• Hjj!!
    Deze morgen had ik met mijn vriendje afgesproken aan de schoolpoort (k kan nie op de gewoonlijke plaats omdat k op krukken loop) en we ware aan het praten dat het bijna zomervakantie is,, en ineens zegt mijn vriendje 'Mijn ouders hebben voorgesteld dat, als het mag van uw ouders, ge 10 dagen met ons mee moogt op vakantie met onze boot'
    Ikke dat natuurlijk onmiddelijk thuis gevraagd... (eig aan mama,, ma zij heeft het tege papa gezegd) en papa zei dat het wel mogt van hen, ALS mijn ouders eerst afspraken kunnen maken met zijn ouders... maar papa zei meteen' het mag, als je beloofd dat je geen seks, of iets anders wat erop lijkt, met hem gaat hebben' en ik direct zo heel braafjes 'neeh neeh hoor papa' en kdacht in mezelf *ge moest es wete wa er de zondag in myn bed is gebeurd xD* Heeft er nog iemand zo'n coole ouder, zo'n nice vriendje of zo'n superlieve, toffe 'schoonouders'??

    Xx(K)

    De ouders van een vriendin zijn wel lauw.
    Ineens zo: 'Samira wil je in de zomervakantie een week mee naar de camping? ALS JE NIET GAAT GAMEBOYEN -lang verhaal-' Ikzo: 'haha ja leuk, ligt eraan wanneer ik meot werken maar kan denk ik niet de hele week.' XD
    En ik mag ook mee met een vriendin naar de boot, en heel veel vervelen met andere vriendinnen.
    och, het word een topzomer, denk ik. -op dat werken na- (krul)


    Smiling but close to tears.

    hahah die is geniaal x'D
    je moest eens weten wat er in mijn bed is gebeurd zegt ze hahah ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb geweldige schoonouders, een Super lieve moeder en een Geweldige, knappe, sweete Boyfriend (H)
    I'm so lucky =D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik mag niet van m'n ouders -_-

    Zaitsev schreef:
    Geen vriend hiero -thumb down-

    Maar wel ontzettend gaaf voor je :]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Supervet voor je! :"D

    De ouders van mijn vriendje hebben ook een boot =D maar ik denk niet dat ik van mijn ouders mee zou mogen ivm seks idd xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Whaha, daar zijn het vaders voor. Mijn vader is er ook heilig van overtuigd dat ik op een aparte kamer slaap bij mijn vriend en hij bij ons. Dus niet, we sneaken mooi naar elkaar toe 's nachts.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Up schreef:
    De ouders van een vriendin zijn wel lauw.
    Ineens zo: 'Samira wil je in de zomervakantie een week mee naar de camping? ALS JE NIET GAAT GAMEBOYEN -lang verhaal-' Ikzo: 'haha ja leuk, ligt eraan wanneer ik meot werken maar kan denk ik niet de hele week.' XD
    En ik mag ook mee met een vriendin naar de boot, en heel veel vervelen met andere vriendinnen.
    och, het word een topzomer, denk ik. -op dat werken na- (krul)

    Haha, ja heb k ook xP kmoet de hele maand augustus werken -ja, zelfs op myn verjaardag- 2 keer per dag 6 dagen in de week elke dag 's morgens van 6u tt half 10 en 's namiddags van 17u15 tot 20u15,, maar k verdien er wel vies veel mee xD en volgende week kijke vr weekendwerk xD

    Ik moet trouwens mijn vriendje een maand missen deze vakantie. o_x Ik kan dat echt niet aan ofzo. Dat wordt dan de 2e keer, want hij mag niet met mij mee en ik ook niet met hem. Gvd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.