• een leuk boek. maakt niet uit waar het over gaat x)?
    x.


    /

    Zaitsev schreef:
    Die Welle. Tis wel Duits, maar ik vond het een mooi boek. Gaat over een leraar in Duitsland die een experiment uitvoert door leerlingen een organisatie op te laten richten om aan den lijve te ondervinden hoe het was om in de Hitlerjugend tijdens het Nazitijdperk te leven, omdat niemand begreep hoe het in godsnaam mogelijk was dat men het zo ver heeft laten komen (massamoorden ed). En uiteindelijk loopt het uit de hand aangezien de kinderen min of meer gehypnotiseerd worden door de beweging. Je móet erbij, anders ben je geen volwaardig mens meer.

    Die film heb ik gezien ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mannen die vrouwen haten - stieg larsson
    de vrouw die met vuur speelde - stieg larsson
    gerechtigheid - stieg larsson ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Wuthering heights- Emily Brönte,
    in het engels maar ook in het nederlands (:
    Het is wel echt een oud boek, maar hoe zij de liefde tussen twee mensen beschrijft is zooo geweldig(A)


    Keep your head, heels and standards high.

    Gone - Michael Grant
    Het is een serie, maar dat is het eerste boek.
    Zegmaar alle volwassenen zijn ineens van de aardbodem verdwenen (iedereen die ouder is dan 15 geloof ik) en dan proberen ze erachter te komen wat er gebeurd is. Sommige kinderen hebben speciale krachten, anderen niet (waardoor er ook commotie onstaat tussen die twee groepen)

    Het eerste boek heb ik al gelezen, tweede heb ik thuis en de derde is geloof ik net uit. Vond het eerste deel echt heel erg goed en heb het binnen twee dagen uitgelezen (terwijl die boeken nogal dik zijn. :'D)


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Voor ik doodga - Jenny Downham
    Soundtrack, ik weet de auteur alleen niet meer, sorry :']


    we've only said goodbye with words

    Paolo Giordano - de eenzaamheid van de priemgetallen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hongerspelen - Suzanne Collins
    (Of in het engels 'hungergames')


    .

    xLoveYouRick schreef:
    mannen die vrouwen haten - stieg larsson
    de vrouw die met vuur speelde - stieg larsson
    gerechtigheid - stieg larsson ^^

    Heb je die alledrie uitgelezen? Respect.


    No growth of the heart is ever a waste

    Schaduwland; Het huis met de Raven
    Schaduwland; De demonenkoningin
    Schaduwland; Bloedrode maan
    Alice in Wonderland (Engelse versie)
    Dracula (Engelse versie)
    The Exorcist

    :9~

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 20:06 ]


    All this dampness is damp.

    Alles van Karin Slaughter. Ik ben afgelopen zomer begonnen met Genesis en sindsdien ben ik verkocht. Ze schrijft erg goed, en haar boeken zijn verschrikkelijk spannend! Verder is de milleniumtriologie van Stieg Larsson ook ontzettend spannend! (Misschien zegt Mannen die vrouwen haten wat meer? Dat is het eerste deel.)


    Ivan schreef:
    (...)
    Heb je die alledrie uitgelezen? Respect.


    Geloof me, als je er eenmaal aan begint ben je er zo doorheen. :)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 20:52 ]


    x

    The Lovely Bones van Alice Sebold, alle boeken van Sophie Kinsella, House of Night serie van P.C. en Kristin Cast, de Stravaganza serie van Mary Hoffman en De Doemspreuk trilogie van Cliff McNish.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Voor ik doodga - Jenny Downham

    heeeeel zielig, maar wel mooi.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn allerliefste vijand!


    Ivar Oosterloo.

    Ivan schreef:
    Die Welle. Tis wel Duits, maar ik vond het een mooi boek. Gaat over een leraar in Duitsland die een experiment uitvoert door leerlingen een organisatie op te laten richten om aan den lijve te ondervinden hoe het was om in de Hitlerjugend tijdens het Nazitijdperk te leven, omdat niemand begreep hoe het in godsnaam mogelijk was dat men het zo ver heeft laten komen (massamoorden ed). En uiteindelijk loopt het uit de hand aangezien de kinderen min of meer gehypnotiseerd worden door de beweging. Je móet erbij, anders ben je geen volwaardig mens meer.

    Ik heb die film gezien ! Geweldig verhaal gewoon !

    @xTomgeiler; Harry Potter en Twilight :9~
    Ghaha, nee ik heb nog wel veel goede boeken gelezen, maar ik kan niet zo direct op de titels komen...Als ik er eentje herriner, laat ik het weten ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Soldier schreef:
    Schaduwland; Het huis met de Raven
    Schaduwland; De demonenkoningin
    Schaduwland; Bloedrode maan
    Alice in Wonderland (Engelse versie)
    Dracula (Engelse versie)
    The Exorcist

    :9~


    Schaduwland heb ik ook gelezen, het zijn goede boeken!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!