• ...topics die wij niet mogen lezen?
    Ik vind het een beetje raar, want als er zaken tussen hen moeten besproken worden, stuur je toch gewoon een pb?

    En ik vind het een beetje achterbaks (vind even geen ander woord ervoor) vanwege dit:

    Ik zoek een topic waar ik een story heb gepromoot. Ik duid aan om zowel in tekst als titel te zoeken, kom ik een *mod* topic tegen; 'Hahahaha, dit moet je lezen!'
    Dat vond ik niet grappig, want ik had het gevoel alsof er geroddeld werd over mij.
    Kan zijn van niet, maar ik betwijfel het.
    Dat moest ik even kwijt, maar het gaat vooral om mijn vraag in dit topic. (:

    Edit: de moderators hebben hun eigen forum, omdat dit nodig is bij het werk dat ze verrichten. Hier hebben ze de ruimte te overleggen en te discusieëren. Hierin word niet geroddeld, aangezien we wel wat beters te doen hebben..

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 19:53 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Maar toch kunnen we ze vinden(wij gewone users).


    Bill Kaulitz

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Eigenlijk is het niet de bedoeling dat jullie dat kunnen zien.

    Inderdaad, maar daar gaat Rutger wel iets tegen doen denk ik. Dus misschien dat ze nog even kunnen genieten van hun laatste momenten?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mij boeit die topics niet erg veel mij gaat het hier om verhalen lezen -btw jullie kunnen toch zien wie ik ben:Y)-


    Bill Kaulitz

    Het is alweer vrij stil dit topic, maar toch wil ik er ook even iets aan toevoegen.

    Wij zullen nooit zomaar roddelen/lachen over users en daar een heel topic aan toewijden op het modforum, omdat het alleen is voor dingen te bespreken die enkel met modzaken/dingen te maken hebben.

    Daarbij vind ik het achterbaks en zo ver zou ik het nooit laten gaan, net als meerdere van mijn medemodjes. Een titel van een topic zegt trouwens ook niet altijd wat. En wanneer een van de users terug komt in een van de topics, wil dat nog niet altijd zeggen dat het met de beginpost te maken heeft, misschien kan het juist ook wel een heel positief ding zijn waardoor die persoon vernoemt word in dat topic.

    Jongens wij zijn ook heel positief over jullie hoor, we lopen niet áltijd te zeiken (krul):Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Rosario schreef:
    Ik denk niet dat het handig is als je iedere mod een mailtje moet gaan sturen en dat er dan iemand antwoord en de andere mods dat niet kunnen lezen.

    Wij gebruiken dat forum vaak voor beslissingen te nemen, zodat de ene mod geen ban gaat geven voor iemand die reclame maakt en de andere een gewone waarschuwing stuurt.

    En wees niet bang, we maken alleen topics over users die dingen fout doen. We gaan daar echt niet staat roddelen over iedereen. ^^


    Ja, hoe kunnen mods anders dingen bespreken? Users hoeven naar mijn mening niet alles meteen te weten, dat komt wel als alles besproken is met iedereen -dat dus niet via pb's gaat- dan maken ze er een topic voor.
    Ik vind het niet achterbaks, ze roddelen heus niet, misschien vroeger maar de mods zijn veel professioneler geworden.


    Your make-up is terrible

    Duo schreef:
    hebben ze die? x'D
    -voelt zich dom-


    Never forget the things that make you smile

    Ooit heeft er onder gestaan, iets met roddelen, ik weet nog wel dat ik daar ooit eens wat van gezegt heb omdat ik dat gewoon wou lezen en dat ooit ook eens heb gedaan. Toen hebben ze dat verwijderd, maar inderdaad ik vind het nog steeds niet kunnen, of zorg ervoor dat wij ook de titels niet kunnen lezen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is niet zo dat de mods roddelen over users. Op het modforum worden beslissingen over bans genomen, of verbeteringen/ideeën/suggesties voor de verbetering van Q. Zoiets is over pb niet te doen, vandaar dat het modforum er is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hush schreef:
    Ooit heeft er onder gestaan, iets met roddelen, ik weet nog wel dat ik daar ooit eens wat van gezegt heb omdat ik dat gewoon wou lezen en dat ooit ook eens heb gedaan. Toen hebben ze dat verwijderd, maar inderdaad ik vind het nog steeds niet kunnen, of zorg ervoor dat wij ook de titels niet kunnen lezen.
    Stel je niet zo aan ofzo? Het is gewoon een foutje geweest in de programering, normaal is het de bedoeling dat jullie dat niet eens kunnen zien. Ivy serieus, dat jij je daar druk om maakt en zo reageert. Had ik niet van jou verwacht..

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 19:58 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Highway schreef:
    Ik wist nieteens dat ze dat hadden? :')


    If we had not a soul, music would have created it.

    De bèta-readers hebben trouwens ook een apart forum.
    Dat is gewoon handig want dan kun je veel beter tegen elkaar praten enzo (:


    Never run out of reasons to smile...

    Even terug komen op dat titels wel vinden van het mod forum. Ik kon dat altijd al vinden. :8
    Echt raar, maar goed ik houd er al over op. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 19:50 ]

    Dus, is het antwoord duidelijk? Misschien moet een modje dat anders even in de beginpost zetten, anders dan gaan de mensen die dit topic niet hebben door gespit heel hysterisch reageren, terwijl dat niet nodig is.


    Life is hard and then we die

    Dat hebben bèta-readers ook, en wij doen daar niets raars in. We discussiëren alleen over dingen die beter kunnen gaan, dat gaat nou eenmaal makkelijker in een forum.
    En dat doen de mods vast al helemaal niet joh! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geloof me zo'n forum is echt nodig hoor. Er worden meer dingen besproken dan de meeste mensen hier denken. En als je dat via pb's moet doen word je werkelijk gek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.