• ik zag het net. heb haar een pb gestuurd en ze zij dat ze geen mod is. hoe komt da?:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Eng :O
    Vast foutje in de site ^^


    Let the Night embrace you

    ze is een bemiddelaar
    dus ee persoon die helpt bij een ruzie tussen mods en users, CR7 is ook een bemiddelaar geworden

    Ze is vast zo'n bemiddelaar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze is een bemiddelaar. ^^

    Oh nee, ze is een bemiddelaar xD
    Ze vervangt de mods als er 1 niet is x)
    (kijk bovenaan op haar profiel)


    Let the Night embrace you

    oke ik heb wat gemist :O
    bemiddelaar???


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ze staat er in een andere kleur, en er staat nu niet meer, mods online maar: crew online

    Ze is dus een bemiddelaar :)

    Er zijn dus geen nieuwe mods bij gekomen.

    oke ik heb wat gemist :O
    bemiddelaar???


    Er zijn soms ruzies (geweest) tussen mods en users. Hiervoor hebben we nu een bemiddelaar, naar haar kan een user gaan met een klacht over een mod, en andersom.

    aa okey :Y) wist niet dat dat er was;)
    wel goed van q;)
    maar kunnen die ook mensen enzo banne...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het goede keuzes, die bemiddelaars. ^^

    Freaky
    Ik wil ook een bemiddelbaarshitding syn =3


    I found myself in Wonderland.

    oke ik heb wat gemist :O
    bemiddelaar???

    Dat is een soort van plan om te voorkomen dat er ruzies uitbreken tussen mods en users, zoals al wel eens in het verleden is gebleken. Als een user zich met reden onterecht behandeld voelt kan die dan naar de bemiddelaar toestappen en het probleem op tefal leggen. Het is dan niet zo dat als je een terechte 'straf' hebt gekregen je direct naar een bemiddelaar kan, dat is alleen in gevallen wanneer jij echt denkt dat er onrechtvaardig gehandeld is, dus een laatste maatregel. Dan kan de bemiddelaar naar een mod toestappen om het verhaal van beide kanten aan te horen en zo een conclusie trekken en hopelijk een einde te maken aan de ruzie. Hopelijk wordt op deze manier een einde gemaakt aan de haattopics die op het forum geplaatst worden. Check maar bij zoekfunctie 'oplossing ruzie mods users', voor het officiele topic :]


    No growth of the heart is ever a waste

    aa okey maar kan jij bannen enzo ofniet??


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    aa okey maar kan jij bannen enzo ofniet??

    Nee. Bannen, topics sluiten, mensen waarschuwingen geven etc zijn bevoegdheden van mods en ik ben geen mod :]


    No growth of the heart is ever a waste

    oke snap ut:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.