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    God, dat duurde lang!
    Hij kan dat nu wel willen, but Mister Bieber is dood vlees als hij zonder bewaking de deur uit gaat.
    -Door de fans, bedoel ik dan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 23:55 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Exercitus schreef:
    Sorry,maar is het niet zijn eigen schult,ik bedoel als je beroemt wordt/bent dan weet je dat je amper vrijetijd heb.


    maar hij zette dat filmpje op youtube om beroemd te worden dus is wel degelijk zijn eigen schuld.


    every spark starts a fire

    Dan moest hij er maar eerst over nadenken voordat hij wat ging doen. Hij wist - of zou moeten weten - dat dit er allemaal bijkomt als je nu eenmaal beroemd bent. Dus dit vind ik echt bullshit van hem, wat een zeikert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.