• Justin Bieber wil normaal zijn
    Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn.


    (Novum/AP) - Tienerster Justin Bieber heeft schoon genoeg van zijn hectische leven als beroemdheid. De ster wil graag meer tijd doorbrengen met zijn vrienden en 'een normaal kind' zijn. Sinds hij doorbrak met zijn nummer 'Baby' heeft hij niet veel tijd meer voor hen.

    Een normaal leven leidt Bieber in ieder geval niet meer. "In tegenstelling tot normale kinderen hangen mijn vrienden en ik niet rond in de stad. We vliegen naar elkaar toe en hangen rond in een hotel. Dat kan dan alleen als ik klaar ben met al mijn andere verplichtingen."

    Bieber werd bekend door een filmpje op Youtube. Zanger Usher nam hem onder zijn hoede en hij nam een plaat op met rapper Ludacris. Inmiddels liggen er duizenden meisjes aan de voeten van het 16-jarige idool.


    Bron : http://entertainment.nl.msn.com/nieuws/article.aspx?cp-documentid=153470705


    Nee ik ben geen fan van hem, en het boeit me ook niet veel x) Maar speciaal voor de fans ;3
    Lief he ! ;3
    x)


    Sometimes it's best not to care.

    Sorry ik ben mega fan van hem ik ga ook naar zijn concerten enzo maar.het is te laat hij kan er ook niks aan doen dat zoveel meide hem een lekkertje vinden :P en dat hij zo goed is is zijn eige schuld had hij maar niet moeten beginne met zinge Srry Justin maar het is wel zo

    X MEGAfAAAnn!! (H)(H)


    Believe.

    Armani schreef:
    Misschien heeft hij door dat hij toch beter eerst de lagere school kan uitzitten, dan de wereld proberen te veroveren.. -verwijst naar het incident met "German"-
    No offence, mensen.. Ik vond het gewoon dom :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Helaas pindakaas. Dat zijn de gevolgen ;x


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Klopt het nou? hij weet niet wat duits is?


    Je mpp moeder swaa

    Ja hoor, en als je dat gelooft!
    Als hij dat op zou willen geven om gewoon wat in de stad rond te gaan huppelen zakt hij nog meer in mijn achting.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hij heeft Gelijk
    Maaar Hij Mag zijn fans Niet laten Vallen!!
    Maar dan Deze artikel zegt Dat ie Misschien stopt
    Maar dan een andere zegt van
    Nee Sorry Hij wilt toch niet stoppen..
    Wat is het nou??


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    KissxTell schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=_Ft4QXezuVI&feature=related

    check hem tegen de deur lopen. xD hoe meer ik het bekijk hoe grappiger het is. x')


    Dit maakt mijn dag echt goed x')
    (sorry, maar het is écht grappig. vooral dat gezicht ven hem x'))


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    noujaaahh.. Fijn voor hem... Kdagt dat hy van de aandagt hield <33

    Leto schreef:
    Jammer voor hem dat dat niet gaat lukken. (krul)


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Waar slaat dit nou weer op dan...Ja, natuurlijk is het wel zoo hoor. Ik vind het niet erg, maar waarom gaan ze dat erg vinden als hij wat meer pauze nodig heeft. Ik heb het niet echt gelezen ofzo, het boeit me misschien ook wel...Ik bedoel ik ben een groot fan van hem...Ik praat elke dag over hem. Maar...Ik snap niet waarom ik hier op reageer, want ik heb geen idee wat ik moet zeggen
    :O


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Volksfeind schreef:
    Ik wou een flauwe opmerking over zijn stem maken, maar ik laat het maar achterwege -wandelt topic uit-

    Ja, en daarom zit hij op Omegle (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik wil ook normaal zijn. (cat)


    Smiling but close to tears.

    Ik snap wel dat die als het waar is normaal wilt zijn, het is gewoon een veel beter leven als ons (: Niet als hem. Moehahaha x]


    Save friends, you need them.

    xjustxmyself schreef:
    Ja, en daarom zit hij op Omegle (nerd)


    Hahaha, geweldig XD


    Save friends, you need them.