• Justin Bieber wil normaal zijn
    Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn.


    (Novum/AP) - Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven als beroemdheid. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn. Sinds hij doorbrak met zijn nummer 'Baby' heeft hij niet veel tijd meer voor hen.

    Een normaal leven leidt Bieber in ieder geval niet meer. "In tegenstelling tot normale kinderen hangen mijn vrienden en ik niet rond in de stad. We vliegen naar elkaar toe en hangen rond in een hotel. Dat kan dan alleen als ik klaar ben met al mijn andere verplichtingen."

    Bieber werd bekend door een filmpje op Youtube. Zanger Usher nam hem onder zijn hoede en hij nam een plaat op met rapper Ludacris. Inmiddels liggen er duizenden meisjes aan de voeten van het 16-jarige idool.


    Bron : http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=153470705


    Nee ik ben geen fan van hem, en het boeit me ook niet veel x) Maar speciaal voor de fans ;3
    Lief he ! ;3
    x)


    Sometimes it's best not to care.

    Haha een vriendin die zei dat net op MSN. Ik dacht van: Ja hoor, tuurlijk. Net weer een nieuw liedje met Soulja Boy en hij wil ermee stoppen.
    Zie ik dit topic. D:
    Anyways, mij boeit het niet. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ghahahaha boeit me echt helemaaal niks xd.


    -

    Ik ben geen fan en ook geen hater maar ik snap het wel. Hij had natuurlijk wel kunnen verwachten dat zijn leven zo hectisch en druk zou worden, maar dat leek hem geweldig. Nu hij weet hoe het is mist hij zijn oude leven wel een beetje wat ik kan begrijpen. Maar hij is ook pas doorgebroken dus hij moet er nog aan wennen. PS. Ik denk niet dat het hem zal lukken gewoon van heel beroemd naar weer normaal te gaan.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Het feit dat er zóveel geobsedeerde fans op de aardbol rondlopen is leuk. Fans, natuurlijk, daar ben je blij mee. Maar er zijn ook geobsedeerde fans, en die gaan inderdaad véél te ver.
    Hij is ook maar een mens is een zin wat in de gedachtes van die geobsedeerde fans niet voorkomt. Liefde maakt blind, alhoewel ik denk dat ze eerder obsessed dan verliefd zijn. Maargoed, ik begrijp hem wel.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hahahahahahha

    Hij wist op voorhand dat als je eenmaal beroemd bent dat je geen rustig leventje meer hebt, en hij zeker niet, dus eigen schuld =)


    Stop wishing, Start doing..

    Had ie maar geen contract bij Usher moeten maken LOOOL.


    "Let them eat cake!"

    Too bad, had je in de eerste plaats maar niet moeten proberen beroemd te worden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    zielig maar langst 1 kant ook zn eige schuld

    ik hoop dat hem lukt:X


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Snap ik best :')


    I don't need words to feel those lips.

    Eens beroemd, altijd beroemd.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Das een klein beetje te laat om dat te willen :S


    Your Butt is Mine!

    Misschien heeft hij door dat hij toch beter eerst de lagere school kan uitzitten, dan de wereld proberen te veroveren.. -verwijst naar het incident met "German"-
    No offence, mensen.. Ik vond het gewoon dom :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hahhaha hij komt in September naar NL x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.