• Justin Bieber wil normaal zijn
    Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn.


    (Novum/AP) - Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven als beroemdheid. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn. Sinds hij doorbrak met zijn nummer 'Baby' heeft hij niet veel tijd meer voor hen.

    Een normaal leven leidt Bieber in ieder geval niet meer. "In tegenstelling tot normale kinderen hangen mijn vrienden en ik niet rond in de stad. We vliegen naar elkaar toe en hangen rond in een hotel. Dat kan dan alleen als ik klaar ben met al mijn andere verplichtingen."

    Bieber werd bekend door een filmpje op Youtube. Zanger Usher nam hem onder zijn hoede en hij nam een plaat op met rapper Ludacris. Inmiddels liggen er duizenden meisjes aan de voeten van het 16-jarige idool.


    Bron : http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=153470705


    Nee ik ben geen fan van hem, en het boeit me ook niet veel x) Maar speciaal voor de fans ;3
    Lief he ! ;3
    x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou dat kunnen begrijpen. Zijn fans hebben zijn moeder geslagen en Kim Kardishan doodsbedreigingen gestuurd. What happened to the world? Arme knul.


    All this dampness is damp.

    KissxTell schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=_Ft4QXezuVI&feature=related

    check hem tegen de deur lopen. xD hoe meer ik het bekijk hoe grappiger het is. x')


    Omg, ik lig slap! x)
    Echt.. Ik heb hem paar x overnieuw bekeken !! GEweldig! Je hoort gewoon : BONK! - justin stuiterd achteruit- WHAHAHA.


    Sometimes it's best not to care.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ghehe, lijkt me vrij logisch. Heel veel mensen zullen dit in zijn geval ook willen. Pas als je iets hebt wat je echt graag wilde kom je erachter dat het helemaal niet zo leuk is wat je dacht..

    Indeed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    beroemd of niet hij suckt -dit is een mening mensen alhoewel ik VIND dat het een feit is xD-


    Change, the only good thing in this world.

    Whahahaah, alsof hem dat gaat lukken.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Justin bieber is echt vet leuk! =)
    Ksnap ut wel dat ie nu niet meer zoveel privacy heeft, maarja dat heb je als je beroemd wordt.
    En hij heeft zelf dat liedje op youtube gezet & nieuwe liedjes gemaakt. anders had ie dat niet meer moeten doen; nieuwe liedjes maken.
    maaar i like his music verrrrry much.


    Is tú mo ghrá Didi (H)

    Zaitsev schreef:
    Ik wou een flauwe opmerking over zijn stem maken, maar ik laat het maar achterwege -wandelt topic uit-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet zeker ofzo, maar, hij deeelde toch alleen video's zodat de familie ofzo het kon bekijken. Volgens mij was het helemaal niet zijn bedoeling om beroemd te worden?


    The way we live, is the way we die

    Dat zijn de nadelen van beroemd zijn hé =3


    Never run out of reasons to smile...

    Phineas schreef:
    Jammer voor hem dat dat niet gaat lukken. (krul)


    Only losers can act the way you do

    ik hoef niet zo beroemd te zijn als hem


    Love is in the air.

    Moet ie maar geen zanger worden he?(puh)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Soldier schreef:
    Ik zou dat kunnen begrijpen. Zijn fans hebben zijn moeder geslagen en Kim Kardishan doodsbedreigingen gestuurd. What happened to the world? Arme knul.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat is best logisch.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik begrijp hem wel, maar hij is erg blij met het leven dat hij nu heeft en is daar heel dankbaar voor. Dat zegt ie op twitter (:


    Let's do this poo